Over het algemeen max 1 regendag, maar idd, het is wel opvallend..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad wel opvallend, hoe kut de zomer ook is, op Lowlands is het vrijwel altijd prima weer.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:01 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik kan het gewoon echt nog niet geloven! Het lijkt er dan toch op dat we in elk geval één festival krijgen met mooi weer dit seizoen! Eigenlijk had ik de hoop wel opgegeven, maar wanneer heeft Lowlands ons voor het laatst in de steek gelaten?
Ik kan me nog wel een editie herinneren dat het op vrijdag zo nat was, dat de modderzooi de rest van het weekend bleef liggen, ondanks aardig weer (2002? Daarna is er veel asfalt bijgekomen). Verder regelmatig op zondag en maandag buien, maar volgens mij heb ik sinds '99 niet één keer een echt verregende Lowlands meegemaakt.
Het is dat ik niet bijgelovig ben, maar ik ga er langzaamaan toch eigenlijk wel stiekem een beetje vanuit dat het met Lowlands gewoon mooi weer is...
Vandaag pas echt de zin en de voorpret te pakken trouwens!
LOWLANDS!
Marktplaats staat vol tickets, paupertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb al drie CJP-prijsvragen m.b.t. laatste kaartenverkoop ingevuld, maar nee drie keer niks!
Ik kan niet eens van het weekend, smegmahoopje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Marktplaats staat vol tickets, paupert
Laat maar komen die zonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)oi-weer/m1ezstbfjxen
Onweer op donderdagavond is fijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)bXA7c3JlZGlyZWN0PS0x
onweer morgen avond en vrijdag ochtend en met het de tent opruimen maandag ...
Ben jij wel helemaal lekker??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onweer op donderdagavond is fijn!
Ik ben hartstikke lekker... zorgen dat je voor het onweer tent opzet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker??
Als er 1 moment is dat t echt niet moet regenen,dan is t wel do avond tijdens het tent opzetten!!
Verder maakt t me niet zo veel uit als er een beetje regen valt.
En op ma ochtend tijdens t inpakken vind ik het zelfs wel stemmingsvol als t een beetje miezert.
Prima, dat staat mijn tent als het goed isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke lekker... zorgen dat je voor het onweer tent opzet.
Het geluich op de camping als het onweer begint en als het ophoudt met regenen.. man dat is pas verbondenheid.
Ik zal vragen of het om 23.00 kan oke?
Oke deal!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:10 schreef kesselman het volgende:
ik sta ieder jaar op camping 5 ,en die gaat pas om 19 u open.( althans voor zover ik weet)
Dus ik probeer precies om 19 uur aanwezig te zijn,lukt meestal vrij aardig,vorig jaar liep ik om 19.02 door de ingangcontrole.
Ik neem aan dat we rond 21u wel helemaal klaar zijn met alles,dus onweer om 23u is geen probleem!
ruzie en lowlands,dat gaat niet samen he!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke deal!
Hehe fijn! geen ruzie nu met je.
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:22 schreef kesselman het volgende:
[..]
ruzie en lowlands,dat gaat niet samen he!!
Gewoon F5-en tijdens de voorverkoop en betalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik heb al drie CJP-prijsvragen m.b.t. laatste kaartenverkoop ingevuld, maar nee drie keer niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |