quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
net mijn wenkbrauwen voor het eerst gewaxt
Princess-a, doe je nog reageren op de PM?
Het gaat wel stukken sneller dan met een pincetquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik van het weekend voor het eerst gedaan! (ook 's avonds, uiteraard
)
did that hurt?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
net mijn wenkbrauwen voor het eerst gewaxt
Princess-a, doe je nog reageren op de PM?
Dat zeker!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat wel stukken sneller dan met een pincet
Maar een halve secondequote:Op maandag 2 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
did that hurt?Ik vertel je morgen wat het kost, als het pakketje gewogen is bij de postkantoormeneer
Dat noemt men een week vrij! Jeeeeej voor jouquote:
quote:
Oh knap hoor! Ik ben zo bang dat ik mijn halve wenkbrauw weg ruk.quote:
Ja ik ook, maar als je het plakkertje een beetje goed plaatst kan dat niet mis gaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:04 schreef Miss_V het volgende:
[..]
Oh knap hoor! Ik ben zo bang dat ik mijn halve wenkbrauw weg ruk.
Ik ben denk ik een van de weinige die dat geweldig vind.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen dames!
ik zie net op ontbijtnieuws dat een warenhuis in Londen de kerstafdeling gisteren heeft geopend
Doen ze het elk jaar steeds 1 maand eerder?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen dames!
ik zie net op ontbijtnieuws dat een warenhuis in Londen de kerstafdeling gisteren heeft geopend
nee, een week eerder elk jaar. Ik vind het nogal dramatischquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doen ze het elk jaar steeds 1 maand eerder?
ik moet eerst nog jarig zijn!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, een week eerder elk jaar. Ik vind het nogal dramatisch
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom zijn de orlys cosmix en plastix net 1 teveel om allemaal tegelij kte bestellen?
Omdat je dan 2 pakketjes moet maken en mij mee kan laten bestellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:51 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom zijn de orlys cosmix en plastix net 1 teveel om allemaal tegelij kte bestellen?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn de cosmix er al?![]()
Oh de nagellakgroothandel heeft geen goedkope China glaze meer. Was niet zo boeiend dus.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn de cosmix er al?![]()
Oh de nagellakgroothandel heeft geen goedkope China glaze meer. Was niet zo boeiend dus.
Werkse!quote:
OF je koopt de cosmix plus drie plastix en de vierde plastix bestel je ergens anders?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
OE OE OE!
als ik de plastix mini kit bestel kan ik misschien wel de hele cosmix collectie nemen
zeg ik ben nu goedkoper uit, je bent slechte invloedquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OF je koopt de cosmix plus drie plastix en de vierde plastix bestel je ergens anders?
Je hebt gelijk, als je maar niet 2 keer 9 gaat bestellen hieromquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg ik ben nu goedkoper uit, je bent slechte invloed![]()
ik zat er seriues wel over na te denken om 1 lakje bij bubsel te bestellen
nee SQ ik zal naar je luisterenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als je maar niet 2 keer 9 gaat bestellen hierom
In veldhoven, alle ChG voor 5euro of meer. Niet meer bv. 3 voor 10 euro wat jullie een tijd terug haddenquote:
OPI-DS mystery is de enige die ik nog niet heb, behalve nog 1tje maar die vind ik stom.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
ORLY-Galaxy Girl
ORLY-Lunar Eclipse
ORLY-It’s Not Rocket Science
ORLY-Space Cadet
ORLY-Halleys Comet
ORLY-Out of this world
ORLY-Viridian Vinyl
ORLY-Purple Pleather
OPI-DS mystery
Vangekregen
Dat was een schoonveegactie van oude troep jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In veldhoven, alle ChG voor 5euro of meer. Niet meer bv. 3 voor 10 euro wat jullie een tijd terug hadden
Naja, je moet het zelf weten, ik probeer je alleen te beschermenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee SQ ik zal naar je luisteren
Jaaaa je bent lievquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, je moet het zelf weten, ik probeer je alleen te beschermen
wtf bbqquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
JEETJE!
kijk net op mijn rekening:
zorgverzekering 91 euro eraf
zorgverzekering eigen risico 165 euro eraf
hypotheek 180 euro eraf
nog een andere verzekering 20 euro eraf
TD pakketjes eraf
Ik ben sinds gister opeens bijna 500 euro lichter!
ik heb net een huis gekocht, dus mijn hele hypotheekbedrag zit in een depot, elke keer als er wat uitgehaald wordt betaal ik daar hypotheek over. Nu is het dus 180, totdat ze er weer wat uithalen, dan wordt hij steeds hogerquote:
Oh, dan valt mijn 150 aan kleding gisteren nog meequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
JEETJE!
kijk net op mijn rekening:
zorgverzekering 91 euro eraf
zorgverzekering eigen risico 165 euro eraf
hypotheek 180 euro eraf
nog een andere verzekering 20 euro eraf
TD pakketjes eraf
Ik ben sinds gister opeens bijna 500 euro lichter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |