Heb je het over mij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:50 schreef mootie het volgende:
Nog steeds jammer dat het onderwerp van gesprek volledig en totaal geband is hier en op geen enkele manier kan meelezen.
Volgens opaatje kan hij hier op geen enkele wijze meelezen. Ook als hij niet ingelogd is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik kan opaatje dus wel zien en horen hè, ik kan alleen de chat niet lezen.
Opaatje kan dat hier ook, maar hij had het net over een link van PB toch, die hij wél kon lezen?
"Dertien pagina's, of sèts, hoe jullie dat ook noemen, auvah aupatje! Gestoâhd!"
Gert, ik moest van Maanbo aan je doorgeven je kan er gewoon in hoor, gezellig meepraten enzo, we hebben je al gepromoot Mootie en ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het over mij?
Ik kan opaatje dus wel zien en horen hè, ik kan alleen de chat niet lezen.
Opaatje kan dat hier ook, maar hij had het net over een link van PB toch, die hij wél kon lezen?
"Dertien pagina's, of sèts, hoe jullie dat auk noeme, auvah aupatje! Gestoâhd!"
En via die proxy van PB wel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens opaatje kan hij hier op geen enkele wijze meelezen. Ook als hij niet ingelogd is.
Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik zie die chat gewoon niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gert, ik moest van Maanbo aan je doorgeven je kan er gewoon in hoor, gezellig meepraten enzo, we hebben je al gepromoot Mootie en ik
Laat Pb dat maar lekker regelen, die ligt wat beter in de marktquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En via die proxy van PB wel?
Vraag opaatje dan eens naar z'n IP-adres.
Via deze site zie je het meteen, hoeft-ie ook niet moeilijk te doen met een dosbox:
http://whatismyipaddress.com/
En dan laten we checken of zijn adres op de een of andere manier geband is. Lijkt me stug hoor, maar een (F)A kan dat nakijken.
Ook goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat Pb dat maar lekker regelen, die ligt wat beter in de markt
Oke, ik zal het hem morgen zeggen. Hij is nu gaan slapenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook goed.
PB bij deze, mocht opaatje willen weten of z'n IP geblockt wordt, dan kan dat.
En da's een goed idee, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oke, ik zal het hem morgen zeggen. Hij is nu gaan slapen
Klopt.... dan blijft dat rondje draaien of staat er connectingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:04 schreef Gert het volgende:
Ik kan die chat niet meer zien, dan ben je zeker geband?
wordt het dan toch bejaarden sex op stream....?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat even zijn gespierde borstkas zien
[ afbeelding ]
En de ban list is weer leeg spuitje ,dus je kan weer inloggen whahaha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef spuitje het volgende:
Damned, die ouwe heeft zijn webcam mee naar buiten genomen. Hij denkt echt dat we niet zonder hem kunnen
Ik weet dat ook niet maar heb me dan ook nooit in het fenomeen "stream" verdiept. Vind die Jacq trouwens wel een enorme dramkont, ze zal en moet gelijk hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:53 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
En de ban list is weer leeg spuitje ,dus je kan weer inloggen whahaha.
En ze weten nog steeds niet hoe het komt dat ustream de banlist leeg maakt,whoehahha.
Tja die is ook niet bijsterslim die Jacq,maar ach ja ze ziet maar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet maar heb me dan ook nooit in het fenomeen "stream" verdiept. Vind die Jacq trouwens wel een enorme dramkont, ze zal en moet gelijk hebben.
Kom je daar nu pas achter, nee tochquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet maar heb me dan ook nooit in het fenomeen "stream" verdiept. Vind die Jacq trouwens wel een enorme dramkont, ze zal en moet gelijk hebben.
Nee, dat was ik al langer. Maar zag haar net lange tijd doorgaan over azijn op een wespensteek. Tja, laten we wel zijn: zij is "een soort van verpleegkundige" dus zij kan het weten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter, nee toch
Fatty heeft het alleen naar zn zin als er ergens rellen zijn, maar owee als er kretiek op hem is, nou nou pas maar op dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Tja die is ook niet bijsterslim die Jacq,maar ach ja ze ziet maar.
Hadden gisteren wel gelijk toen ze samen met maanbo die Fatty Blob ff de waarheid vertelde,over dat mensen van fok gelijk te horen kregen....O van fok gooi maar weg.
Die Fatty wordt zo paranoia als het maar zijn kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |