Dat is helemaal aan de andere kant, toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:17 schreef Ynske het volgende:
Misschien een ieder om met de treingangers te treffen en samen te lopen
Parade is een goed idee, dat weet ik wel te vinden!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik kom ook met de trein!We zouden op de Parade kunnen zitten. Daar kan je met paar man aan grote tafels, als je richting de markt zit dan krijg je alle kleine kroegen.
Ohja en een parkeerplaats op de Parade!
k weet t niet, ken me daar nietquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is helemaal aan de andere kant, toch?
Als je parkeert bij De Parade moet je volgens mij weer de hele stad door om naar het station te komen om vervolgens weer terug te lopen naar De Paradequote:
liever 2 uur, dag ervoor mn verjaardag vieren dus kan niet al te vroeg de deur uit...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep, ik weet nog niet hoe mijn agenda er tegen die tijd uitziet, maar geïnteresseerd ben ik in ieder geval zeker.
dat bedoelde ik nier, maar degene die met de trein komen, dat die elkaar treffen en samen lopenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je parkeert bij De Parade moet je volgens mij weer de hele stad door om naar het station te komen om vervolgens weer terug te lopen naar De Parade
Ahh dat is sowieso slimquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat bedoelde ik nier, maar degene die met de trein komen, dat die elkaar treffen en samen lopen
Ah.....een goede reden om een Bossche Bol te etenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever 2 uur, dag ervoor mn verjaardag vieren dus kan niet al te vroeg de deur uit...
We kunnen ook voor de Bruna afspreken! Is denk ik makkelijker want bij de roltrap zijn al zoveel mensenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:11 schreef PiperMaru het volgende:
Okee, even resumé overflakkee:
Zondag 5 september voorbereidingsmeet, 14.00u op de Parade te 's Hertogenbosch.
Wie komen er?
PdeHoog
Heintje
TedjeKroketje
Ynske
PiperMaru
Ik kom met de trein en weet waar het is, degenen die ook met de trein komen, laten we kwart voor twee afspreken bovenaan de roltrap op het station (centrumzijde). PM me eventueel je telefoonnummer mochten we elkaar kwijt raken enzo.
Oh, daar kom ik ook mee. Dus dan wordt het tien voor/vijf voor twee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:11 schreef Ynske het volgende:
ik kom met de intercity vanuit t zuiden. die komt overigens pas om .51 aan
Ik zie het, goedkoopste vluchten al vanaf 8 euro enkele reis! In de praktijk kom ik op 30-45 euro retour afhankelijk van vluchttijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:20 schreef Ynske het volgende:
Kick
ik kreeg een aantal tips, er naar toe gaan met trein kost niet zoveel tijd, of met de vlieger, zou aardig goedkoop zijn mits je in de buurt van Weeze (geloof ik?) woont.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:57 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ik zie het, goedkoopste vluchten al vanaf 8 euro enkele reis! In de praktijk kom ik op 30-45 euro retour afhankelijk van vluchttijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |