SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wou je terrasje met mij pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi
Van Rio afgevallen, kutkinderenVerder was hij braaf
De schat.
En 100 euro gekregen omdat ik tien daagjes voor Ferrero heb gezorgd en omdat ik in de winter de paarden heb verzorgd. Echt van de zotten
Nou lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:49 schreef Samzz het volgende:
Die kinderen besloten dat ze hun fietsen wel even op het asfalt konden kwakken zodat ze konden kijken hoe ik aan het rijden was. Nou, poing, daar ging RioEen mega scherpe bocht en als een pijl uit een boog al bokkend de andere kant op
Ik heb die kinderen vervloekt.
*trekt pijnlijk gezicht*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
Nee hoor, alleen een beetje last van m'n rug, ik klapte precies op de spieren die ik een paar jaar geleden kneusde en die nooit meer zo sterk zijn geworden als daarvoor.
Ik kan het ook echt niet hebben hoor... Laatst kwam er een man met zijn dochtertje kijken, hij kwam heel rustig zonder kabaal met haar aan lopen en vroeg of ze mochten kijken. Nou, daar heb ik absoluut geen probleem mee. Maar kinderen die met een hoop kabaal komen kijken, mogen van mij meteen oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |