quote:Op woensdag 13 oktober 2010 06:07 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
mooiDoe me een lol, en trek je broek NOOIT meer aan!!! Lekker billen zijn dat
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik snap het sowieso niet. Billen kunnen anatomisch mooi zijn, maar dat is het dan ook. Verder word ik er niet warm of koud van als vrouw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:01 schreef xJustgirlie het volgende:
Zal wel de enige zijn, maar ik vind billen totaal niet aantrekkelijk.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:18 schreef RQPS het volgende:
Wat vrouwen toch in mannen zien, onbegrijpelijk. Hoe kun je zo'n mannenkont nou liever hebben dan dit?
[ afbeelding ]
Slechte fotoshop.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:18 schreef RQPS het volgende:
Wat vrouwen toch in mannen zien, onbegrijpelijk. Hoe kun je zo'n mannenkont nou liever hebben dan dit?
[ afbeelding ]
Mannenbillen zijn veel lekkerderquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:18 schreef RQPS het volgende:
quote:
quote:Er gaat niets boven zo´n lekker hard gespierde, gladde mannenreet. En er flink in knijpen.
Indeed!quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:18 schreef RQPS het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:
Heeft ze haar foefeltje echt op haar buik zitten of is dat tactisch weggeshopt?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:18 schreef RQPS het volgende:
[ afbeelding ]
Om lekker tegen aan te KETSENquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb een perfecte kont
Nee, geen pics
Je plaatst nu ook wel twee uitersten. Echt niet alle mannen hebben zo'n ronde stevige kont. Ik kom ook maar zelden mannen tegen met zulke armen (wat meestal samengaat met een dergelijke kont). Mannen met een normaal postuur die niet sporten, of niet al te veel, hebben gewoon een kont die ook ietwat 'hangt'.quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:04 schreef -XX- het volgende:
Mannenbillen hebben hoegenaamd nooit last striemen, putjes of iets dergelijks!!![]()
Vrouwenbillen hebben daar vaker last van...
Wuaaaaaaaaaaaaaaaa dit kan niet!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik prefereer echt de mooie ronde stevige mannenkont.![]()
[ afbeelding ]
Daar wil je toch gewoon lekker op slaan!![]()
Wat zijn dat, olieworstelaars?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:04 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen hebben echt wel last van striemen en putjes hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:04 schreef -XX- het volgende:
Mannenbillen hebben hoegenaamd nooit last striemen, putjes of iets dergelijks!!![]()
Vrouwenbillen hebben daar vaker last van...
Wuaaaaaaaaaaaaaaaa dit kan niet!
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik heb ze bij mij nog niet ontdekt andersquote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen hebben echt wel last van striemen en putjes hoor.
Niet zo vaak als vrouwen. Dat durf ik met zekerheid te zeggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mannen hebben echt wel last van striemen en putjes hoor.
ik dacht dat jij het bij beide geslachten even leuk vond...quote:
Misschien niet nee, maar ze zijn er echt wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:54 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet zo vaak als vrouwen. Dat durf ik met zekerheid te zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |