I know, I know.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:46 schreef fyah het volgende:
[..]
hij bedoelde het goed en respectvol, laat ik hem even verdedigen
Ik verwijs enkel naar de TT om aan te geven dat het geen fuck uitmaakt wat ik zeg of doe, al sinds dat hele Emmimich gedoe ben ik die lui zat en dat gaat nooit veranderen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:43 schreef BobbyB het volgende:
Anyway, ik ga slapen.
En Lamon, ik vind je echt geen slechte gozer, maar probeer je wat minder te ergeren aan de users die je niet zo mag en probeer dat groepsgedrag ook niet uit te lokken door te roepen dat het saai of triest is.
Ja maar normaal toch rond 12 uur tinychat of wa?quote:
Insgelijks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijs enkel naar de TT om aan te geven dat het geen fuck uitmaakt wat ik zeg of doe, al sinds dat hele Emmimich gedoe ben ik die lui zat en dat gaat nooit veranderen.
Trusten.
Als fifi komt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar normaal toch rond 12 uur tinychat of wa?
Verdedig je Emi nu?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijs enkel naar de TT om aan te geven dat het geen fuck uitmaakt wat ik zeg of doe, al sinds dat hele Emmimich gedoe ben ik die lui zat en dat gaat nooit veranderen.
Trusten.
schat ik was er net. ik zat helemaal alleen met mouzur, gaf hen een complimentje over zijn haar en toen werd het weird.quote:
Ik heb echt na 10 min geen zin meer in dat spel terwijl ik het vroeger uuuuren heb gespeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Maisnon het volgende:
ik heb zin in ReaullerCeauster Taikoen
Jullie mensen snappen neit dat als er 1 persoon is dat iedereen dan telkens komt en weg gaat maar als er dan ook mensen blijven dat er dan meer komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef fyah het volgende:
[..]
schat ik was er net. ik zat helemaal alleen met mouzur, gaf hen een complimentje over zijn haar en toen werd het weird.
Ik moest 4 keer lezen wat het nu was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Maisnon het volgende:
/hahaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef fyah het volgende:
[..]
schat ik was er net. ik zat helemaal alleen met mouzur, gaf hen een complimentje over zijn haar en toen werd het weird.
na die post van Chris laatst heb ik Theme Hospital nog eens geinstalleerd en iedereen ging op de vloer kosten in mijn ziekenhuis. Echt naarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Nu ben ik alleen met hem. AWKWARD.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:51 schreef fyah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |