Veel beter meid, ik hoor dat die poes weer helemaal terug komt in de herfst, mari zei dat tegen me, hij zei bella als je geen rooie poes hebt voor de herfst dan ben je OUT zoals Sebastian van Schaijk zou zeggen love ya zie je morgen in de pc, doen we bakkie kussquote:
Heeze. Maar werken ook mensen van Geldrop denk ik.quote:
Wist niet dat jij voorstander van paars wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny ik heb een nieuw poppetje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
Wist niet dat jij voorstander van paars was
HAd je toch wat meer rechts gedacht
ja, waar blijf jij danquote:
Meidddddddddd, geweldig die rooie poes, dat is echt helemaal happening, nou tot morgen darling kussssquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Veel beter meid, ik hoor dat die poes weer helemaal terug komt in de herfst, mari zei dat tegen me, hij zei bella als je geen rooie poes hebt voor de herfst dan ben je OUT zoals Sebastian van Schaijk zou zeggen love ya zie je morgen in de pc, doen we bakkie kuss
quote:
Ik weet het ook niet meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
Wat wordt het nou eigenlijk, het werd toch rechts? Of dat ook weer niet, heb het paar dagen heul niet gevolgd.
Tot straksquote:
Later pater!quote:
ciao KAlquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck ik heb last van borrelbuik. Weten jullie wat ik bedoel? Het stapelt zich op in me buik, en dan ga je naar de wc en dan komt er een explosie uit, niet normaalmaar geen poepie ofzo
quote:
Een explosiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck ik heb last van borrelbuik. Weten jullie wat ik bedoel? Het stapelt zich op in me buik, en dan ga je naar de wc en dan komt er een explosie uit, niet normaalmaar geen poepie ofzo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een explosie
Maar ja, ik snap precies wat je bedoelt....
Niet om het een of ander... maar eigenlijk is spetterpoep op z'n tijd ook wel lekker. Gewoon 1 grote dikke vette plons met schijt. En dat knetterende geluid
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een explosie
Maar ja, ik snap precies wat je bedoelt....
Niet om het een of ander... maar eigenlijk is spetterpoep op z'n tijd ook wel lekker. Gewoon 1 grote dikke vette plons met schijt. En dat knetterende geluid
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |