Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef lienelien het volgende:
Ik heb er twee![]()
Niet goed voor m'n hart ditCode verkeerd ingevuld, kreeg gelukkig meteen een nieuwe, toen wat verkeerd gedaan met betalen, ging soepel
Maar heb ze
Sorry voor de rest...Denk dat er nog wel een ronde komt!
Jawel... maar wel binnen 15 seconden graagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:34 schreef Rebubbled het volgende:
Huh, topicsluiter start toch nieuwe?Oh well, jouwes heeft een linkje en een nummer in de tt. Ik stem voor jouwes.
Verkoop hem aan mij!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb iig een kaartje, of ik daadwerkelijk ga moet ik nog zien.
Misschien, maar ik ga eerst even kijken wie er mee wilquote:
Jep. En jij was de asociale flapdrol die snel geld wilde verdienen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij was de persoon die geen extra geld uit wou geven voor een kaartje
Dat is inderdaad heel gekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij was de persoon die geen extra geld uit wou geven voor een kaartje
Ja... erg vreemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel gekwaarom zou iemand geen woekerprijzen aan inhalige geldwolven willen betalen? Ik snap het gewoon niet.
Vorig jaar een bekerrapert naast me bij de kassa die 700 E aan munten inleverdequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:29 schreef julian6 het volgende:
Kan je beter straatmuzikant worden. Ik heb in wandelgangen gehoord dat die gasten 300 per dag ophalen.
Ik wilde mijn kaartje weg doen ivm problemen thuis... Paar tientjes extra was genoeg geweest maar zelfs dat wilden mensen niet betalen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel gekwaarom zou iemand geen woekerprijzen aan inhalige geldwolven willen betalen? Ik snap het gewoon niet.
¤155 is niet weinig geld, maar duur is het niet naar mijn mening. Je krijgt er genoeg voor terug.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef julian6 het volgende:
Nee want 155 euro vind ik ook al heel erg duur voor 3 dagen feest. Als je dan ook nog meer gaat vragen voor eigen gewin, zelfs aan je medefokkers!..nee ik zou niet al te verbaast zijn als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |