Niet overdrijven, man.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef Penisbaard het volgende:
Brerius is misschien wel de grootste mongoloïde van gans dit forum.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef Penisbaard het volgende:
Brerius is misschien wel de grootste mongoloïde van gans dit forum.
Inderdaad Penissnorquote:
Maar je bent wel echt debiel, hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:01 schreef Brerius het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad Penissnor![]()
ik zal je heus niet van je troon stoten hoor
![]()
Dat is al fucking oudquote:
Echt niet hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar je bent wel echt debiel, hoor.
Juist, ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:25 schreef Brerius het volgende:
[..]
Echt niet hoor.
Brerius is de baas van de baas van jou baas.
Die de tent kapot rocked
die met alle bitchez klaar komt
Hozeee Brerius Hozeee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mensen die pronken met de goedkopere versie van het swaffelkoningshirt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:25 schreef Brerius het volgende:
[..]
Echt niet hoor.
Brerius is de baas van de baas van jou baas.
Die de tent kapot rocked
die met alle bitchez klaar komt
Hozeee Brerius Hozeee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daarvoor hoeft Justin Bieber niets te doen, een overdosis Smarties is genoeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef koekwaus11 het volgende:
5. Over een paar jaar is het gewoon helemaal naar de klote.
Dat kleine negertjequote:
Ow babyquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
Lady Gagaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:33 schreef snakelady het volgende:
Vind hem eigenlijk best leuke muziek maken.
Maar dat vind ik ook van Lady Gaga.
Ik kies Justin Bieber speciaal uit omdat hij muziek voor het klootjesvolk maakt dat alleen maar Radio 538 en Q-Music luistert...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:20 schreef Sisiorange94 het volgende:
Alle artiesten zijn overbodig. Ze zijn alleen maar voor de lol, zodat mensen iets om naar te kijken en luisteren hebben. En dan moet je maar kijken welke je leuk vindt. Beetje raar alleen als je dan Justin Bieber kiest
Kloptquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Brerius het volgende:
TS is homo![]()
TS is kankeruser![]()
TS is flikker![]()
Tja, dat krijg je ervan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Brerius het volgende:
Nu hebben jullie mij echt en dan ook echt gekwetst met die opmerkingen![]()
Wat ga je nu doen? De politie bellen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Brerius het volgende:
TS is homo![]()
TS is kankeruser![]()
TS is flikker![]()
WFT !!!! waar slaat dit nou weer op. Mag ik niet uitkomen voor mijn muzikale voorkeur
Stelletjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
figuren
Nu hebben jullie mij echt en dan ook echt gekwetst met die opmerkingen
Echt niet ga het recht in eigen handen nemen. Heb toevallig wel zojuist Karate Kid gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen? De politie bellen?
Zo zo..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef Brerius het volgende:
[..]
Echt niet ga het recht in eigen handen nemen. Heb toevallig wel zojuist Karate Kid gezien
quote:
Die zat bij mij op schoolquote:
Ik spaar Justin Bieber ook niet.. geen kut aan, want er is er maar eentje he!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik spaar jou, ik spaar alleen Justin Bieber niet...
Die like/dislike bar op YouTube bij zijn clip van Babyquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:21 schreef Wumb0 het volgende:
Onterechte klacht : klacht slaat werkelijk nergens op als je ziet hoeveel fans hij heeft en hoeveel mensen hem haten dan zijn (helaas) de 1e er het meest
quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:54 schreef ZureLucht het volgende:
Muziek is net als wijn. Je houdt ervan of niet en je zoekt uit welke je het lekkerste vindt. Echte muziekliefhebbers kennen hun collectie met wijnen.
Justin Bieber is een goedkope wijn. In een pak. Voor iedereen grijpbaar en drinkbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |