Ja! Vergeet heul mijn werkmailquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ook nog aparte werkmail, Bluezz? Ik heb gmail + werkmail. En ouwe hotmail die ik driemaandelijks check.
Ik heb ook een metmichiel badeend, badeendsleutelhanger en een ekstra weekend shirtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb metmichiel in bad gezeten! Ik heb dan ook een metmichiel in badeend en een met michiel in badeendshirt
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb metmichiel in bad gezeten! Ik heb dan ook een metmichiel in badeend en een met michiel in badeendshirt
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Boris, we gaan morgen een uitje maken naar de Lidl in jouw stadje.
En dat allemaal voor een paar plakjes Pata Negraham.
Ik ook nietquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Boris, we gaan morgen een uitje maken naar de Lidl in jouw stadje.
En dat allemaal voor een paar plakjes Pata Negraham.
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !quote:
Ah, wat geinig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !
Zijn willekeurige pics van google trouwens
Wij gaan zéker eind aug eens even sightseeing Bdaal doen dan (winkels dan)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkLaat me even weten hoe het was en dan hop ik ook even langs de Lidl.
Maar begrijp ik nu goed dat Bloemendaal geen Lidl heeft? Typisch hoor
Geen Lidl en geen Aldi, maar verder wel:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkLaat me even weten hoe het was en dan hop ik ook even langs de Lidl.
Maar begrijp ik nu goed dat Bloemendaal geen Lidl heeft? Typisch hoor
Ik moet woensdagnacht nog werken en daarna ben ik t/m zondag vrijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zéker eind aug eens even sightseeing Bdaal doen dan (winkels dan)
Goh, wat overzichtelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
Geen Lidl en geen Aldi, maar verder wel:
http://www.winkeleninbloemendaal.nl/companies/index/2
ik ga toch zeker geen ooglapje dragen op m'n werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey positivo is het te doen op je werk
draag je ook weer je ooglapje?
dat is wel heel awesome !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
[..]
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !
Zijn willekeurige pics van google trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |