quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
net mijn wenkbrauwen voor het eerst gewaxt
Princess-a, doe je nog reageren op de PM?
Het gaat wel stukken sneller dan met een pincetquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik van het weekend voor het eerst gedaan! (ook 's avonds, uiteraard
)
did that hurt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
net mijn wenkbrauwen voor het eerst gewaxt
Princess-a, doe je nog reageren op de PM?
Dat zeker!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat wel stukken sneller dan met een pincet
Maar een halve secondequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
did that hurt?Ik vertel je morgen wat het kost, als het pakketje gewogen is bij de postkantoormeneer
Dat noemt men een week vrij! Jeeeeej voor jouquote:
quote:
Oh knap hoor! Ik ben zo bang dat ik mijn halve wenkbrauw weg ruk.quote:
Ja ik ook, maar als je het plakkertje een beetje goed plaatst kan dat niet mis gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:04 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Oh knap hoor! Ik ben zo bang dat ik mijn halve wenkbrauw weg ruk.
Ik ben denk ik een van de weinige die dat geweldig vind.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen dames!
ik zie net op ontbijtnieuws dat een warenhuis in Londen de kerstafdeling gisteren heeft geopend
Doen ze het elk jaar steeds 1 maand eerder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen dames!
ik zie net op ontbijtnieuws dat een warenhuis in Londen de kerstafdeling gisteren heeft geopend
nee, een week eerder elk jaar. Ik vind het nogal dramatischquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen ze het elk jaar steeds 1 maand eerder?
ik moet eerst nog jarig zijn!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, een week eerder elk jaar. Ik vind het nogal dramatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |