Ik ook.quote:

Ja of zo'n tregging geval. Heb zelf leuke paardrij achtige leggings van action & hm.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ook.
Wat moet je onder die blouses/jurken aan? Een skinny?
Ik vind ze geen van allen eigenlijk heel erg mooi.

Lekker centraal weerquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Floor-Sofie het volgende:
Als alles meezit komt er een Primark in Enschede!!!

Voor mij is Rotterdam 1,5 uur, Hoofddorp 1,5 uur, Enschede 2,5 uur en Luik ruim een uur. Maar wel fijn voor iedereen in de Noord-Oost hoekquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:02 schreef Floor-Sofie het volgende:
Voor mij wel, Rotterdam of Hoofddorp is 2 uur hiervandaan..

Waarschijnlijk een veel goedkopere locatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 13:38 schreef Eva4Evah het volgende:
Jaa Nijmegen had ik ook ergens gehoord, maar zou nog wel een jaar of 2 duren geloof ik. Waarom hebben ze eigenlijk die ene in Hoofddorp gedaan? A'dam was veel makkelijker geweest.

Oeh, dat zou erg positief zijn, waar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:39 schreef Floor-Sofie het volgende:
Als alles meezit komt er een Primark in Enschede!!!

Zuidmolenquote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou erg positief zijn, waar?

Vanuit Groningen is enschede ook minimaal 2uur en 16 minuten en volgens mij stopt de trein van Groningen naar Enschede ook 100x vaker. Ik had Zwolle een beter idee gevonden. Of Amersfoort ofzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Voor mij is Rotterdam 1,5 uur, Hoofddorp 1,5 uur, Enschede 2,5 uur en Luik ruim een uur. Maar wel fijn voor iedereen in de Noord-Oost hoek
Ik hoorde trouwens ook een tijd geleden dat er in Nijmegen een zou komen maar op de site van Primark staat daar helemaal niks over.

Nouja ik reageerde meer op het feit dat iemand zei dat Enschede fijn was voor Noord-Oost Nederland. Ik denk dat dat wel beperkt kan worden tot Oost Nederland. Dat probeerde ik vooral aan te geven met mijn post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Merel1808 het volgende:
Groningen is ook wel een beetje een uithoek natuurlijk

Voor mijn gevoel is die in Hoofddorp sowieso minder druk dan die in Rotterdam, alhoewel ik alleen 's middags in die in Rotterdam ben geweest, en die in Hoofddorp ben ik altijd wat eerder (uur of 11), dan vind ik het in principe prima te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop dat ze snel een online winkel regelen.
Ik zou zó graag eens gaan, en hoewel ik in Leeuwarden woon zou ik er wel een treinreisje voor overhebben, maar ik trek het echt niet als het zo druk is. Voor de ervaringsdeskundigen: wanneer is het het minst druk?
Dat is wel waar ja, maar Amersfoort is onverwacht duur om vastgoed te kopen, dus dat zal er wel niet inzitten..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja ik reageerde meer op het feit dat iemand zei dat Enschede fijn was voor Noord-Oost Nederland. Ik denk dat dat wel beperkt kan worden tot Oost Nederland. Dat probeerde ik vooral aan te geven met mijn post.
Groningen ligt inderdaad niet centraal maar dat houd het hier ook lekker rustigMaargoed de Primarks zijn tot nu toe ook nog niet echt centraal geplaatst. Daarom zei ik ook Amersfoort als optie. Dat is 1uur en 36 minuten. Dat is voor bijna iedereen centraal

Oh dat zou te gek zijnquote:

Daar zit de Plus toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
Staat de hele kelderverdieping niet leeg?

Ow ik dacht dat die al weg was...quote:

O dat kan ook... ik heb geen idee, wist niet dat die wegging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die al weg was...

Er staat best wel wat leeg toch? En misschien gaan er nog wel winkels weg dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat zou te gek zijn
Wel een excuus minder om naar Londen of Manchester te gaan
Maar waar dan? Kan me geen pand indenken wat groot genoeg zal zijn.
Of ze nemen gewoon de hele Zuidmolen in beslag

http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ecequote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop het!
Maar waar komt dat gerucht vandaan dan? Heb nog niets gehoord verder.

Dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Brici het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece

Nou ben ik stinkend jaloers op jequote:

quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Melochan het volgende:
Ik denk niet dat Skaai naar Gelsenkirchen gaat, maar naar Hoofddorp ofzo

Ik zou niet te laat in de middag gaan, de keren dat ik in de ochtenden ben geweest was het goed te doen. Zodra het een uur of 12/1 is geweest komt de druktequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ga morgen, wordt de eerste keer ben echt super benieuwd!
Het zal er nu wel helemaal de spuigaten uitlopen omdat het vakantie is denk ik.. ?

Dat dacht ik dus ook. Kwam gisteren in een andere winkel, en daar hingen shirtjes met hetzelfde printje als bij de Primark, alleen dan voor ¤20.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:56 schreef Tanin het volgende:
Lang leven Primark. Haal al mijn shirtjes daar.
Slim-Fit Small, 2 euro per stuk, de oudste doen het al een jaar en ze zitten perfect!
Ook overhemden, Slim-Fit small voor 4 euro, die doen het ook al een jaar (maar worden iets minder gedragen...)
Aan de andere kant, ik vind nu alle andere kleding duur, dat is soms wel balen

Ik vraag me bij de Primark echt af hoe ze dat voor dat geld kunnen maken! Op hun site staat in ieder geval dat ze niet aan kinderarbeid doen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:56 schreef Tanin het volgende:
Lang leven Primark. Haal al mijn shirtjes daar.
Slim-Fit Small, 2 euro per stuk, de oudste doen het al een jaar en ze zitten perfect!
Ook overhemden, Slim-Fit small voor 4 euro, die doen het ook al een jaar (maar worden iets minder gedragen...)
Aan de andere kant, ik vind nu alle andere kleding duur, dat is soms wel balen

Haa klopt zo gaat dat in Rotterdam ook grotendeelsquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:05 schreef Tanin het volgende:
1 verschil: ik weet niet hoe dat in NL gaat, maar in Engeland wordt alle kleding gewoon op de grond gesmeten, opruimen bestaat uit alles oprapen en terug op de stapel gooien, dat zal we arbeidskrachten schelen...

Nou gewoon van je klanten verwachten dat ze kleding weer enigzins fatsoenlijk opvouwen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haa klopt zo gaat dat in Rotterdam ook grotendeelsMaar een andere optie is ook niet echt mogelijk denk ik..

jaquote:Op zondag 5 juni 2011 19:39 schreef Sokkepok het volgende:
Hmn, ik ben nog nooit bij Primark geweest, maar het klinkt best oke
Weet iemand of ze misschien ook leuke jurkjes hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |