Jij bent kankerraar. Als je niet weet, moet je je bek houden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Erin schuiven lijkt me nogal raar, dat impliceert dat je lul dus op de ondergrond rust waarna hij wordt verschoven.
Zo weinig maar terwijl je en vriendin hebt? Heb je pikstraf ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ha, dan scoorde ik 90 punten deze vakantie.
Jij met je kussen altijdquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Mijn Tilburgse matties zeggen ook gewoon kussen, maar nog veel te vaak zoenen.
Zeggen jullie ook verkering ofniet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef Skylark. het volgende:
Mijn Tilburgse matties zeggen ook gewoon kussen, maar nog veel te vaak zoenen.
Insert lolwutpearquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Erin schuiven lijkt me nogal raar, dat impliceert dat je lul dus op de ondergrond rust waarna hij wordt verschoven.
=$ even smooth je handen eromheen =$quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Jongens kunnen altijd zo mooi per ongeluk expres aan je boobs zitten, ja. Vooral in een drukke omgeving waarbij je verplicht bent langs elkaar af te schuren, gebeurt dat vaak
.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent kankerraar. Als je niet weet, moet je je bek houden.
quote:"schuiven
1.over de grond verplaatsen. "
quote:"duwen
1.(ditransitief) door druk uit te oefenen doen voortbewegen. "
gewoon hand op schouder en dan even zovan oops ik moet er langs =$quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
Jongens kunnen altijd zo mooi per ongeluk expres aan je boobs zitten, ja. Vooral in een drukke omgeving waarbij je verplicht bent langs elkaar af te schuren, gebeurt dat vaak
.
Whehe, doe ik ook altijd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
.
Jij hebt nog nooit geneukt, dus je weet het niet.quote:
Hand op schouderquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
gewoon hand op schouder en dan even zovan oops ik moet er langs =$
feels good man
siert het me nu ik je wilde meenemen naar apfelzaft?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef Allure_ het volgende:
.
Doe ik echt nooit, vind ik echt kankersadquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe meer met ass, boobs zitten te hoog om onopvallend te doen. Maar als meisje met rug naar je toe langs je schuift altijd je hand even om de welgevormde ass leggen.
oh kanker ik las ASS, ik bedoelde dus bij ASSquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$ even smooth je handen eromheen =$
Vind je het gek dat je nog maagd bent?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit, vind ik echt kankersad
Nee, dat niet. Maar altijd op zo'n manier dat je niet weet of je er iets van moet zeggen. Terwijl je weet dat die jongen staat te genieten van die boobs tegen zijn chest. En dan perongeluk met die hand erlangsquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
=$ even smooth je handen eromheen =$
ik bedoelde dus niet boobs maar ass =$quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar altijd op zo'n manier dat je niet weet of je er iets van moet zeggen. Terwijl je weet dat die jongen staat te genieten van die boobs tegen zijn chest. En dan perongeluk met die hand erlangs.
Meisjes willen dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Doe ik echt nooit, vind ik echt kankersad
En dan als ze zich omdraait zo kijken van this nigga ain't done shitquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Ik doe meer met ass, boobs zitten te hoog om onopvallend te doen. Maar als meisje met rug naar je toe langs je schuift altijd je hand even om de welgevormde ass leggen.
Ik zit er niet mee, jij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je nog maagd bent?
Schuldig. Wel heeel soms. Maar soms doe ik het ook gewoon zodat ze het moeten zien om de reactie te kijken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
ik dacht alquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik bedoelde dus niet boobs maar ass =$
Haha gewoon lachend weglopen jonge. CONFIDENT.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan als ze zich omdraait zo kijken van this nigga ain't done shit
Werkt altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |