Ai carumba.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:53 schreef Tassiepassie het volgende:jij hebt al egoboost gehad dus t loopt lekker!
Wat flauw!..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Huilies. Wees blij dat ik iets meer vorm krijg zo, ik krijg soms pm's dat ik wel heul leluk moet zijn, vanwege het gebrek aan foto's.
Ik alleen op momenten dat ik er echt zin in heb, ben niet het type voor een vaste relatie, schijnt..quote:
Graag ontvangen ik de originele in de mail ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Marijke en ik hebben fapfoto's gepost, is dat niks voor je?
wat is er niet orgineel aan die wat we gepost hebben danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Graag ontvangen ik de originele in de mail ofzo
Over het algemeen zijn die foto's kleiner gemaaktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat is er niet orgineel aan die wat we gepost hebben dan
doe je je bril maar opquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die foto's kleiner gemaaktonbewerkt is een betere term
Heb ik voor een computerscherm niet nodigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe je je bril maar op![]()
Ik ga met de hond uit
die PM's werken dus welquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Huilies. Wees blij dat ik iets meer vorm krijg zo, ik krijg soms pm's dat ik wel heul leluk moet zijn, vanwege het gebrek aan foto's.
dalijk krijg je PM's met zie je je durft je hoofd er niet eens op te zetten.. dan moet je wel lelijk zijnquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nee hoor, dan zou ik een pic van mijn hoofd erop gooien.
Ach. Fokkers zijn niet de meest aantrekkelijke mannenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:26 schreef solaire het volgende:
[..]
dalijk krijg je PM's met zie je je durft je hoofd er niet eens op te zetten.. dan moet je wel lelijk zijndat is toch niet leuk
daar heb je een punt... daarom post ik ook geen fotoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Fokkers zijn niet de meest aantrekkelijke mannendus het zal me niet zoveel boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |