Nouja ik reageerde meer op het feit dat iemand zei dat Enschede fijn was voor Noord-Oost Nederland. Ik denk dat dat wel beperkt kan worden tot Oost Nederland. Dat probeerde ik vooral aan te geven met mijn post.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef Merel1808 het volgende:
Groningen is ook wel een beetje een uithoek natuurlijk
Voor mijn gevoel is die in Hoofddorp sowieso minder druk dan die in Rotterdam, alhoewel ik alleen 's middags in die in Rotterdam ben geweest, en die in Hoofddorp ben ik altijd wat eerder (uur of 11), dan vind ik het in principe prima te doen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop dat ze snel een online winkel regelen.
Ik zou zó graag eens gaan, en hoewel ik in Leeuwarden woon zou ik er wel een treinreisje voor overhebben, maar ik trek het echt niet als het zo druk is. Voor de ervaringsdeskundigen: wanneer is het het minst druk?
Dat is wel waar ja, maar Amersfoort is onverwacht duur om vastgoed te kopen, dus dat zal er wel niet inzitten..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nouja ik reageerde meer op het feit dat iemand zei dat Enschede fijn was voor Noord-Oost Nederland. Ik denk dat dat wel beperkt kan worden tot Oost Nederland. Dat probeerde ik vooral aan te geven met mijn post.
Groningen ligt inderdaad niet centraal maar dat houd het hier ook lekker rustigMaargoed de Primarks zijn tot nu toe ook nog niet echt centraal geplaatst. Daarom zei ik ook Amersfoort als optie. Dat is 1uur en 36 minuten. Dat is voor bijna iedereen centraal
Oh dat zou te gek zijnquote:
Daar zit de Plus toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:34 schreef Bartjebart het volgende:
Staat de hele kelderverdieping niet leeg?
Ow ik dacht dat die al weg was...quote:
O dat kan ook... ik heb geen idee, wist niet dat die wegging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die al weg was...
Er staat best wel wat leeg toch? En misschien gaan er nog wel winkels weg dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat zou te gek zijn
Wel een excuus minder om naar Londen of Manchester te gaan
Maar waar dan? Kan me geen pand indenken wat groot genoeg zal zijn.
Of ze nemen gewoon de hele Zuidmolen in beslag
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ecequote:Op maandag 4 april 2011 15:56 schreef CarOnline het volgende:
Ik hoop het!
Maar waar komt dat gerucht vandaan dan? Heb nog niets gehoord verder.
Dank je!quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:49 schreef Brici het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)aar-De-Zuidmolen.ece
Nou ben ik stinkend jaloers op jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |