Begin van de middag barste het opeens los. Stond in de Bravo te schuilen toen er een gozer met 2 supervolle bordjes met brood en uitsmuiters aan kwam wandelen. Ze zijn aardig afgekoeld, zei hij. Was een droge tukker oidquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef hannoes het volgende:
Zo'n buitje als in 2008 was niet zo erg maar een hele zondag regen zoals in 2006 (geloof ik) is echt wel een beetje jammer van de feestvreugde! Het mudsliden laat ik toch liever aan anderen over.
Kan me herinneren dat ik vol in zo'n met houtsnippers gecamoufleerde plas stapte met een traytje bier :-).
ik neem iig me badjas maar mee voor de regenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef hannoes het volgende:
Zo'n buitje als in 2008 was niet zo erg maar een hele zondag regen zoals in 2006 (geloof ik) is echt wel een beetje jammer van de feestvreugde! Het mudsliden laat ik toch liever aan anderen over.
Kan me herinneren dat ik vol in zo'n met houtsnippers gecamoufleerde plas stapte met een traytje bier :-).
Ja, die zurequote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:19 schreef WeezerButler het volgende:
Mmmm, ik ruik de houtsnippers al
[ afbeelding ]
Nou, vet man. Lekker bouncen tussen de vééééét veel chicks. Het is pas stoer als je zo'n véééte chick mee naar je tent krijgt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:08 schreef 2dope het volgende:
Omdat ik dit jaar niet ga, hoop ik dat het kutweer wordt![]()
Ja ik ben een sadistische egoïstische klootzak![]()
Ik weet nog goed trouwens, 3 jaar geleden, dat het keihard regende en dat ik in de silent disco stond te bouncen tussen vééét veel chicks terwijl er een rij van 100+ man voor de ingang stond te wachtenDie mochten pas naar binnen als er mensen uitgingen. Wat uiteraard niet gebeurde.
Tot zover mijn enige plezante ervaring met regen op LL
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:08 schreef 2dope het volgende:
Omdat ik dit jaar niet ga, hoop ik dat het kutweer wordt![]()
Ja ik ben een sadistische egoïstische klootzak![]()
Ik weet nog goed trouwens, 3 jaar geleden, dat het keihard regende en dat ik in de silent disco stond te bouncen tussen vééét veel chicks terwijl er een rij van 100+ man voor de ingang stond te wachtenDie mochten pas naar binnen als er mensen uitgingen. Wat uiteraard niet gebeurde.
Tot zover mijn enige plezante ervaring met regen op LL
Bedoel je chicks met overgewicht?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, vet man. Lekker bouncen tussen de vééééét veel chicks. Het is pas stoer als je zo'n véééte chick mee naar je tent krijgt.
Erg vervelend als je een band moet missen omdat talloze mensen bij een paar druppels een tent in stormen zodat ze niet nat worden. Vervolgens kijkt slechts een fractie van de mensen in de tent daadwerkelijk naar de band.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Met z'n allen schuilen in een tent met een kutbandje en er toch iets van maken want je kunt toch niet weg.
Hou ik je aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik ga volgend jaar naar de EO-jongerendag als het LL-weekend het eerste mooie weekend in twee maanden gaat worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |