Ik vind dit heel erg meevallen, maar volgens mij zenden ze die andere bands vooral later in de nacht uit. Ik vind de aandacht zo juist wel goed verdeeld. Daarnaast zijn ze natuurlijk ook afhankelijk van wat ze mogen uitzenden van de band/act zelf.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind dat ook irritant. Alleen maar aandacht voor dit soort dingen. In de Metro stonden onlangs "de plusjes en minnetjes van Lowlands". Ze vonden het dubstepgenre achterhaald, omdat het enkele jaren geleden hoogtij vierde in Engeland. Volgens mij is dat genre juist nog springlevend en dan is het toch vet dat Lowlands zoiets programmeert? Waarom niet juist flink aandacht besteden aan andere genres? Ik ben bandjes-fan hoor, don't get me wrong, maar ik vind het toch ook wel leuk om die dance-, hiphop- en andere dingen te zien.
Oh kan prima, ze gebruiken de meest maffe 'instrumenten'quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ze tikte op een plastic koffertje of zoiets?
Zag het in een flits.
je vraagt je bij sommige acts af hoe die de wereld over kunnen touren én er geld aan over kunnen houden... zijn er genoeg festivals ter wereld waar dat soort mensen een podium kunnen krijgen?quote:
Ze stonden op de camping. Denk ook niet dat zij over heel de wereld optreden.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
je vraagt je bij sommige acts af hoe die de wereld over kunnen touren én er geld aan over kunnen houden... zijn er genoeg festivals ter wereld waar dat soort mensen een podium kunnen krijgen?
Vond het mooi aan het begin maar toen werd het steeds minder helaas.quote:
o.a. de basbalalaika.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh kan prima, ze gebruiken de meest maffe 'instrumenten'
Zijn vanmiddag al uitgebreid geweestquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:54 schreef Desunoto het volgende:
In plaats van dit hadden ze nog een paar nummers van BRS mogen uitzenden.
We hebben vanavond tijdens Haarlem Jazz jouw tweelingbroer zien optreden.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zijn vanmiddag al uitgebreid geweest
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben vanavond tijdens Haarlem Jazz jouw tweelingbroer zien optreden.
Echt een dubbelganger van je .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |