Ja! Vergeet heul mijn werkmailquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ook nog aparte werkmail, Bluezz? Ik heb gmail + werkmail. En ouwe hotmail die ik driemaandelijks check.
Ik heb ook een metmichiel badeend, badeendsleutelhanger en een ekstra weekend shirtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb metmichiel in bad gezeten! Ik heb dan ook een metmichiel in badeend en een met michiel in badeendshirt
Ik snap je nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef Aure het volgende:
Ik heb metmichiel in bad gezeten! Ik heb dan ook een metmichiel in badeend en een met michiel in badeendshirt
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Boris, we gaan morgen een uitje maken naar de Lidl in jouw stadje.
En dat allemaal voor een paar plakjes Pata Negraham.
Ik ook nietquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:26 schreef golfer het volgende:
Boris, we gaan morgen een uitje maken naar de Lidl in jouw stadje.
En dat allemaal voor een paar plakjes Pata Negraham.
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !quote:
Ah, wat geinig!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !
Zijn willekeurige pics van google trouwens
Wij gaan zéker eind aug eens even sightseeing Bdaal doen dan (winkels dan)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkLaat me even weten hoe het was en dan hop ik ook even langs de Lidl.
Maar begrijp ik nu goed dat Bloemendaal geen Lidl heeft? Typisch hoor
Geen Lidl en geen Aldi, maar verder wel:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijkLaat me even weten hoe het was en dan hop ik ook even langs de Lidl.
Maar begrijp ik nu goed dat Bloemendaal geen Lidl heeft? Typisch hoor
Ik moet woensdagnacht nog werken en daarna ben ik t/m zondag vrijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zéker eind aug eens even sightseeing Bdaal doen dan (winkels dan)
Goh, wat overzichtelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef golfer het volgende:
Geen Lidl en geen Aldi, maar verder wel:
http://www.winkeleninbloemendaal.nl/companies/index/2
ik ga toch zeker geen ooglapje dragen op m'n werkquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey positivo is het te doen op je werk
draag je ook weer je ooglapje?
dat is wel heel awesome !quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef Aure het volgende:
[..]
MetMichiel! 3fm radioprogramma met Michiel Veenstra. Ooit op Lowlands 2006 kon je met Michiel in bad zitten en dan kreeg je een metmichiel in badeend en een metmichiel in badeendshirt !
Zijn willekeurige pics van google trouwens
nee leek me al rot, maar wat mot dat motquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:34 schreef Isabeau het volgende:
ik ga toch zeker geen ooglapje dragen op m'n werk![]()
Ja, het gaat prima hoor! Beetje zwaar gevoel rond mijn oog. Ben abrupt met de prednison gestopt op eigen indicatie en ik voelde me vandaag al stukken beter.
Ik ga het woensdag gewoon proberen en mocht ook een halve dag als het niet gaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:53 schreef Bluezz het volgende:
nee leek me al rot, maar wat mot dat mot
Hopelijk hou je het vol. Wat heb je met Opname afgesproken
Echt lullig dat je zo moest beginnen bij ze
Jullie moeten beter afspreken wie wat postquote:
Klinkt wel ok, maar je zal de sensatie wel afzwakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga het woensdag gewoon proberen en mocht ook een halve dag als het niet gaat
Maar zo zonder die prednison zie ik het al veel rooskleuriger in hoor! Dát maakte me zo beroerd. Met 1 oog zien maakt me hoogstens een beetje afwezig (raar gevoel...)
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt wel ok, maar je zal de sensatie wel afzwakkenMaar then again : alles went
Ik zou ook niet de hele dag over een zwangerschap gaan posten hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie die jeans commercial en denk ineens aan hoe weinig SOL post over haar a.s. baby?
Moet ze dat niet van de daken schreeuwen
Misschien dat ze het vooral heel erg deelt met haar ware liefde. Kan me voorstellen dat je dan even geen tijd meer hebt voor FOK!, met al dat geluk in je gezamenlijke schoot.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie die jeans commercial en denk ineens aan hoe weinig SOL post over haar a.s. baby?
Moet ze dat niet van de daken schreeuwen
Waarom niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:47 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Als ik SOL was zou ik ook niet hier over de wangerschap posten, de reacties zijn niet bepaald positief hè?
Mooiquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:33 schreef Anthraxx het volgende:
Vanmorgen heerlijk vanaf Utrecht door de bossen naar Soest gereden (via Lage Vuursche). Het is wat vochtig dus het dauw hangt nog rond de bomen en de zon komt er net doorheen. Echt prachtig. Geeft een beetje vakantie gevoel (ook omdat ik lekker rustig met de Kever door de bossen cruise
). Even genieten voordat ik weer aan de alledaagse dingen kan beginnen op mijn werk
.
Janee, leeuwen en berenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen moet je je wel beseffen wat de werkgelegenheid daar is. Kun je er werk krijgen? Of moet je heen en weer met de boot naar Lauwersoog en dan verder?
Klinkt verder wel mooi. Als je de kans hebt, en je kunt het allemaal aan financieel gezien, waarom niet?
Oh, nu wil ik ook. Dan word ik wel boswachter, ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooi
TARA zei dat ze op Schier nieuwe inwoners zoeken.Inwonersaantal ligt onder de 1000.
En weet je?
Het kriebelt
tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik ook. Dan word ik wel boswachter, ofzo
Dat hebben we echt al zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:03 schreef FutureFairytale het volgende:
probeer eerst eens een vakantiehuisje daar voor een weekje. misschien vind je dat wel genoeg
Dan moet je eerst op zoek naar bosquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, nu wil ik ook. Dan word ik wel boswachter, ofzo
Gewoon zo'n cafeetje beginnen waar Meneer de drank doet en jij van allerlei bosproducten heerlijke gerechten maaktquote:
Mijn meneer kan eiland historicus wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:15 schreef ColdFeet het volgende:
Er ís bos! Daar bij de begraafplaats.
En dan iedere week met de auto boodschappen doen op het vastelandNu nog een baan bedenken voor Meneer
Ik heb eigenlijk helemaal geen drinkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:39 schreef FutureFairytale het volgende:
proost Sarabi! *proost met kop thee*
Een eilandhistoricus hebben ze alquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn meneer kan eiland historicus worden
En ik heb een hulpverlenersdiplomaEr zijn vast wel depressieve eilanders
eind september.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:58 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk, wanneer ga je?
Ren-ze, DEJij bikkel
historici zijn vaak oudquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een eilandhistoricus hebben ze al
Steer, lekker zeg! Je gaat nog eens een normaal slaapritme ontwikkelen, zo
Ik ga zo weer eens met mijn wandelschoenen richting werk - ik moet toch iets doen om die dingen in te lopen
Niet echt een optie momenteel. Bovendien is het zo dat er licht zijwaarts door de ruimte van m'n gordijnen met de muur schijnt (lamp op de overloop, en anders zonlicht)quote:
Tofquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:57 schreef z80 het volgende:
vakantie geboekt![]()
16 dagen Thailand (rondje richting het noorden).
in Duitsland is de zelfde reis duurder, dus in NL bij de zelfde organisatie als vorig jaar.
bonjour je suis fransaisse est vousquote:
Chinoisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
bonjour je suis fransaisse est vous
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
bonjour je suis fransaisse est vous
nee je ne mange pas sa car je suis francaisequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
Tu aimes manger de la bouffe chinoise ?
merci c est drole on a le meme prenomquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
La fille de mon ami s'appelle Zoë aussi.C'est un joli nom.
Maisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
nee je ne mange pas sa car je suis francaise
Maintenant je connais deux personnes avec ce nom!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
merci c est drole on a le meme prenom
a si un peut mais pas beaucoups et vous vous manger fransaisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
MaisVous Françaises mangez des bouffes de tout la monde, non?
halloquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
dat was voor t eerst dat een les echt niet lekker ging. eerste 15 minuten ging prima, liep lekker, benen voelde goed, schoenen ook maar daarna begon ik hoofdpijn te krijgen en in de buurt van de grasvelden en akkers kreeg ik steeds minder lucht. Toch ineens last van hooikoorts blijkbaar? ook vreemd, jaren geen last van gehad.
dus heb verder gewandeld en nog 2 keer kleine stukjes gelopen van een paar minuten. Overmorgen beter hoop ik.
Parfois! Je mange du baguette, du fromage, du vin Français.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
a si un peut mais pas beaucoups et vous vous manger fransais
hello hoe gaat het ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef DarkElf het volgende:
dat was voor t eerst dat een les echt niet lekker ging. eerste 15 minuten ging prima, liep lekker, benen voelde goed, schoenen ook maar daarna begon ik hoofdpijn te krijgen en in de buurt van de grasvelden en akkers kreeg ik steeds minder lucht. Toch ineens last van hooikoorts blijkbaar? ook vreemd, jaren geen last van gehad.
dus heb verder gewandeld en nog 2 keer kleine stukjes gelopen van een paar minuten. Overmorgen beter hoop ik.
mja ze zijn druk gras aan het maaien (augustus hooimaand) en de mais wordt bijna geoogst, denk dat ik daarna weer echt lekker loop. vroeger ook veel last van grassen gehad maar nu jaren niet, daarom verbaasde het mij ook zo maar dat moet t wel zijn denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Vervelend DE!
Maar volgende keer beterhopelijk blijft de hooikoorts weer weg
tout mais le plus c est les frite mmmaaammquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Parfois! Je mange du baguette, du fromage, du vin Français.
Qu'est ce que tu aimes le meilleur, de bouffe français?
bonjour madamequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
tout mais le plus c est les frite mmmaaamm
lorena pourkoi la meufquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:19 schreef Duderella het volgende:
bonjour je mappelle zoee est vous madame poulette
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
tout mais le plus c est les frite mmmaaamm
Franse McDonalds?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
J'aime les frites aussi. Et les hamburgers de Quick.![]()
On n'a pas de Quick en Hollande.
dour dourquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Parfois! Je mange du baguette, du fromage, du vin Français.
Qu'est ce que tu aimes le meilleur, de bouffe français?
Goddank, want het Frans kwam van *heel* diep.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:22 schreef Duderella het volgende:
Zo, het Franse speelkwartiertje is weer voorbij.![]()
Dour = doeg, maar ze kunnen de g niet.
Ze zijn helemaal fan van je steer!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goddank, want het Frans kwam van *heel* diep.
Groeten aan de draken, ben weg
Au revoir
Vervelend leven hebben die franse draakjes toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal fan van je steer!![]()
![]()
Wij gaan een ijsje eten in de speeltuin.
mmmmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
J'aime les frites aussi. Et les hamburgers de Quick.![]()
On n'a pas de Quick en Hollande.
quote:Een op vijf pasgetrouwden heeft spijt
Uitgegeven: 3 augustus 2010 11:59
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2010 11:59
LONDEN - Een op de vijf pasgetrouwden heeft binnen een jaar na de huwelijksdag spijt van de trouwerij. Dat blijkt uit Brits onderzoek van het gerenommeerde bureau Ipsos Mori, meldden Britse media dinsdag.
© ANP
Van de 1055 ondervraagde pasgetrouwden in de leeftijd van zestien tot 54 jaar, van wie enkelen alweer gescheiden waren, zei een op de vijf te twijfelen of het de juiste beslissing is geweest om te trouwen.
Als reden voor de twijfels zei ruim een kwart dat ze waren getrouwd omdat ze voelden dat ze dat moesten doen. Vooral mannen voelden deze druk.
Nog eens 27 procent zei dat ze waren getrouwd zonder echt verliefd te zijn.
Het onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van de Britse zender Channel 4, die woensdag een documentaire uitzendt over het wel en wee van pasgetrouwde stellen.
Even inhaken op dat onderwerp:quote:
Hoe weet je wanneer je echt van iemand houdt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
hoe kan je nou trouwen als je niet zeker weet wat je doet of als je niet eens echt van iemand houdt
Als je er mee wilt trouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe weet je wanneer je echt van iemand houdt?
dat weet jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval was het heel simpel. Ondanks haar depressie, ondanks haar moeilijkheden, ondanks alle tegenslagen en weet ik het wat nog meer, ben ik nog altijd bij haar, zorg ik voor haar tot zover ik kan (ondanks het gezeik wat de scheiding van haar ouders heeft opgeleverd). Volgens mij is dat wel een ernstig goede definitie van 'houden van'. Ik had namelijk ook de weg van de minste weerstand kunnen kiezen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat voel jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en dat natuurlijk dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval was het heel simpel. Ondanks haar depressie, ondanks haar moeilijkheden, ondanks alle tegenslagen en weet ik het wat nog meer, ben ik nog altijd bij haar, zorg ik voor haar tot zover ik kan (ondanks het gezeik wat de scheiding van haar ouders heeft opgeleverd). Volgens mij is dat wel een ernstig goede definitie van 'houden van'. Ik had namelijk ook de weg van de minste weerstand kunnen kiezen...
zeker een goede definitiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, in mijn geval was het heel simpel. Ondanks haar depressie, ondanks haar moeilijkheden, ondanks alle tegenslagen en weet ik het wat nog meer, ben ik nog altijd bij haar, zorg ik voor haar tot zover ik kan (ondanks het gezeik wat de scheiding van haar ouders heeft opgeleverd). Volgens mij is dat wel een ernstig goede definitie van 'houden van'. Ik had namelijk ook de weg van de minste weerstand kunnen kiezen...
als je nog steeds blij wordt van elkaar ondanks ellende die je samen meemaakt dan zit t goed iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef freecell het volgende:
Das wle een goede ja....
Als je samen het één en ander hebt meegemaakt, ook echt niet-toffe dingen en je wilt dan nog echt samen verder
Achteraf heb ik dat ook gedaan, te snel en met de verkeerde man, omdat ik een enorme kinderwens had die niet tegen te houden wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
hoe kan je nou trouwen als je niet zeker weet wat je doet of als je niet eens echt van iemand houdt
Het is ook achteraf dat ik dat gevoel had, op het moment zelf en het eerste jaar was het nog niet zo duidelijk. Dus wat je zegt klopt wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik begrijp het wel, want ik zou hetzelfde zeggen, maar toch: het is zo subjectief. Wat als je samen niet door sommige problemen komt later? Wat als je je te erg gaat ergeren aan iets? Wat als je dácht dat je met iemand oud zou willen worden, dácht dat het echte liefde was?
Op zich wat Annie zegt en ook FC: ik geloof niet in één ware liefde. Ik geloof wel dat als je samen mooie en minder mooie dingen meemaakt, een leven lang, dat je dan *achteraf* kunt zeggen dat die ander de ware voor je was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:41 schreef freecell het volgende:
Das wle een goede ja....
Als je samen het één en ander hebt meegemaakt, ook echt niet-toffe dingen en je wilt dan nog echt samen verder
had je ten tijde van t trouwen dan niet al een gevoel dat dit t eigenlijk niet was voor je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Achteraf heb ik dat ook gedaan, te snel en met de verkeerde man, omdat ik een enorme kinderwens had die niet tegen te houden was
Toen ik naar Chicago vloog om dat meisje te ontmoeten die ik pas 1x eerder gezien had, wist ik het zeker. 4 jaar lang ook. Laatste halfjaar wat minder. Nu is het alweer twee jaar mijn ex.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is ook achteraf dat ik dat gevoel had, op het moment zelf en het eerste jaar was het nog niet zo duidelijk. Dus wat je zegt klopt wel.
Precies. En dat voel ik nu wel, en toen nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
dat weet je
en bovendien; ik wist en weet zeker dat de mr degene is met wie ik later , als we een wandelingetje maken met onze rollators, op een bankje in t park eendjes wil voeren. Ik zie ons samen oud worden en dat geeft mij een heel goed gevoelHij zorgt voor mij en houdt van mij en ik zorg voor hem en hou van hem en samen kunnen we aan wat er op ons pad komt.
Maar Bloes, jullie zijn al oud. Jullie hoeven het niet meer te worden samen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies. En dat voel ik nu wel, en toen niet
Dat kwam na 2 jaar voor het eerst keihard aanzetten, toen we in ons allergrootste verdriet wat je als stel kan meemaken elkaar niet konden vinden in ons verdriet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:45 schreef DarkElf het volgende:
had je ten tijde van t trouwen dan niet al een gevoel dat dit t eigenlijk niet was voor je?
Dat lijkt me afschuwelijk. Hij begreep je verdriet niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kwam na anderhalf jaar voor het eerst keihard aanzetten, toen we in ons allergrootste verdriet wat je als stel kan meemaken elkaar niet konden vinden in ons verdriet.
Ik had ge edit, het was 2 jaar. Nee, hij vond dat we "er" maar niet meer over moesten praten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:48 schreef Stereotomy het volgende:
Dat lijkt me afschuwelijk. Hij begreep je verdriet niet?
ik geloof ook niet in 1 ware liefde, dan zou je nooit meer gelukkig kunnen worden als er, god verhoede, iets naars gebeurt met je geliefde...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op zich wat Annie zegt en ook FC: ik geloof niet in één ware liefde. Ik geloof wel dat als je samen mooie en minder mooie dingen meemaakt, een leven lang, dat je dan *achteraf* kunt zeggen dat die ander de ware voor je was.
Dat is dan een verdrietig moment, als je er beiden niet meer uitkomt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ge edit, het was 2 jaar. Nee, hij vond dat we "er" maar niet meer over moesten praten.
Niet representatief en ze hebben mijn leeftijdsklasse helemaal niet ondervraagd.quote:Van de 1055 ondervraagde pasgetrouwden in de leeftijd van zestien tot 54 jaar, van wie enkelen alweer gescheiden waren, zei een op de vijf te twijfelen of het de juiste beslissing is geweest om te trouwen.
ja dat bedoelde ik net dus met mijn voorbeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kwam na 2 jaar voor het eerst keihard aanzetten, toen we in ons allergrootste verdriet wat je als stel kan meemaken elkaar niet konden vinden in ons verdriet.
Euh. Wat zijn tropenjaren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef freecell het volgende:
Ik geloof niet dat er voor iedereen maar één persoon zou zijn. Veel te onhandig en er zijn vast meer mensen waar ik heel gelukkig mee had kunnen worden.
Ik geloof wel dat één liefde voor je hele leven heel goed genoeg kan zijn
Sterker nog: dat dat de ideale situatie is
En samen oud worden wil ik ook met TARAal had ik daar al een poosje niet meer aan gedacht. Momenteel bezig met 'samen tropenjaren overleven' ook leuk.
(TARA leerde vorige week van iemand anders het woord 'tropenjarenkende hij niet. soms is hij zo verrassend
)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet representatief en ze hebben mijn leeftijdsklasse helemaal niet ondervraagd.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar Bloes, jullie zijn al oud. Jullie hoeven het niet meer te worden samen.![]()
quote:
Altijd handig, Wikipediaquote:Een tropenjaar is een jaar dat voor de berekening van pensioenopbouw voor twee telt
Ik weet niks van pensioenen. Heb al moeite om m'n belastingopgaaf in te vullen.quote:
Idem dito. Financien zijn niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niks van pensioenen. Heb al moeite om m'n belastingopgaaf in te vullen.![]()
hier ook. ben echt een ramp met zulke dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niks van pensioenen. Heb al moeite om m'n belastingopgaaf in te vullen.![]()
De uitdrukking wordt nog wel gebruikt om aan te geven dat iemand een jaar achter de rug heeft dat wel erg zwaar was.quote:
Ik denk dat m'n ex en ik behoorlijk veel zelf uitgevochten hebben, aan beide kanten. Ik zag me ook niet veel grotere problemen samen met haar oplossen omdat deze 'kleinere' problemen al niet goed gingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Ken ook mensen die door problemen er achter kwamen dat ze allebei anders met zulke dingen omgingen en die relatie is dus ook over nu. Zij vochten hun problemen zelf uit ipv samen. Das heel verdrietig als dat gebeurt maar idd dat kan je niet van te voren weten.
nee dat snap ik dan idd. Bij mijn vriendinnetje was t eerste echte obstakel wat ze tegenkwamen ook meteen de dealbreaker zeg maar, zij wilde wel samen t aan maar hij deed t alleen... als je elkaar kwijtraakt op zulke moment zegt dat een hele hoop denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n ex en ik behoorlijk veel zelf uitgevochten hebben, aan beide kanten. Ik zag me ook niet veel grotere problemen samen met haar oplossen omdat deze 'kleinere' problemen al niet goed gingen.
Ja, maar om dan meteen uit elkaar te gaan vond ik zo'n enOrme stap terwijl het vanaf die tijd wel door mijn hoofd spooktequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
ja dat bedoelde ik net dus met mijn voorbeeld.
als je elkaar niet kan vinden in tijden van verdriet dan gaat het mis.
verschrikkelijk lijkt me dat. dan moet je eenzaam geweest zijn in je relatie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, maar om dan meteen uit elkaar te gaan vond ik zo'n enOrme stap terwijl het vanaf die tijd wel door mijn hoofd spookte
En na ons doodgeboren kindje gebeurde er zo elke 2 jaar steeds iets enorm ingrijpends in ons leven (nog een baby met ziekenhuisopname, mijn ex kreeg kanker, mijn vader overleed) en dan ga je ook niet 'weg'. Maar het niet over de dingen kunnen praten bleef en werd steeds erger.
Grappig is dat he? Je wil eigeniljk ff niks, geen man, geen gedoe en dat kom je hem tegen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:10 schreef DarkElf het volgende:
denk als je slechte ervaringen hebt gehad dat t moeilijker is om te geloven dat het wel goed kan gaan, wat dat betreft heb ik erg veel geluk gehad. Nooit echt een relatie voor de mr behalve 1 en toen dat een vreemde snuiter bleek te zijn na 9-10 maanden heb ik t uitgemaakt. Daarna gewoon her en der wat gescharreldomdat ik wel een kater daarvan had hoor en geen zin had in gedoe. En toen kwam ik de mr tegen.
Als je het maar laat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Nu kan ik golfer in het midden van de nacht wakker maken bij wijze van spreke om over iets uit het nu of uit het verleden te praten.
Jeetje steer, zie je haar nog wel eens?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dat hoop ik ook DE. Klinkt alsof het wel erg goed zit.
Denk ook dat ik zelf een beetje gevormd / misvormd ben door m'n eerste relatie, jaartje of 10 terug. Meisje was geestelijk niet helemaal in orde, en bleek achteraf over veel dingen gelogen te hebben. Maar daar kwam ik pas achter nadat ik na 10 maanden in haar computer ben gaan kijken. Slecht, ik weet het, maar toen kwam ik er pas achter dat ze niet was wie ze zei dat ze was. Toen ook maar uitgemaakt, want de leugens kostten zo veel energie. En wie ze wel is? Dat weet ik nog steeds niet.
Nooit meer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje steer, zie je haar nog wel eens?
Hij vond wél het goed gaan, maar wist dat ik niet gelukkig was, maar om hem van alles de schuld te geven is niet terecht. Het zat niet in hem, en nog niet, om op hetzelfde 'level' te leven als ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef DarkElf het volgende:
verschrikkelijk lijkt me dat. dan moet je eenzaam geweest zijn in je relatie.
en nee meteen uit elkaar gaan is ook een enorme stap, maar zoiets kan idd wel t begin van t afglijden zijn ja.
Sowquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Oh en met 25 pilletjes in mijn mik, heb ik redelijk geslapen
Dat is iig heel erg fijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:18 schreef Bluezz het volgende:
Oh en met 25 pilletjes in mijn mik, heb ik redelijk geslapen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
SowNouja, je kunt nog tot 5 mg.
Ik denk dat het fysiologische verschil tussen 1 en 2.5 miligram weinig is, overigens. Beter kun je uitproberen hoe lang je vantevoren de pilletjes in wilt nemen en kauwen / niet kauwen. Meestal word ik pas loom na 1-2 uurtjes, met gekauwde tabletjes.
Van de 4 nachten dat ik ze ingenomen heb, zijn er 2 redelijk verlopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:25 schreef freecell het volgende:
Dat is iig heel erg fijnDat werd tijd ook hè?
Het is ook ingrijpend in je leven hoor, slapeloosheid, huilende kleintjes, hoe lief ze ook zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:29 schreef freecell het volgende:
Ach, welneeNiet slapen is heel storend en heel ingrijpend in je dagelijks functioneren. Volledig normaal dat je daarover praat
Ik miep er toch ook regelmatig over? En nog nooit iemand gehoord met 'ja nou weten we wel dat je niet slaapt'
En over het algemeen zijn de mensen hier toch vrij direct
Cool, ik heb geen tips maar ben erg benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef Aure het volgende:
Hooi liefjes![]()
Omdat ik vandaag toch niks te doen heb en ik er bij mn ouders de ruimte voor heb, ga ik voor het eerst verse pasta maken. Maar hoeveel gram bloem moet ik nu per ei gebruiken? Ik lees de ene keer 100 en dan weer 110gr. Denk niet dat het veel verschil uitmaakt, maar toch maar even bij jullie peilen.. En als ik er een rood kleurtje aan wil geven, kan ik er dan tomatenpuree ofzoiets doorheen doen?
Oke, nou komt vast wel goed. Ik experimenteer wel een beetjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gebruik altijd 100 gr op 1 ei. Werkt prima. Je voelt het vanzelf wel of je deeg te klef is of niet.
Voor de kleur weet ik niet echt zeker hoe of wat. Dit staat op internet:
Meng 150 gr bloem 00 met 100 gr tarwegriesmeel en een snuifje zout.
Meng 3 eetlepels tomatenpuree met 2 eieren en 1 eierdooier. Meng dit door de bloe
Ik zou dan voor de verhouding in ieder geval 1 ei vervangen door 1x eigeel + wat tomantepuree. Anders wordt het te klef
Yup. Vanavond concert in Het Paard van Troje in Den Haag. Uitverkocht. Denk dat dat de reden is dat de aanvraag is afgewezenquote:
Ja. Aan de andere kant...wel weer een avondje waarin ik mijn expo kan voorbereidenquote:
leuke plannetjes P.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant...wel weer een avondje waarin ik mijn expo kan voorbereidenHeb ook al een bestemming bedacht voor een paar van de 12 foto's die ik moet gaan aanleveren. Ik heb een vriendin met een eigen restaurantje aan huis. Daar hangen nu vier landschappen, maar ik ga een paar lijsten aanschaffen en dan hangen we er vier mooie zwartwit jazzportretjes
Jammer van vanavondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Aan de andere kant...wel weer een avondje waarin ik mijn expo kan voorbereidenHeb ook al een bestemming bedacht voor een paar van de 12 foto's die ik moet gaan aanleveren. Ik heb een vriendin met een eigen restaurantje aan huis. Daar hangen nu vier landschappen, maar ik ga een paar lijsten aanschaffen en dan hangen we er vier mooie zwartwit jazzportretjes
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jammer van vanavond
Maar klinkt als een mooie plek voor je foto's
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
En morgenavond ga ik Metal fotograferen. Ik ben echt heeeeeeel benieuwd hoe dat gaatIk mag echt NIET mijn oordoppen vergeten mee te nemen
* Isabeau wacht op het smaakoordeel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
Hammenjacht is geluk.
Pata Negra gescoord en voor het eerst van mijn leven bij een Lidl geweest.
Smaakoordel: zalig. Smelt op je tong met beetje bijsmaak van de eikeltjes die de Ibericovarkens gegeten hebben.quote:
The Lidl it is!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
Smaakoordel: zalig. Smelt op je tong met beetje bijsmaak van de eikeltjes die de Ibericovarkens gegeten hebben.
dus vaker naar de Lidl voor de lekker trek.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Smaakoordel: zalig. Smelt op je tong met beetje bijsmaak van de eikeltjes die de Ibericovarkens gegeten hebben.
Wel duur: 4,99 per 100 gram. Maar als je het kunt waarderen absoluut de prijs en de moeite waard.quote:
Huischgemaakte diverticulitis!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The Lidl it is!
Bluezz, ik dacht al wel dat het de dosering was en dan nog klinkt 25 pilletjes leuk![]()
Krakje, waarom ben je aan het vasten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef golfer het volgende:
Wel duur: 4,99 per 100 gram. Maar als je het kunt waarderen absoluut de prijs en de moeite waard.
En natuurlijk hartstikke koosjer.
auw, das pijnlijk. helpt t vasten dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Huischgemaakte diverticulitis!
Die lidl specials zijn altijd duurder, maar meestal ook topkwaliteitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar da's heul geen Lidle prijs!
(wat kost zoiets 'normaal' dan wel niet??)
Helpt het vasten goed, krakkemieke?
Ja, iddquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, P!Echt enorm jammer zeg dat je The Cult niet kan fotograferen vanvond, dat was vast super leuk geweest. Nou ja, avondje vrij dan maar of zo.
Ja en jaquote:Is de taart nog opgegaan en was de weegschaal een beetje lief?
Gelukkigquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Voor de belangstellenden:
Vannacht was op een gegeven moment echt een rotnacht, kon amper nog naar de computer kijken en ben dus maar andere dingen gaan doen. Ook heb ik alle lichten gedimt wat weer rust gaf aan mijn ogen, maar me ook heel erg slaperig maakte. Kreeg ook weer flink pijn (alsof iemand met zijn duim op je oogbol drukt), maar dat is nu allemaal weer weg.
Als je op deze site kijkt zie je dat het daar gesneden in plakjes per 100 gram in de aanbieding is voor..... 12,50 per 100 gram.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar da's heul geen Lidle prijs!
(wat kost zoiets 'normaal' dan wel niet??)
Klinkt allemaal goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ja, iddEn ja
Ja en jaIk heb gister het laatste stukje naar mijn moeder gebracht die het niet verkeerd vond geloof ik
En de mensen op kantoor hadden er ook geen moeite mee
Ik heb een heel klein puntje zelf gegeten
En vanmorgen was ik, ondanks de bak bami goreng rames van gister, toch weer 700 gram lichter
Dus ik hoop dat nu de neerwaartse trend weer is ingezet
jeetje zegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht was op een gegeven moment echt een rotnacht, kon amper nog naar de computer kijken en ben dus maar andere dingen gaan doen. Ook heb ik alle lichten gedimt wat weer rust gaf aan mijn ogen, maar me ook heel erg slaperig maakte. Kreeg ook weer flink pijn (alsof iemand met zijn duim op je oogbol drukt), maar dat is nu allemaal weer weg.
Ik ben heel erg geneigd toch wat te gaan halenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
Als je op deze site kijkt zie je dat het daar gesneden in plakjes per 100 gram in de aanbieding is voor..... 12,50 per 100 gram.
Hmm dan ben ik eigenlijk niet aan jouw kant van het land maar wil toch wel komen kijkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
http://blog.peterdehoog.nl/exhibition/
Maareh...is dat goed of slecht? Betekent dat dat je minder bent gaan wegen? En veel minder? Zodat hij van slag is geraakt? En is dat positief? En kan Ross een beetje normaal koken zodat je iig op gezond gewicht blijft?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
De weegschaal was net zo lief tegen me dat hij m'n gewicht niet herkende als van mij(heeft memorystanden en ik ben MEM1 (jaja) en hij wilde m'n gewicht niet pakken en bleef maar vragen een nieuwe memorystand aan te wijzen...)
Gezelligquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm dan ben ik eigenlijk niet aan jouw kant van het land maar wil toch wel komen kijken
Is goed.....ik ga wel eerst even googlen wat dat isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GezelligAls je lief genoeg bent, kunnen we wel ff langs de surinamer om een bara te halen
Vervelend als je zo'n last hebt, maar gelukkig dat het nu beter is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Een gebakken / gefrituurd broodje met een lekkere kipkerriefilet vullingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is goed.....ik ga wel eerst even googlen wat dat is
Nicequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een gebakken / gefrituurd broodje met een lekkere kipkerriefilet vullingOf Kiptomaat
En dan het liefst met een beetje surinaamse sambal en zuur
Gewoon doen. Je mag jezelf best even lekker oraal verwennen met al die andere ellende van je lichaam.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben heel erg geneigd toch wat te gaan halen
Zo is dat!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je mag jezelf best even lekker oraal verwennen met al die andere ellende van je lichaam.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:19 schreef golfer het volgende:
Hammenjacht is geluk.
Pata Negra gescoord en voor het eerst van mijn leven bij een Lidl geweest.
dat is echt goed nieuws!! kun je ¤ 50,- per week meer uitgeven aan handige en lekkere dingen!! en ook een keer uit etenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef Windigo het volgende:
Goedemiddag
Ik zit aan een jaren 70 combi
Bol vanilleijs, advocaat en 7 upZóó lekker
![]()
Ik namelijk wat te vieren: Mn uitkering gaat met 200 e netto per maand omhoog omdat ik 23 word! Hoezee!![]()
oh my... Isa!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:37 schreef Isabeau het volgende:
als je het wilt, koop dan gewoon en trakteer jezelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben heel erg geneigd toch wat te gaan halen
Done. Allemaal mensen die ik nooit meer spreek, helaas/gelukkig, zaten aan de onderkant van m'n mailbox.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:50 schreef golfer het volgende:
Steer moet z'n PM-box even legen, want die zit vol.
Dat is goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:41 schreef PdeHoog het volgende:
Maareh...is dat goed of slecht? Betekent dat dat je minder bent gaan wegen? En veel minder? Zodat hij van slag is geraakt? En is dat positief? En kan Ross een beetje normaal koken zodat je iig op gezond gewicht blijft?
Doe iets vaags met witte bolletjes en stoom en zo en dan haal je uiteindelijk een bak Hertog Jan ijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Done. Allemaal mensen die ik nooit meer spreek, helaas/gelukkig, zaten aan de onderkant van m'n mailbox.
En gut, weet echt niet wat ik moet makenIedereen is zo goed in de keuken.
Had jij dan ook die van de Lidl?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
@ Golfer: net de Iberico Ham opgegeten: hij viel me tegen. De plakken waren te dik, en aan elkaar vastgeplakt. Het vlees vond ik net aan de zoute kant. Het vlees *zag* er wel erg mooi uit.
De Serranoham van de AH vind ik beter.
Nou, per week zal ik niet meer dan 50 e uit gaan geven, da's 20 e meer dan nu en da's echt wel genoeg want ik ben inmiddels creatiefquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is echt goed nieuws!! kun je ¤ 50,- per week meer uitgeven aan handige en lekkere dingen!! en ook een keer uit eten![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef Isabeau het volgende:
Doe iets vaags met witte bolletjes en stoom en zo en dan haal je uiteindelijk een bak Hertog Jan ijsIs heel normaal.
daar was ik gisteren dus abrupt mee gestopt.... ik hoop maar dat dat de pijn niet verklaart anders moet ik mezelf nog de schuld geven ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
naar beneden is goed isa!(en dat ondanks de prednison, das fijn)
Ja dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, klagen over niet kunnen slapen gewoon blijven doen idd, kan me niet voorstellen dat iemand zich er aan stoort en anders zeggen we het welIs 25 pilletjes melatonine niet een beetje idioot veel?
(of zit er idioot weinig in 1 pilletje in Nederland)
das fijn idd zeg. je bent heel creatief vind ik. als ik zie wat je allemaal maakt met zo een beperkt budget, knap hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou, per week zal ik niet meer dan 50 e uit gaan geven, da's 20 e meer dan nu en da's echt wel genoeg want ik ben inmiddels creatiefEr moet namelijk nog steeds gespaard worden voor verhoogd eigen risico en mogelijke kleine rampen en er moeten hoognodig praktische dingen als kleding en een nieuwe oven aangeschaft worden
Maar het is wel prettig ja, 50 euro per week is echt wel genoeg als je alleen bent
Het is gewoon heel fijn om te weten dat ik niet meer ieder dubbeltje om zal hoeven keren vanaf volgende maand
oh... mmmmmm even afwachten hoe t verder gaat dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
daar was ik gisteren dus abrupt mee gestopt.... ik hoop maar dat dat de pijn niet verklaart anders moet ik mezelf nog de schuld geven ook![]()
Zoals jij hem beschrijft klinkt hij zo heerlijk dat ik hem ook wil kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Had jij dan ook die van de Lidl?
Die ik net geopend heb heeft mooie dunne plakken met tussen elke plak een stukje plastic (dat vind ik dan wel weer nep, want telt ook mee voor het gewicht). Ik vind het zeker niet te zout.
Ja, in de zwarte verpakking met de stukjes plastic. Maar die lagen er maar half op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Had jij dan ook die van de Lidl?
Die ik net geopend heb heeft mooie dunne plakken met tussen elke plak een stukje plastic (dat vind ik dan wel weer nep, want telt ook mee voor het gewicht). Ik vind het zeker niet te zout.
had jij natuurlijk weer een mislukte verpakking te pakken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, in de zwarte verpakking met de stukjes plastic. Maar die lagen er maar half op.
Het zou zomaar kunnen toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
daar was ik gisteren dus abrupt mee gestopt.... ik hoop maar dat dat de pijn niet verklaart anders moet ik mezelf nog de schuld geven ook(oh en tijdens het 'slapen' vandaag minstens 8 keer naar de wc geweest om steeds heel veel te plassen...zou ik na 1 week prednison dan al zóveel vocht hebben vastgehouden?!
Alsof er een olifant op heeft gestamptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef golfer het volgende:
[..]
had jij natuurlijk weer een mislukte verpakking te pakken.
Ja ach, ik leef al 4 jaar zo, dat went en dan leer je goed plannen waardoor je uiteindelijk heerlijke dingen op tafel kunt zetten.. Ik heb natuurlijk ook wel de tijd om aanbiedingen op te snorren want ik hoef niet te werkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das fijn idd zeg. je bent heel creatief vind ik. als ik zie wat je allemaal maakt met zo een beperkt budget, knap hoor.
maar sparen is wel fijn ja.
En toch verdien je een pluim! Heb jij ook dat je allerlei leuke dingen in de omgeving kent die gratis of goedkoop zijn? Leuke routes om te fietsen of dingen om te bekijken bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja ach, ik leef al 4 jaar zo, dat went en dan leer je goed plannen waardoor je uiteindelijk heerlijke dingen op tafel kunt zetten.. Ik heb natuurlijk ook wel de tijd om aanbiedingen op te snorren want ik hoef niet te werken
Ik zal het binnenkort eens gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:03 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd wat je van de AH Excellent Serranoham vind, of je die beter/minder goed vind dat de Pata Negra van de Lidl.
De Serranoham is dacht ik 35 EUR/kg.
Dat verklaart in ieder geval waarom ik vandaag continue naar de wc trippeldequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef DarkElf het volgende:
isa dat zou idd zomaar kunnen hoor dat je veel vocht vasthield door de prednison.
nog even wachten tot je 23 bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:01 schreef Windigo het volgende:
[..]
Zoals jij hem beschrijft klinkt hij zo heerlijk dat ik hem ook wil kopen
Veel plezier!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat verklaart in ieder geval waarom ik vandaag continue naar de wc trippelde
En het gewichtsverlies.
Ik ben aangekleed en fiets eventjes naar de Lidl. Mijn smaakoordeel komt ook zo
Allemaal de schuld van Steer die er gisteravond over begon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:12 schreef krakkemieke het volgende:
En de Lidl zich maar afvragen waarom ze zoveel ham verkopen.....
Ja, alleen hou ik daar niet vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog even wachten tot je 23 bent
nee maar top.. ¤ 20,- per week meer uitgeven is al aardig wat. dat betekent als je dat zou willen dat je iedere dag vlees kunt eten
Nou eigenlijk niet, omdat ik vanwege mijn ziekte helemaal niet veel buiten kom. Ik heb me voorgenomen om dat na therapie nou eens uit te gaan zoekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En toch verdien je een pluim! Heb jij ook dat je allerlei leuke dingen in de omgeving kent die gratis of goedkoop zijn? Leuke routes om te fietsen of dingen om te bekijken bedoel ik.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is goedHet gewicht was leuk naar onderen. En Ross ontpopt zich als een prima kok, maar het blijft een Engelsman hè. Veel vet, veel deeg en alles frituren. Ik ben degene die dan kookt met de slanke ingredienten.
Het is haalbaar, maar niet leuk Steerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Was dat hier maar ook zo.Loop een beetje op m'n tenen tussen werk en studie, maargoed, da's dan ook m'n eigen verantwoordelijkheid. Nog even doorbikkelen op een laag budget.
Aan de andere kant: we leven wel in een land waar dit zomaar kan en ik ben erg dankbaar voor m'n opdrachtgevers waar ik werk bij heb.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het is haalbaar, maar niet leuk SteerEen laag budget is helemaal niet prettig.
Das lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou, per week zal ik niet meer dan 50 e uit gaan geven, da's 20 e meer dan nu en da's echt wel genoeg want ik ben inmiddels creatiefEr moet namelijk nog steeds gespaard worden voor verhoogd eigen risico en mogelijke kleine rampen en er moeten hoognodig praktische dingen als kleding en een nieuwe oven aangeschaft worden
Maar het is wel prettig ja, 50 euro per week is echt wel genoeg als je alleen bent
Het is gewoon heel fijn om te weten dat ik niet meer ieder dubbeltje om zal hoeven keren vanaf volgende maand
Help me even herinneren, als je wil, wat was er precies dat je niet veel buiten komt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet, omdat ik vanwege mijn ziekte helemaal niet veel buiten kom. Ik heb me voorgenomen om dat na therapie nou eens uit te gaan zoekenDus wat dat betreft kan ik je niet helpen ben ik bang
Combinatie van psychische problemen (ik ga hier liever niet uitwijden over wat dan precies), het volgen van therapie, enige sociale fobie, en lichamelijke klachtenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Help me even herinneren, als je wil, wat was er precies dat je niet veel buiten komt?
Ja dan geeft het ook niet, en 50 euro per week is nog steeds een béétje opletten, maar als je 30 euro gewend bent is het een paradijsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Das lekkerIk probeer het ook met ongeveer 50 in de week, hoewel ik nog wel eens de neiging heb eroverheen te gaan maar goed...ik zit iets ruimer in de slappe was dan jij denk ik
Pff, wat een nasleep heeft het ook allemaal. Sterkte DEquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
heb trouwens toch niet t ziekenhuis gebeld, ga toch maar gewoon vertrouwen op mijn arts met die stents en de mri.. de mr gaat mee morgen, das wel gezellig, want het is altijd lang wachten zo een middag.
Lijkt me niet leuk als je daar last van hebt. Met een gebroken arm in een mitella is het voor iedereen duidelijk, maar psychische klachten zijn zo ongrijpbaar voor de buitenwereld (en voor jezelf!).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Combinatie van psychische problemen (ik ga hier liever niet uitwijden over wat dan precies), het volgen van therapie, enige sociale fobie, en lichamelijke klachtenIk ben niet 100% afgekeurd zodat ik thuis lekker mn dagen recreërend door kan brengen
Gewoon aan Princess Peach denken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
heb trouwens toch niet t ziekenhuis gebeld, ga toch maar gewoon vertrouwen op mijn arts met die stents en de mri.. de mr gaat mee morgen, das wel gezellig, want het is altijd lang wachten zo een middag.
Oh mijn klachten zijn niet ongrijpbaar voor de buitenwereld hoor: er is toch een reden dat ik steeds ontslagen word en weggestuurd word en vrienden kwijtraakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lijkt me niet leuk als je daar last van hebt. Met een gebroken arm in een mitella is het voor iedereen duidelijk, maar psychische klachten zijn zo ongrijpbaar voor de buitenwereld (en voor jezelf!).
Wel aangeven bij radiologie Elf!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
Spannendquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef DarkElf het volgende:
ja dat was ik wel van plan idd.quote:
Duhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De uitslag is spannender dan de onderzoeken denk ik Pee![]()
Thnxquote:Wat ziet je blog er mooi uit Pee
Mja ik zit nog in de intake, volgende week heb ik de hele week onderzoeken en op basis daarvan wordt volgende week beoordeelt of ik bij deze kliniek terecht kan. Als dat zo is dan start ik in Oktober, als dat niet zo is word ik opnieuw doorverwezen naar een andere kliniek en begint het hele circus opnieuw. Spannend dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
moeilijk is dat Windigo. ben je al begonnen met de therapie? wanneer ging je ook alweer naar de kliniek?
Er lezen ook buitenlanders meequote:
Tskquote:
Thnxquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef DarkElf het volgende:
ook even rondgeneusd en ziet er idd netjes uit P
Haha, waarom zo veel in één keer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:43 schreef PdeHoog het volgende:
Hmm....3 liter water op nu. Ik moet nodig naar het toilet geloof ik
Verspreid over de dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |