Versta ze wel, begrijp het niet.quote:
QFTquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef FoXje het volgende:
Die KOP van dat wijf
Die STEM
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Dat Engels ook![]()
U2 is nog een verrijking voor de muziekwereld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef zovty het volgende:
Het gaat er ook om dat U2 overrated is.
Onterechte klacht.
Er zitten knoppen en schuiven op de radio...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:38 schreef Gripper het volgende:
Ik vind het vooral zo treurig hoe 3FM dr altijd op handen draagt. Na al die maanden van afwezigheid (baby's, einde krezip, meer van dat) komt ze terug met dit geneuzel, en het wordt helemaal de hemel in geprezen.
De titel is wel passend in ieder geval, goeie zelfkennis heeft ze.
Ik zou Jacqueline alle hoeken van mijn huis laten zien...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoopte dat met het einde van Krezip we ook definitief verlost waren van haar en haar kutmuziek.
U2 maakt tegenwoordig kutmuziek, ik mis dat jaren 80 en 90 spul van ze.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U2 is nog een verrijking voor de muziekwereld.
Dat kun je nooit zeggen over Jacqueline, Sanne (Miss Montreal) of Di-Rect...
* Ofyles2 nu zit te wachten op een aanklacht van een Volendams productiebureau aan het adres van mevrouw Govaert...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Dat riedeltje is van dat liedje van Monique Smit.
Hoe slecht.
Beautiful Day vind ik nog steeds hun beste nummer uit de jaren 2000.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
U2 maakt tegenwoordig kutmuziek, ik mis dat jaren 80 en 90 spul van ze.
Die?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Dat riedeltje is van dat liedje van Monique Smit.
Hoe slecht.
Ja.quote:
Dat is echt een goed liedje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:20 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Die intro heeft ze gewoon gejat van Jordy van Loon:
Hetzelfde instrument, maar voor de restquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Koefnoen versie is meester btw.
Ja? Intro is toch hetzelfde, daar ging het toch om.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hetzelfde instrument, maar voor de rest
Nee joh... dat lijkt toch niet op elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja? Intro is toch hetzelfde, daar ging het toch om.
qft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef FoXje het volgende:
Die KOP van dat wijf
Die STEM
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Dat Engels ook![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |