Ja! Vergeet heul mijn werkmailquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ook nog aparte werkmail, Bluezz? Ik heb gmail + werkmail. En ouwe hotmail die ik driemaandelijks check.
Ik heb ook een metmichiel badeend, badeendsleutelhanger en een ekstra weekend shirtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb metmichiel in bad gezeten! Ik heb dan ook een metmichiel in badeend en een met michiel in badeendshirt
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb metmichiel in bad gezeten! Ik heb dan ook een metmichiel in badeend en een met michiel in badeendshirt
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Boris, we gaan morgen een uitje maken naar de Lidl in jouw stadje.
En dat allemaal voor een paar plakjes Pata Negraham.
Ik ook nietquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Boris, we gaan morgen een uitje maken naar de Lidl in jouw stadje.
En dat allemaal voor een paar plakjes Pata Negraham.
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !quote:
Ah, wat geinig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !
Zijn willekeurige pics van google trouwens
Wij gaan zéker eind aug eens even sightseeing Bdaal doen dan (winkels dan)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkLaat me even weten hoe het was en dan hop ik ook even langs de Lidl.
Maar begrijp ik nu goed dat Bloemendaal geen Lidl heeft? Typisch hoor
Geen Lidl en geen Aldi, maar verder wel:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkLaat me even weten hoe het was en dan hop ik ook even langs de Lidl.
Maar begrijp ik nu goed dat Bloemendaal geen Lidl heeft? Typisch hoor
Ik moet woensdagnacht nog werken en daarna ben ik t/m zondag vrijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zéker eind aug eens even sightseeing Bdaal doen dan (winkels dan)
Goh, wat overzichtelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
Geen Lidl en geen Aldi, maar verder wel:
http://www.winkeleninbloemendaal.nl/companies/index/2
ik ga toch zeker geen ooglapje dragen op m'n werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey positivo is het te doen op je werk
draag je ook weer je ooglapje?
dat is wel heel awesome !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
[..]
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !
Zijn willekeurige pics van google trouwens
nee leek me al rot, maar wat mot dat motquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Isabeau het volgende:
ik ga toch zeker geen ooglapje dragen op m'n werk![]()
Ja, het gaat prima hoor! Beetje zwaar gevoel rond mijn oog. Ben abrupt met de prednison gestopt op eigen indicatie en ik voelde me vandaag al stukken beter.
Ik ga het woensdag gewoon proberen en mocht ook een halve dag als het niet gaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
nee leek me al rot, maar wat mot dat mot
Hopelijk hou je het vol. Wat heb je met Opname afgesproken
Echt lullig dat je zo moest beginnen bij ze
Jullie moeten beter afspreken wie wat postquote:
Klinkt wel ok, maar je zal de sensatie wel afzwakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga het woensdag gewoon proberen en mocht ook een halve dag als het niet gaat
Maar zo zonder die prednison zie ik het al veel rooskleuriger in hoor! Dát maakte me zo beroerd. Met 1 oog zien maakt me hoogstens een beetje afwezig (raar gevoel...)
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt wel ok, maar je zal de sensatie wel afzwakkenMaar then again : alles went
Ik zou ook niet de hele dag over een zwangerschap gaan posten hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie die jeans commercial en denk ineens aan hoe weinig SOL post over haar a.s. baby?
Moet ze dat niet van de daken schreeuwen
Misschien dat ze het vooral heel erg deelt met haar ware liefde. Kan me voorstellen dat je dan even geen tijd meer hebt voor FOK!, met al dat geluk in je gezamenlijke schoot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie die jeans commercial en denk ineens aan hoe weinig SOL post over haar a.s. baby?
Moet ze dat niet van de daken schreeuwen
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:47 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Als ik SOL was zou ik ook niet hier over de wangerschap posten, de reacties zijn niet bepaald positief hè?
Mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:33 schreef Anthraxx het volgende:
Vanmorgen heerlijk vanaf Utrecht door de bossen naar Soest gereden (via Lage Vuursche). Het is wat vochtig dus het dauw hangt nog rond de bomen en de zon komt er net doorheen. Echt prachtig. Geeft een beetje vakantie gevoel (ook omdat ik lekker rustig met de Kever door de bossen cruise
). Even genieten voordat ik weer aan de alledaagse dingen kan beginnen op mijn werk
.
Janee, leeuwen en berenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen moet je je wel beseffen wat de werkgelegenheid daar is. Kun je er werk krijgen? Of moet je heen en weer met de boot naar Lauwersoog en dan verder?
Klinkt verder wel mooi. Als je de kans hebt, en je kunt het allemaal aan financieel gezien, waarom niet?
Oh, nu wil ik ook. Dan word ik wel boswachter, ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooi
TARA zei dat ze op Schier nieuwe inwoners zoeken.Inwonersaantal ligt onder de 1000.
En weet je?
Het kriebelt
tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik ook. Dan word ik wel boswachter, ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |