Grappig. Ik zat die 5jaarmeet-foto's te kijken en dacht inderdaad:"Hee, SunChaser!"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
FOK! was kleiner, namen als Ludo, Gellerboy en Semtex betekenden toen nog wat. Die kende iedereen en die kon je in het echt zien. Geen idee hoe het nu is. Ik werd vroeger op meets ook gewoon SunChaser genoemd, door sommige oldbies nog steeds.
Sinds onze laatste keerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Yvonne, sinds wanneer is Ter Posterie gesloten?
We zopen voor zo'n regenjasje van Dommelsch trouwens.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:52 schreef Gellarboy het volgende:
OHHHHHH, HAHAHAAAAAAAAAAAAAA!!!
Wat dramatisch.Jezus wat een afgang.
Ik hou ervan.
Zwaar minder, er stond gewoon een graafmachientje voor de deurquote:
Gaat volgens verwachting, langzaam de goede kant op.quote:
Je naam is beter dan je post.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:58 schreef AnalPirateOfTheCarribean het volgende:
als ik het zie lijkt het een hangouderen plek is dit waaR?
Dit was in CenterParcs dat stond er toch?!?!quote:
Rustige meeting.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:04 schreef snakelady het volgende:
Lekker lui in Utrecht.
[ afbeelding ]
Je moet trouwens de groeten van Johan vd Walle hebben. Al betwijfel ik of hij me herkende.quote:
Ah tofquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet trouwens de groeten van Johan vd Walle hebben. Al betwijfel ik of hij me herkende.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Bolletje... het volgende:
Semtex, er bestaat ook zo'n foto dat Gellarboy mijn tieten vast heeft..weet jij die toevallig te vinden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Uhuh, ik ben z'n moederquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Het had zijn moeder kunnen zijn(Ik twijfel nu serieus als het zijn moeder niet is
)
Godschristusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht(te) niet dat Yvonne zoiets zou toestaan. Moet de eerste (vreemde) vrouw nog meemaken die me zomaar aan haar borsten laat zitten.
En de foto zal ook wel snel worden verwijderd.
Geen paniek, heb 'm ook ff gesaved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |