quote:Op woensdag 27 april 2011 13:29 schreef Melochan het volgende:
Ik denk niet dat Skaai naar Gelsenkirchen gaat, maar naar Hoofddorp ofzo
Ik zou niet te laat in de middag gaan, de keren dat ik in de ochtenden ben geweest was het goed te doen. Zodra het een uur of 12/1 is geweest komt de druktequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:48 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ga morgen, wordt de eerste keer ben echt super benieuwd!
Het zal er nu wel helemaal de spuigaten uitlopen omdat het vakantie is denk ik.. ?
Dat dacht ik dus ook. Kwam gisteren in een andere winkel, en daar hingen shirtjes met hetzelfde printje als bij de Primark, alleen dan voor ¤20.quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:56 schreef Tanin het volgende:
Lang leven Primark. Haal al mijn shirtjes daar.
Slim-Fit Small, 2 euro per stuk, de oudste doen het al een jaar en ze zitten perfect!
Ook overhemden, Slim-Fit small voor 4 euro, die doen het ook al een jaar (maar worden iets minder gedragen...)
Aan de andere kant, ik vind nu alle andere kleding duur, dat is soms wel balen
Ik vraag me bij de Primark echt af hoe ze dat voor dat geld kunnen maken! Op hun site staat in ieder geval dat ze niet aan kinderarbeid doen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 02:56 schreef Tanin het volgende:
Lang leven Primark. Haal al mijn shirtjes daar.
Slim-Fit Small, 2 euro per stuk, de oudste doen het al een jaar en ze zitten perfect!
Ook overhemden, Slim-Fit small voor 4 euro, die doen het ook al een jaar (maar worden iets minder gedragen...)
Aan de andere kant, ik vind nu alle andere kleding duur, dat is soms wel balen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |