Idd vooraf kennis maken is een goed idee (het moeten toch een beetje relaxte mensen/gelijkgestemden zijn) en iedereen z'n eigen reispapieren ook. Vind het ook belangrijk dat het klikt en dat je ook gewoon kunt besluiten om je eigen gang te gaan mocht het niets worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dat lijkt me wel leukEen tip is wel om de groep van te voren bij elkaar te laten komen zodat iedereen ook alvast kennis kan maken met elkaar. Dat werkt gewoon prettiger. En geef ieder zijn eigen reispapieren zodat men voor zichzelf kan beslissen om, als het niets wordt, gewoon eerder naar huis te gaan of zo.
Je hebt eigenlijk wel iemand nodig die het gebied goed kent dus je zou dan een lokale "gids" moeten hebben. Dat is misschien op andere fotografie-fora nog wel te vinden: Iemand die het leuk vind een stel fotografen zijn of haar stad te laten zien en dan met name de niet-toeristische plekken.
Ja, da's dus het punt, ik zou zo snel niemand weten die met me mee zou willen. En een groepje is ook leuk om wat complexere ideeën uit te voeren, één als model, een om reflectiescherm oid vast te houden en één als fotograaf. En dan rouleren, ofzo. Helemaal alleen zie ik niet zitten. Noem me een schijterd, maar ik wil niet alleen met al m'n gear 's avonds over straat of naar verlaten plekken. En da's precies het soort fotografie waar ik van hou.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef Tahiti het volgende:
Waarom ga je niet in je eentje? Oh wacht waarom denk je dat het met een groepje leuker is? Ik zou lekker met een goede vriend/vriendin gaan, vrijheid blijheid![]()
Helemaal waar, dat is ook het idee. Maar het is natuurlijk wel leuk om een stad of plek te kiezen die van zichzelf al een beetje fotogeniek is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:02 schreef Gripper het volgende:
Als je met een groep vrienden gaat, kun je natuurlijk gewoon een random mooie plek prikken, en daar foto's gaan schieten. Een goeie fotograaf kan tenslotte overal ter wereld mooie plaatjes maken
Yup. Ik vind het altijd leuk om eens met nieuwe mensen ergens te gaan fotograferen en op die manier inspiratie op te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:19 schreef PiperMaru het volgende:
Maar begrijp ik hieruit dat jij misschien geinteresseerd bent?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Omniej het volgende:
Voor de meeste mensen hier zal het vast wel herkenbaar zijn; de momenten waarop je met een aantal mensen (lees: niet-fotografen) op stap bent en je continu het gevoel hebt dat je de rest op aan het houden bent omdat je nog even die ene foto wil maken.
Yup. Een keer gedaan. Sindsdien besloten alleen nog maar OF alleen OF met fotografen op pad te gaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Omniej het volgende:
Voor de meeste mensen hier zal het vast wel herkenbaar zijn; de momenten waarop je met een aantal ensen (lees: niet-fotografen) op stap bent en je continu het gevoel hebt dat je de rest op aan het houden bent omdat je nog even die ene foto wil maken.
Heul herkenbaar! En dat terwijl je weet dat als je daar 5 minuten langer kan blijven staan, dat je dan een véél betere foto kunt maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Omniej het volgende:
Voor de meeste mensen hier zal het vast wel herkenbaar zijn; de momenten waarop je met een aantal mensen (lees: niet-fotografen) op stap bent en je continu het gevoel hebt dat je de rest op aan het houden bent omdat je nog even die ene foto wil maken.
Okquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben een Canonmeisje, dus ik mag vast niet met de Nikonians mee, maar leuk om te horen dat die initiatieven al bestaan!
Zo te horen is er hier ook wel wat animo, dus bij deze gooi ik dan hier even een balletje op:
-Berlijn
-weekend in november
-eigen vervoer
-betaalbaar hotel of hostel
Geen idee eigenlijk, ik heb geen eigen vervoer dus ik dacht zelf aan de trein, auto is natuurlijk ook een optie. Wat mij betreft regelt een ieder dat zelf/onderling.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkLijkt me tof
We spreken dan af in Berlijn? Of gaan we met meer man in een auto die kant op?
Alleen de laatste twee weekenden van nov kan ik niet![]()
Trein, kan in t weekend ook gekozen worden voor een samenreis kaart, 5 personen onbeperkt reizen in Duitsland voor geloof iets van 35 euroquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Trein kan. Retourtje met de nachttrein zou me 84 EUR kosten. Hotelletje moet ook te vinden zijn wel
ik heb er nu al zin.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:18 schreef Heintje het volgende:
Ik kan een goede vriend van mij vragen of hem het ook wat lijkt, hij is ook (hobby) fotograaf en heeft jaren in Berlijn gewoond. Mogelijk nadeel is dat hij Duits is en in München woont.
Hoeveel dagen/nachten is dat, welke dag heen/terug etc?:$quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:55 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben een Canonmeisje, dus ik mag vast niet met de Nikonians mee, maar leuk om te horen dat die initiatieven al bestaan!
Zo te horen is er hier ook wel wat animo, dus bij deze gooi ik dan hier even een balletje op:
-Berlijn
-weekend in november
-eigen vervoer
-betaalbaar hotel of hostel
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Trein, kan in t weekend ook gekozen worden voor een samenreis kaart, 5 personen onbeperkt reizen in Duitsland voor geloof iets van 35 euro
Ik ook! Leuk dat er zoveel animo is!quote:
Heb 't effe opgezocht, maar 28 aug kan ik helaas niet. Jammer, want het klonk leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:16 schreef Andyy het volgende:
Er gaan volgens mij wat Tweakers naar de Ardennen, misschien kan je mee?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb alle weekends in november nog openstaan. Dus dan zou het een van de eerste twee weekends worden: 6/7 of 13/14 november. Laten we zeggen vrijdag heen, maandag terug, is dat iets?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik heb geen eigen vervoer dus ik dacht zelf aan de trein, auto is natuurlijk ook een optie. Wat mij betreft regelt een ieder dat zelf/onderling.
Zou een mod de TT even willen veranderen in Animocheck meet Berlijn november?
Yep, ik weet nog niet hoe mijn agenda er tegen die tijd uitziet, maar geïnteresseerd ben ik in ieder geval zeker.quote:
Dat ligt denk ik aan de vertrek tijden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:07 schreef Vinz0r het volgende:
Miss stomme vraag,maar 3 nachten is dat niet erg lang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |