Ik iets in de Schouwburg van Groningen. In 1843 al wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:37 schreef Frollo het volgende:
Plus hij heeft iets in Carré gedaan. Nou jullie weer.
Ik ken de meeste van die namen gewoon totaal niet, terwijl ik hier toch ook alweer 9 jaar rondhang.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb deze topics doorgebladerd.
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Tja, denk ik dan. Tja.
Ja, maar het kan zo nog 40 jaar duren!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:22 schreef Ringo het volgende:
Ik heb witte plekjes op mijn amandelen. Dat is een aankondiging van de dood, niet?
Tja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik ken de meeste van die namen gewoon totaal niet terwijl ik hier toch ook alweer 9 jaar rondhang.
Alsof er een soort schaduw-FOK! bestaat.
Ik wist het. Een ziekte met een lijdensweg,quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar het kan zo nog 40 jaar duren!
Dit helpt. En anders toch de huisarts bellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wist het. Een ziekte met een lijdensweg,.
Ik bedoel van alles. Dwerg heeft me wel eens over zo'n x-jaar meet e.e.a. verteld. Het zou echt niet 'mijn ding' zijn. Ik houd gewoon niet van mensen en drank.quote:
Goeie tip, ik zal mijn huisdealer er eens om vragen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit helpt. En anders toch de huisarts bellen.
[ afbeelding ]
Dat soort topics bepalen wel het beeld wat ik van jullie heb.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb deze topics doorgebladerd.
De leukste & ranzigste FOK!meet foto's van 11 jaar FOK! (4)
Tja, denk ik dan. Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |