Graag gedaanquote:
say whut?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:49 schreef Gellarboy het volgende:
Heeft nog iemand die foto dat ik Flipneus in z'n bek spuit?
Da's vanuit de tijd dat het halve forum uit wilde proberen of ze bi waren. En ik accommodeerde wel.quote:
what the fuckquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's vanuit de tijd dat het halve forum uit wilde proberen of ze bi waren. En ik accommodeerde wel..
Nee maar fokkers zijn zeer oubollige nerdsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef powerofdreams het volgende:
[..]
what the fuck
ik kan me trouwens niet herinneren dat vroeger de kleding zo oubollig was, zoveel is er de laatste tien jaar toch niet veranderd?
he wat jammer dat ik dat gemist heb...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Da's vanuit de tijd dat het halve forum uit wilde proberen of ze bi waren. En ik accommodeerde wel..
"Ik hou toch niet zo van een pé-nis"quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was Tijn. Kon 'ie dat niet bedenken voor ik een hotelkamer van 180 gulden boekte? D'oh.quote:
Joh, hoe oud was ie toen, 18. Niks mis mee als iemand iets wil uitproberen en er dan op terugkomt. Jij was een predator destijds, je had ook gewoon de privésauna op het Damrak kunnen boeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was Tijn. Kon 'ie dat niet bedenken voor ik een hotelkamer van 180 gulden boekte? D'oh.
Eeeeeeeeecht, welke meet is dat?quote:
Niks mis mee inderdaad, maar liever voordat ik met z'n jodocus achter m'n huig in een hotelbed lig met 'm.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:03 schreef Stefan het volgende:
Joh, hoe oud was ie toen, 18. Niks mis mee als iemand iets wil uitproberen en er dan op terugkomt.
Pé-nis. Ik vergeet het nooit meer.quote:Tijn is tof.
Die foto's heb ik nog ergensquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dat was die meet waar ik echt STOMdronken raakte in zo'n Market Dome cafe, KEIhard ging zitten janken en daarna een feesthoedje opzette en een aansteker omhoog hield voor de foto. Hahahahahahaaaaaaa. Oh my God.Dramatiek.
Ik vind vooral de blik van die fokker(-in-spe) met die voor die tijd progressieve roze polo veelzeggend.quote:
Mogen ze hier of per mail?quote:
Nee, natuuuurlijk mogen ze hier. De hele serie wat mij betreft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |