HTC filmt ook in 720p sinds Android 2.2 update van dit weekendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Bami-pangkang het volgende:
Sowieso voor htc gaan. Samsung is echt bagger en Htc desire is gemaakt voor de toekomst.
Maar volgensmij filmt de samsung wel in 720p en de desire niet. Its up to you.
maar ik zal voor de desire kiezen
en een htc legend ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
HTC filmt ook in 720p sinds Android 2.2 update van dit weekend
Geen id, weet het alleen van de Desirequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:24 schreef Bami-pangkang het volgende:
[..]
en een htc legend ook?
Dat zou echt focking chill zijn
Ze voldoen beide aan mijn eisen, het gaat mij er meer om welke met meest stabiel is er waar ik de minste problemen mee zal hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef IkWilbert het volgende:
Welke vind ts het mooist? En welke voldoet het meest aan de eisen van ts?
Ik heb zelf een Desire, dus mijn mening is bij deze duidelijk
Ze zijn beide nog niet zo heel lang te koop dus veel over stabieliteit is er volgens mij nog niet te zeggen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef Daanus het volgende:
[..]
Ze voldoen beide aan mijn eisen, het gaat mij er meer om welke met meest stabiel is er waar ik de minste problemen mee zal hebben.
Dan mag deze er ook wel bij: http://tweakers.net/revie(...)t-iphone-sausje.htmlquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:28 schreef Mdrop het volgende:
Zelf de desire in bezit sinds dit weekend en zou zeker voor dit toestel gaan, persoonlijk niet hele goede ervaringen met Samsung qua mobiele telefoons (Samsung TV's), HTC heeft sinds de android lijn goede toestellen afgeleverd en daar is de HTC desire er een van, lees dit ook even
: HTC Desire: begeerte heeft ons aangeraakt (Tweakers.net).
Ze zijn allebei wel prima dusquote:En met die combinatie steekt de Galaxy S de HTC Desire naar de kroon als beste Android-toestel op de Nederlandse markt.
Maar de N8 heeft symbian. Ook al is het een nieuwe versie, volgens mij haalt die het nooit bij androidquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef dieselnoi het volgende:
De galaxy is dan ook op echt alle fronten beter dan de desire. Je moet het een beetje met bmw en hyundai vergelijken.
Ik zou voor de galaxy gaan. Maar eigenlijk zou ik nog even wachten. Binnenkort komt ook de nokia n8 uit en meestal komen begin september/eind augustus een hoop telefoons uit. Ik zou zeker niet de desire nemen. Die is op alle fronten al verouderd.
Ik denk dat je gelijk hebt. Android gaat het helemaal worden. Zelfs Apple's IOS heeft hier nog geen passend antwoord op. Symbian en Bada zijn te gesloten om nog door te breken, verwacht ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:20 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Maar de N8 heeft symbian. Ook al is het een nieuwe versie, volgens mij haalt die het nooit bij android
Vertel me even welke je beter vond.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:49 schreef Spelvout het volgende:
Ik zit ook met dezelfde keuze.
Zoals Forgottenone al aangaf, vind ook ik de Galaxy er een beetje plastic uitzien. Ook de interface van de Desire is mooier. Ik ga straks nog even naar de winkel om allebei de toestellen te bekijken, als ik dat nog haal
Is de Galaxy overigens niet een stuk duurder? Je moest geloof ik nog ¤160 bijbetalen bij een 2 jarig abonnement, terwijl de Desire 'gratis' is.
XDA is van origine een site voor HTC toestellen. Hoewel ze zich nu op een breder segment concentreren zoeken gebruikers van andere merken hun heil nog op andere sites.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Kijk ff naar de XDA-support van beide toestellen. Denk dat je met de HTC desire beter zit. Op lange termijn ga je daar heel erg blij mee zijn
@ dieselnoi,
Je lijkt op een 13 jarige fanboy
De Desire is gemaakt voor de toekomst, totdat HTC met de nieuwe generatie toestellen komt die op Android 3.0 draaien. Op dat moment is je Desire alweer sterk verouderd. Wees blij dat je van HTC 2.2 krijgt. Die krijgt de Galaxy S ook. Sterker nog, ik denk dat Samsung eerder 3.0 naar de Galaxy S zal brengen dan HTC naar de Desire. Weinig mensen lijken zich te realiseren hoe verdomde serieus Samsung de Galaxy S neemt; alles is ingezet op dit toestel en zijn varianten in de VS.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:22 schreef Bami-pangkang het volgende:
Sowieso voor htc gaan. Samsung is echt bagger en Htc desire is gemaakt voor de toekomst.
Maar volgensmij filmt de samsung wel in 720p en de desire niet. Its up to you.
maar ik zal voor de desire kiezen
Dat is óf 190 minuten óf 190 sms, niet beidequote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:25 schreef Daanus het volgende:
ja bij ritel 19,95, maar ik vond 135 toch nog wat te weinig dus ik heb eentje hoger gedaan. Relax 25 met 190 beide
Dat zal best inderdaad maar wat ik toch erg jammer vind is die crappy cheap buitenkant en de interface.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
XDA is van origine een site voor HTC toestellen. Hoewel ze zich nu op een breder segment concentreren zoeken gebruikers van andere merken hun heil nog op andere sites.
[..]
De Desire is gemaakt voor de toekomst, totdat HTC met de nieuwe generatie toestellen komt die op Android 3.0 draaien. Op dat moment is je Desire alweer sterk verouderd. Wees blij dat je van HTC 2.2 krijgt. Die krijgt de Galaxy S ook. Sterker nog, ik denk dat Samsung eerder 3.0 naar de Galaxy S zal brengen dan HTC naar de Desire. Weinig mensen lijken zich te realiseren hoe verdomde serieus Samsung de Galaxy S neemt; alles is ingezet op dit toestel en zijn varianten in de VS.
Wat maakt de grootte van een telefoon uit tijdens het bellen? Vind het vervelender om ze in je broekzak te proppen, maar omdat de Galaxy zo dun is kan ik hem eigenlijk makkelijkker kwijt dan mijn X1.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef poemojn het volgende:
en maakt de grootte van de Galaxy nog wat uit met het bellen? Ik vond de Iphone 3G al zo groot, maar de Galaxy is nog weer een stukje groter.
Smaken verschillenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:38 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Dat zal best inderdaad maar wat ik toch erg jammer vind is die crappy cheap buitenkant en de interface.
Heb nog even snel gekeken maar ze hadden alleen van die neppe demo modellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:20 schreef Forgottenone het volgende:
[..]
Vertel me even welke je beter vond.
Daarbij word de Desire HD ook verwacht en dat toestel moet echt vet worden van wat ik er tot nu toe over gehoord heb!
Mijn abonnement bij T-Mobile loopt op 17 oktober af, en nummerbehoud moet je maximaal 1 maand van tevoren aanvragen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:58 schreef Salatrel het volgende:
waarom uiterlijk 17 september? heb je je huidige abo al opgezegd dan?
als je dit niet doet is het gewoon maandelijks opzegbaar na afloop van je contract hoor. als het toesten dat je wil hebben pas over 3 maanden uitkomt kun je gewoon nog 3 maanden blijven zitten waar je zit en dan alsnog overstappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |