quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Zak het volgende:
Ah dat wist ik niet dat jij een Belsje bent. Maar dan hoef je toch niet te lessen
Nee, is niet verplicht. Ik heb 6 uurtjes les gehad, om toch een heel klein beetje basis te hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Zak het volgende:
Ah dat wist ik niet dat jij een Belsje bent. Maar dan hoef je toch niet te lessen
ik stap met alle plezier bij jou in de auto!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee, is niet verplicht. Ik heb 6 uurtjes les gehad, om toch een heel klein beetje basis te hebben.
Heel origineel, zolang ik geen 2-baansrotondes tegenkom gaat het goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef solaire het volgende:
[..]
ik stap met alle plezier bij jou in de auto!
met helm op welteverstaan![]()
Yes, iemand met een beetje vertrouwen in mequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Ivo1986 het volgende:
ach dat rijden van zilver zal wel meevallen hoorik geloof niet dat ze een gavaar op de weg is
ach als je er charmant uitziet kan ik de opmerkingen wel onderdrukkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Heel origineel, zolang ik geen 2-baansrotondes tegenkom gaat het goed
Nog wat in de planning staan?quote:
heb maar een weekjequote:
Heel goed van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef solaire het volgende:
[..]
ach als je er charmant uitziet kan ik de opmerkingen wel onderdrukken
zo doe ik dat nu ook
Wuut Zilver les jij toevallig bij Belgiëquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik les in België, is maar 1 rijschool hier in de buurt, de volgende zit in Maasmechelen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:33 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Yes, iemand met een beetje vertrouwen in me![]()
Das lulligquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef solaire het volgende:
had ik net een mega geniale post klaarstaan is de inlogtijd verstreken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Wat een leed, het is bijna te erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |