Het is gewoon een kuttopic, Tong.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:06 schreef tong80 het volgende:
Slecht bezig Static. Neem een voorbeeld aan laffer en Cynix
Ja, maar ik lees al een tijdje mee en af en toe laait het toch weer op...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Marrije het volgende:
Thanks Cin!
-al lijkt de brand alweer geblust te zijn![]()
bedankt CGquote:Op woensdag 8 december 2010 20:21 schreef Marrije het volgende:
Thanks Cin!
-al lijkt de brand alweer geblust te zijn![]()
in principe gebeurd dat wegjagen toch al, niet iedereen is geinteresseerd in dat pagina's lange gtst-ouwemeuk-geklets.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef static het volgende:
En iedereen is overal welkom. Het kan niet zo zijn dat mensen worden weggejaagd.
negeren en doorscrollen doe ik zelf al te lang, een echte blokkeernop om de reacties van bepaalde users in 1 keer niet meer te hoeven zien zou ideaal zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, maar ik lees al een tijdje mee en af en toe laait het toch weer op...
Die knop bestaat wel!!! Als je een abonnement neemt heb je de optie om mensen als vrienden en vijanden aan te merken en als je kiest voor vijand dan zie je die posts niet meer. Helaas wel als iemand diegene quote.quote:Op donderdag 9 december 2010 04:36 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
negeren en doorscrollen doe ik zelf al te lang, een echte blokkeernop om de reacties van bepaalde users in 1 keer niet meer te hoeven zien zou ideaal zijnje kwetst er niemand mee en een 2de topic is dan niet nodig, maar die bestaat helaas niet.
voorlopig kijk ik het ook maar ff aan voor ik besluit definitief uit die topics te blijven.
bedankt voor de tip! wist ik helemaal niet, ik heb snel ff gekeken.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die knop bestaat wel!!! Als je een abonnement neemt heb je de optie om mensen als vrienden en vijanden aan te merken en als je kiest voor vijand dan zie je die posts niet meer. Helaas wel als iemand diegene quote.
Die mensen jagen zichzelf dan weg, wij praten er in ieder geval niet over met de bedoeling om mensen weg te jagen, maar omdat we dat prettig vinden. En ik raad jullie aan hetzelfde te doen m.b.t. jullie favoriete onderwerpenquote:Op donderdag 9 december 2010 04:29 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
in principe gebeurd dat wegjagen toch al, niet iedereen is geinteresseerd in dat pagina's lange gtst-ouwemeuk-geklets.
Hoi Krentenbolquote:Op donderdag 9 december 2010 18:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
zeg ik ben niet nieuw op het forum en in de gtst topics!
ik post al sinds 2004; gtst topic #59, tot aan 2009, ookal was het toen nog onder een andere username.
ik was er alleen altijd sporadisch omdat dat eeuwige gescrol me toen al tegenstond.
dat men het in een topic over iets heeft wat me niet boeit maakt mij nix uit maar om dat 5-6 paginas vol te houden in elke volgende topic is echt rsi-overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |