SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door OMGWTFBBQSAUCE op 03-08-2010 13:50:27 ]Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Kan je nagaan over 5 jaar...
Net of iemand er dan nog op wilquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik vind het onterecht, het is gewoon een lekker wijf
Je kan niet ontkennen dat het een Esmee-Denters-verhaal gaat worden, alleen gaat ze niet zingenquote:
ja dus gewoon opkankeren met die UI's. telkens ben ik geschokt dat Penisbaard ergens een slechte grap gemaakt heeft. maar dan blijkt het iemand anders te zijn. en dat zorgt voor veel emotionele schade bij mij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Haar met Esmee Denters vergelijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:07 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het een Esmee-Denters-verhaal gaat worden, alleen gaat ze niet zingen
hoe kom je uberhaupt bij die Voe uit?quote:
Van een filmpje van haar.quote:
Per ongeluk een keer via de een of de andere vage Noorse wereldwijde webstek, ik heb haar toen voor het eerst op FOK! gepost in een onderwerp over een Zweedse blogger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef Olment het volgende:
[..]
hoe kom je uberhaupt bij die Voe uit?
* M-I-L-Fmeldt zichquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:06 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Net of iemand er dan nog op wil
moet eerlijk zeggen elke keer als ik je UI zie blijf ik even kijken naar je UIquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van een filmpje van haar.
[..]
Per ongeluk een keer via de een of de andere vage Noorse wereldwijde webstek, ik heb haar toen voor het eerst op FOK! gepost in een onderwerp over een Zweedse blogger.
Ja! Nog bedankt trouwens!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Van een filmpje van haar.
[..]
Per ongeluk een keer via de een of de andere vage Noorse wereldwijde webstek, ik heb haar toen voor het eerst op FOK! gepost in een onderwerp over een Zweedse blogger.
Geen bil te zienquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Socios het volgende:
Zodra ze 18 is, verwacht ik een telefoontje van haar.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
He boys ik heb al een paar weken niet meer op haar blog gekeken. Zijn er nog wat classic pics bij gekomen zoals die hierboven?
Zo, ze wordt flink gepaald.quote:
"Hahahaha wij zijn allemaal heel geil en moeten heel hard lachen omdat wij geen tent op kunnen zetten1!!!!""quote:
Meer bitte.quote:
Dan geef ik toe man, dan geef ik toe. Ik zal ze nooit laten winnen, al moet ik daarvoor eeuwig met dezelfde gebruikersafbeelding rondlopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Kankerkneuzen zijn het, allemaal. PB, je mag mijn UI wel lenen in deze moeilijke tijd. Maar maximaal 1 maand.
Heroïsch hoor Penisbaard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan geef ik toe man, dan geef ik toe. Ik zal ze nooit laten winnen, al moet ik daarvoor eeuwig met dezelfde gebruikersafbeelding rondlopen.
Zien ze er allemaal zo uit daar? Teringquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
"Hahahaha wij zijn allemaal heel geil en moeten heel hard lachen omdat wij geen tent op kunnen zetten1!!!!""
kan of wil?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
Aangezien ik nu nooit meer van gebruikersafbeelding kan veranderen geef ik deze gebruikersafbeelding gratis weg
[ afbeelding ]
Het is de jongedame van Vriendin bellen.
Dat is echt geen vrouw, dat is een jongen van ene jaar of 13quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
Aangezien ik nu nooit meer van gebruikersafbeelding kan veranderen geef ik deze gebruikersafbeelding gratis weg
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Doof man, for sure.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voor altijd doof of voor altijd blind?
Over 5 jaar is ze waarschijnlijk verlept, aan de plastische chirurgie en ziet ze eruit als 39.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Dan kom ik op mijn beslissing terug en ga ik de uitdaging aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dan geef ik toe man, dan geef ik toe. Ik zal ze nooit laten winnen, al moet ik daarvoor eeuwig met dezelfde gebruikersafbeelding rondlopen.
Oké.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan kom ik op mijn beslissing terug en ga ik de uitdaging aan.Ik ga deze UI houden! Tot het bittere eind.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan kom ik op mijn beslissing terug en ga ik de uitdaging aan.Ik ga deze UI houden! Tot het bittere eind.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:03 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht. Onoriginele flikkers, allemaal.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voe is dan hopelijk dezelfde kant op als Lindsay Lohan: tepels en sterren op het Internet, afkickkliniek in en uit...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:05 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef Socios het volgende:
Zodra ze 18 is, verwacht ik een telefoontje van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |