Guns N Roses - Paradise City
Guns N Roses - Welcome To The Jungle
Guns N Roses - Sweet Child o Mine
quote:ECht niet....ik vind het geweldig...
Op zondag 19 mei 2002 12:56 schreef matthijn99 het volgende:
Guns 'n' Roses = Opel-Manta-metal
quote:Ik denk het niet...denk jij van wel?
Op zondag 19 mei 2002 13:01 schreef Meril het volgende:
Kreator, denk jij eigenlijk dat het langverwachte en nog vaker uitgestelde album van GnR ooit uitkomt?
was er 1 op komst dan???
quote:Album is ooit gepland voor medio 2000, maar Axl Rose schijnt er weinig vertrouwen in te hebben. Typische band ook die niet in de 21e eeuw thuishoort, net als Michael Jackson.
Op zondag 19 mei 2002 13:03 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik denk het niet...denk jij van wel?
was er 1 op komst dan???
![]()
quote:Onze
quote:Ik vergeet 13 albums vol met mooie nummers...deze schoten me zo ff te binnen...als voorbeeld...
Op zondag 19 mei 2002 13:30 schreef cptmarco het volgende:
Je vergeet nummers als Patience en Don't Cry
quote:13
Op zondag 19 mei 2002 13:36 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik vergeet 13 albums vol met mooie nummers...
quote:Ik weet het niet, maar het zijn er wel een aantal..
Op zondag 19 mei 2002 13:41 schreef madcap het volgende:[..]
13
hebben die gasten nog zoveel uitgebracht dan
quote:Kom es onder je steen weg...
Op zondag 19 mei 2002 15:06 schreef DemonBox het volgende:
Nope, ze hebben "het" niet.
Jij bent zeker zo iemand die ACDC niet cool vind...
Met name Crash Diet, Nightrain, Reckless Life, Used to Love her, Think about You, My Michelle, Rocket Queen, Mr Brownstone, Right Next Door to Hell, Bad Obsession, Double Talkin Jive, Civil War, Pretty Tied Up, Locomotive, Sympathy for the Devil zijn mijn favorieten.
Dat zijn er een paar
quote:ACDC is OK! Begrijp de link ACDC en GNR niet. ACDC en GNR vergelijken is een belediging aan het adres van ACDC.
Op zondag 19 mei 2002 15:15 schreef Kreator het volgende:[..]
Kom es onder je steen weg...
Jij bent zeker zo iemand die ACDC niet cool vind...
quote:die laatste is toch van de Stones?
Op zondag 19 mei 2002 15:33 schreef MrTorture het volgende:
Ze hebben niet al te veel uitgebracht, maar het blijft een van de beste bands ooit...Met name Crash Diet, Nightrain, Reckless Life, Used to Love her, Think about You, My Michelle, Rocket Queen, Mr Brownstone, Right Next Door to Hell, Bad Obsession, Double Talkin Jive, Civil War, Pretty Tied Up, Locomotive, Sympathy for the Devil zijn mijn favorieten.
Dat zijn er een paar
quote:
quote:
Op zondag 19 mei 2002 15:37 schreef DemonBox het volgende:
ACDC is OK! Begrijp de link ACDC en GNR niet. ACDC en GNR vergelijken is een belediging aan het adres van ACDC.
quote:Dat kan misschien best wel komen omdat Guns N' Roses geen Metal is.
Anyway... Album komt als het goed is dit jaar nog uit. Er staan een aantal festivals geplanned voor de zomer (o.a. Leeds/Reading festival en Pukkelpop in belgie en twee festivals in Japan). Album is een tijdje uitgesteld omdat ze er zelf niet tevreden over waren, maar als we Axl mogen geloven zijn er al 80 nummers geschreven en opgenomen. Download deze nummers van ze, ze zijn nieuw: Madagascar, Oh My God, Silk Worms, The Blues en Rhiad and the Bedouins, allemaal gespeeld tijdens Rock In Rio III en 2 concerten tijdens oudejaars avond.
quote:7
Op zondag 19 mei 2002 14:56 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik weet het niet, maar het zijn er wel een aantal..
Live Like a Suicide (LP)
Appetite For Destruction
GNR Lies
Use Your Illusion I
Use Your Illusion II
The Spaghetti Incident
Live Era '87 - '93 (dubbel cd)
quote:Omdat hun muziek heel veel op elkaar lijkt
Op zondag 19 mei 2002 15:37 schreef DemonBox het volgende:[..]
ACDC is OK! Begrijp de link ACDC en GNR niet. ACDC en GNR vergelijken is een belediging aan het adres van ACDC.
quote:Hear Hear, we hebben een echte GNR fan te pakken hier...
Op maandag 20 mei 2002 13:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Omdat hun muziek heel veel op elkaar lijkt
(En Als je dat niet kan zien (of horen
) Dan heb jij denk ik alleen November Rain en Don't Cry gehoord)
Jammer dat de boel uit mekaar is gevallen;
Maar gelukkig hebben we dan nog "Col. Parker" en "Slash's Snakepit"
* Magic666 komt niet meer bij van het lachen!
3 Vraagjes
Wat is de "officiele" volgorde van de nummers: November Rain, Estranged en Don't Cry. Aangezien die 3 nummers dus eigenlijk bij elkaar horen wil ik ze ook in de goede volgorden hebben... jammer dat de serie nooit echt goed is afgemaakt met clips zoals de bedoeling was.
Ik heb gezocht op Google, maar ik kan maar geen grote versie van 2 logo's van gnr vinden. Namelijk die met de schedel en de gekruisde pistoren, en die 2 pistolen en een roos. iemand een idee?
Wie heeft er nog een site met veel info over gnr (het liefst de orginele band) en waar je nog die oude t-shirts kan bestellen. Want ik ben al zolang opzoek..
GNR RULEZ!!!!!!
quote:GNR is gewoon een aardige Rockband, Slash kon prima spelen op zijn gitaar en de rest deed leuk mee.
Op maandag 20 mei 2002 22:48 schreef Magic666 het volgende:
GnR blijft geweldig??* Magic666 komt niet meer bij van het lachen!
Zo heeft elke kerk zijn eigen Farizeeërs...
Ik ben nieuwsgierig naar de bands waarmee het 'magische mensengetal' Guns 'n Roses vergelijkt.
quote:De trilogie in goede volgorde zou moeten zijn: Don't Cry -> November Rain -> Estranged
Op zondag 29 september 2002 23:08 schreef FiZz het volgende:
Aangezien mijn vorige topic ( [GNR]3 nummer + wat info ) gesloten werd... probeer ik het hier nog eens3 Vraagjes
Wat is de "officiele" volgorde van de nummers: November Rain, Estranged en Don't Cry. Aangezien die 3 nummers dus eigenlijk bij elkaar horen wil ik ze ook in de goede volgorden hebben... jammer dat de serie nooit echt goed is afgemaakt met clips zoals de bedoeling was.Ik heb gezocht op Google, maar ik kan maar geen grote versie van 2 logo's van gnr vinden. Namelijk die met de schedel en de gekruisde pistoren, en die 2 pistolen en een roos. iemand een idee?
Wie heeft er nog een site met veel info over gnr (het liefst de orginele band) en waar je nog die oude t-shirts kan bestellen. Want ik ben al zolang opzoek..
GNR RULEZ!!!!!!
meer info over de trilogie: http://www.arocknid.com/gnr/songs/trilogy.html
Geen idee waar je nog oude t-shirts kan bestellen. Maar op deze site is wel veel info te vinden: http://www.heretodaygonetohell.com/ Als je je daar even registreert op het forum, kunnen ze je daar verder helpen.
Ik had het pistolen+schedel logo een tijd geleden als achtergrond, en volgens mij had ik die hier vandaan: http://www.mygnr.com
quote:Dat is inderdaad al wel een tijdje bekend
Op maandag 30 september 2002 07:51 schreef hoppe het volgende:
Ik vernam dat het aankomende album Chinese Democracy zal gaan heten
quote:Ik heb een oude Guitar World waar de tablatuur van November Rain instaat, dus ik zal even kijken of ik dat een beetje netjes op een leuk digitaal formaat kan krijgen en dan zet ik hier wel even een linkje neer. Dat wordt uiteraard niet vroeger dan vanavond want gek genoeg heb ik mijn verzameling gitaarbladen niet op mijn werk opgeslagen.
Op maandag 20 mei 2002 00:24 schreef LenL het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar ik ben benieuwd of iemand de tabs van het begin van het riff aan het eind van Noverber rain heeft, die klinkt wel erg vet en ik ben zelf te lui die te gaan uitvogelen.
nog altijd een geniale band, wil ze ooit nog eens live zien (had de kans op pukkelpop, maar ja... moest weer zo nodig naar ll gaan)
quote:Sorry hoor maar AC/DC en G 'n R lijken dus ECHT NIET op elkaar.
Op maandag 20 mei 2002 13:36 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Omdat hun muziek heel veel op elkaar lijkt
(En Als je dat niet kan zien (of horen
) Dan heb jij denk ik alleen November Rain en Don't Cry gehoord)
[Dit bericht is gewijzigd door Kuupke op 30-09-2002 11:30]
quote:Sorry hoor, maar Don't cry is echt wel van GNR, je vergist je met Knocking on Heavens door
Op maandag 30 september 2002 11:28 schreef Kuupke het volgende:[..]
Sorry hoor maar AC/DC en G 'n R lijken dus ECHT NIET op elkaar.
AC/DC is erg blues gericht, de teksten zijn poetisch. G 'n R is veel meer richting rock gericht en de teksten zijn meestal verhalend.
quote:Ik had Live and let die in mijn hoofd sorry.
Op maandag 30 september 2002 11:31 schreef Cynic het volgende:[..]
Sorry hoor, maar Don't cry is echt wel van GNR, je vergist je met Knocking on Heavens door
quote:Dies van Wings!
Op maandag 30 september 2002 11:32 schreef Kuupke het volgende:[..]
Ik had Live and let die in mijn hoofd sorry.
quote:Yep geschreven door Dylan/McCartney. Credits gingen naar Dylan.
Op maandag 30 september 2002 11:34 schreef Cynic het volgende:[..]
Dies van Wings!
quote:LOL
Maarre... Sjaakman is het niet met je eens...
Maar ja over 20 jaar is het wel weer hip (zie Led Zeppelin).
En eind jaren 80 hebben ze de mainstream rockmuziek gewoon een geweldige schop onder de kont gegeven en dat was nodig met alle hairmetal.
quote:Mag ik er even op wijzen dat Guns n' Roses ook bij de hairmetal werd gerekend voordat ze zo groot werden dat ze een eigen hokje kregen?
Op maandag 30 september 2002 15:00 schreef ullie het volgende:
Ja ach je schijnt er niet bij te horen als je een band goed vind die heel veel verkocht heeft en erg populair was en gewoon heel hard rockte.Maar ja over 20 jaar is het wel weer hip (zie Led Zeppelin).
En eind jaren 80 hebben ze de mainstream rockmuziek gewoon een geweldige schop onder de kont gegeven en dat was nodig met alle hairmetal.
De Led Zeppelin verwijzing is heel aardig, BTW.
quote:
Op maandag 30 september 2002 12:01 schreef Kuupke het volgende:[..]
Yep geschreven door Dylan/McCartney. Credits gingen naar Dylan.
quote:Dat zal dan wel komen omdat Axl, Duff en Steven Adler in het begin van dat leuke haar hadden (en misschien Slash ook wel, alhoewel dat geen permanent was... geloof ik
Op maandag 30 september 2002 15:59 schreef Litpho het volgende:[..]
Mag ik er even op wijzen dat Guns n' Roses ook bij de hairmetal werd gerekend voordat ze zo groot werden dat ze een eigen hokje kregen?
Voor Axl's 'hairmetal haar' zie de originele clip van 'Welcome To The Jungle'. Best grappig om te zien
Is erg stoer!!
Beste nr. vind ik Estranged.
quote:
Guns N' Roses Sell Out Madison Square Garden In 10 Minutes!
All the tickets for GUNS N' ROSES' Madison Square Garden show in New York City on December 5th were snapped up within 10 minutes after they went on sale on Saturday morning, September 28th. Over 11,000 tickets are said to have been sold in Chicago, Philadelphia and Boston the other three markets where tickets were put on sale over the weekend. Additional dates will be put on sale shortly.
Source(s): http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/
quote:[quote]
Op maandag 30 september 2002 11:29 schreef gielekes het volgende:
The spaghetti incident was met uitzondering misschien van Aint it fun errug slecht
01. SCORPIONS Lovedrive (1979)
02. BLACK SABBATH Born Again (1983)
03. STRYPER Soldiers Under Command (1985)
04. IMMORTAL Battles In The North (1995)
05. MORBID ANGEL Covenant (1993)
06. MARILYN MANSON Mechanical Animals (1998)
07. METALLICA Metallica (1991)
08. SEPULTURA Morbid Visions (1986)
09. KORN Untouchables (2002)
10. GUNS N' ROSES The Spaghetti Incident (1993)
Source(s): http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/index.aspx
Coma, Estranged, Civil War.... Genieten...
En ik heb The Spaghetti Incident nog liggen... Alleen Ain't Fun en Since I Don't Have You gingen nog wel... Maar het tipte niet aan de goede oude tijd hoor!!
Scratch that.
Vergeet Guns 'n Roses, en ga op zoek naar muziek van Izzy Stradlin. Met of zonder z'n JuJu Hounds.
Dan heb ik het dus over het *materiaal* he.. Ik weet eigenlijk niet of ome Axl tegenwoordig nog over een aardige strot beschikt.
Ik ben 'benieuwd' naar nieuwe muziek van Axl Roses (Geen typo.. Hoe kun je nou de band van je naam handhaven als je het enige overgebleven oorspronkelijke bandlid bent?) maar meer ook niet. Mijn verwachtingen zijn niet hoog te noemen.
Doe maar een reunie met Izzy en Tracii. (Of desnoods Slash) Dan wordt het weer interessant.
[Dit bericht is gewijzigd door Antikal op 01-10-2002 16:21]
quote:Download Madagascar maar eens, dat is een nieuw nummer dat overal live is gespeeld, en naar mijn mening van het zelfde Niveau als Estranged (vind ik persoonlijk hun beste nummer)
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:11 schreef Antikal het volgende:
Ik ben 'benieuwd' naar nieuwe muziek van Axl Roses (Geen typo.. Hoe kun je nou de band van je naam handhaven als je het enige overgebleven oorspronkelijke bandlid bent?) maar meer ook niet. Mijn verwachtingen zijn niet hoog te noemen.Doe maar een reunie met Izzy en Tracii. (Of desnoods Slash) Dan wordt het weer interessant.
En Izzy, Duff en Slash zijn alweer bij elkaar, maar ze zijn nog naamloos. Ze hebben er ook een zangeres bij. Wie de drums doet weet ik niet.
quote:Hmmmm. Betekent dit dat Slash z'n 'Snakepit', Izzy z'n JuJu Hounds en Duff z'n "Loaded" de rug toe hebben gekeerd?
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Download Madagascar maar eens, dat is een nieuw nummer dat overal live is gespeeld, en naar mijn mening van het zelfde Niveau als Estranged (vind ik persoonlijk hun beste nummer)
En Izzy, Duff en Slash zijn alweer bij elkaar, maar ze zijn nog naamloos. Ze hebben er ook een zangeres bij. Wie de drums doet weet ik niet.
Of is het gewoon een tussendoortje?
Gaan ze Steven ook weer opgraven? Of is die al dood?
quote:Zo ver ik weet is het een serieuze reunie, en niet een 'one-time deal'.
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:15 schreef Antikal het volgende:[..]
Hmmmm. Betekent dit dat Slash z'n 'Snakepit', Izzy z'n JuJu Hounds en Duff z'n "Loaded" de rug toe hebben gekeerd?
Of is het gewoon een tussendoortje?
Gaan ze Steven ook weer opgraven? Of is die al dood?
Volgens mij ligt Steven ergens in Hollywood speedballs naar binnen te spuiten/slikken (hoe je die dingen ook neemt), maar zeker weten doe ik dat niet maar hij leeft nog wel.... I think
quote:
Slash Unites Gn'R Vets
Guitarist aims to lead new rock movement by looking back
Axl Rose may have declared "Round One" at Guns n' Roses' recent performance at the MTV Video Music Awards, but Slash is getting ready for Round Two. "I'm doing a fucking record with me, [bassist] Duff [McKagan] and [drummer] Matt Sorum," the former Gn'R guitarist said this past weekend at the San Diego Street Scene festival, where he was on hand to pay tribute to Jimi Hendrix. "Dave Pusher [Note: His name is Dave Kusher] is playing guitar right now, and we got the baddest fucking, be-all, end-all rock & roll band." The as-yet-unnamed band ("If I had a name, I'd tell you," Slash says) is now in the process of looking for just the right vocalist to perfect the ensemble. "There are no rock & roll singers out there right now, and you know it as well as I do, except for the guys who have been around a long time," he says. "As far as new bands, there's not one. If I knew one, I probably would've stolen him by now."When Billy Idol goes ballistic, that's the kind of singer I want all the time," Slash continues. "There's nobody I've listened to since before Guns came out or anytime in the Eighties who's been like that, except for Billy. He's one guy who when he belts it out would be good at it."
As for being selective about rounding out the band with a vocalist, Slash needs to be choosy if he hopes to achieve his lofty ambitions. "I want to be the guy who spearheads the next rock & roll movement; I've done it before, so I want to do it again."
In the meantime, Slash is happy spending time as a new dad. "We just had a baby ten days ago," he beams proudly. "His name's Glendon [Note: It's actually London], nine pounds, four ounces. He's only ten days old, but he's got a cool personality. This is the first time I've been away from home since he was born, so I've called home like six times. And as soon as the gig is done, I'm going home."´
ah, Matt Sorum als drummer dus
En ik weet ook zeker dat ik ergens heb gelezen dat Izzy er ondertussen ook al bijzit...
Goegegeven, Matt Sorum is definitely een sterkere drummer dan Steven Adler was.
Toch jammer dat Exl en Tracii nooit meer samen gewerkt hebben.. De platen van L.A. Guns (Check die laatste!!!) zijn een stuk consistenter van kwaliteit dan dat G 'n R spul
Iemand een idee.
Zou trouwens wel echt super zijn als die lui weer bij elkaar komen!
quote:Zo ver ik weet is het gewoon Guns AND Roses (Tracii GUNS en Axl ROSE)
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:45 schreef Illusional_theatre het volgende:
Was is nou eigenlijk het verhaal achter de naam Guns 'N Roses?
De een zegt dat het Guns No Roses is de andere Guns Neuroses.Iemand een idee.
Zou trouwens wel echt super zijn als die lui weer bij elkaar komen!
http://www.heretodaygonetohell.com/history/history-86.php
daar zal het wel ergens in staan
quote:Zo kun je het ook stellen, maar volgens mij is het feitelijk een samentrekking van L.A. Guns & Hollywood Rose; de twee bands waaruit G 'n R zich vormde.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:28 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Zo ver ik weet is het gewoon Guns AND Roses (Tracii GUNS en Axl ROSE)
daar zal het wel ergens in staan
Op de plaats van slash staat nu een soort van mime speler met een omgekeerde popkorn emmer op zn hoofd, en duff is vervangen door 1 of andere joker. Beide doen niet voor de originele leden onder.
Verdere line up bestaat uiteraard uit Axl, Dizzy reed, en Izzy. De drummer heb ik niet goed kunnen zien.
Omdat dit 1 van de eerste concerten was die guns deed tijdens de wereldtour, was het echt superspontaan. De vonken vlogen er vanaf. Ik heb deze sfeer eigenlijk pas 1 keer eerder meegemaakt, en dat was toen sabbath samen met ozzy op graspop stond, en deze twee concerten zijn veruit de beste die ik ooit gezien heb.
Axl is iets ouder en dikker geworden, maar rent nog steeds het hele podium over. De tijd dat hij niet zingt brengt hij wel door in een tent achter op het podium.
De nieuwe nummers die ze speelden waren zeker goed aan te horen, ook al zat er een beetje techno in.
quote:Zeker weten?
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:19 schreef vijv het volgende:Verdere line up bestaat uiteraard uit Axl, Dizzy reed, en Izzy. De drummer heb ik niet goed kunnen zien.
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:31 schreef Antikal het volgende:[..]
Zeker weten?
of ze moeten een dubbeganger gevonden hebben, of ik had teveel gedronken.
ik weet natuurlijk niet of hij ook in de line-up zat die de cd heeft opgenomen.
quote:Nee, da's Richard Fortus
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:31 schreef Antikal het volgende:[..]
Zeker weten?
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:40 schreef Zon het volgende:[..]
Nee, da's Richard Fortus
hmm, je zou gelijk kunnen hebben, maar ik dacht dat hij er on stage een stuk ouder uitzag.
quote:Jij gaat door voor de koelkast!
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:56 schreef Antikal het volgende:[..]
Zo kun je het ook stellen, maar volgens mij is het feitelijk een samentrekking van L.A. Guns & Hollywood Rose; de twee bands waaruit G 'n R zich vormde.
Axl Rose
Dizzy Reed
Brian Manta/Mantia (vergeet altijd welke van de twee het is)
Buckethead
Robin Finck
Richard Fortus
Chris Pittman
En Tommy Stinson (of was Richard Fortus daar nu voor in de plaats gekomen?)
ik heb het idee dat ik nog iemand vergeet...
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Brownstone op 01-10-2002 23:25]
quote:ja, nu je het zegt... dat is het ook waarschijnlijk.
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:46 schreef Zon het volgende:[..]
Jij gaat door voor de koelkast!
Het is in ieder geval AND
quote:ik ben (nog) niet zelf bij een concert geweest, dus heb het niet live mogen meemaken. Maar wat ik heb gehoord op mp3 en van anderen is dat het een klein beetje richting de Nine Inch Nails-type muziek is gegaan. (wat ik allerminst erg vind
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:19 schreef vijv het volgende:De nieuwe nummers die ze speelden waren zeker goed aan te horen, ook al zat er een beetje techno in.
nog steeds heerlijk....
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 21:46 schreef Zon het volgende:[..]
Jij gaat door voor de koelkast!
En als we het toch over favoriete nummers gaan hebben: ik snap niet dat "Rocket Queen" en "Breakdown" nog niet genoemd zijn
quote:haha, check!
Op woensdag 2 oktober 2002 09:24 schreef Magic666 het volgende:
Is de vraag niet: wie wil er niet meer in zijn GNR shirts gezien worden?
maar ook omdat ik er tegenwoordig nog maar zelden naar luister.
quote:1 nummer is goed, de rest is werkelijk
Op woensdag 2 oktober 2002 09:43 schreef Summoner het volgende:[..]
haha, check!
maar ook omdat ik er tegenwoordig nog maar zelden naar luister.
quote:Tja, Deicide he?
Op woensdag 2 oktober 2002 09:48 schreef Magic666 het volgende:[..]
1 nummer is goed, de rest is werkelijk
!
quote:welk nummer is dat dan.
Op woensdag 2 oktober 2002 09:48 schreef Magic666 het volgende:[..]
1 nummer is goed, de rest is werkelijk
!
[sub]Guns n roses rules[sub]
quote:* het daar zeer mee eens is
Op woensdag 2 oktober 2002 09:50 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
welk nummer is dat dan.
[sub]Guns n roses rules[sub]
quote:Dit topic gaat toch over GNR....
Op woensdag 2 oktober 2002 09:49 schreef Cynic het volgende:[..]
Tja, Deicide he?
Dat ene nummer is paradise city.
quote:Axl is lang niet zo'n diva als Glen (doe ik m'n kruisje vanavond in of niet, help?!)
Op woensdag 2 oktober 2002 10:04 schreef Magic666 het volgende:[..]
Dit topic gaat toch over GNR....
Dat ene nummer is paradise city.
quote:axl heeft wielren broekjes in meerdere kleuren!
Op woensdag 2 oktober 2002 10:05 schreef Cynic het volgende:[..]
Axl is lang niet zo'n diva als Glen (doe ik m'n kruisje vanavond in of niet, help?!)
quote:Moet ik ook maar eens gaan kopen voor TW (ideetje voor salacious?)
Op woensdag 2 oktober 2002 10:07 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
axl heeft wielren broekjes in meerdere kleuren!
quote:gaat die dikke meneer van jullie dan ook eentje aandoen?
Op woensdag 2 oktober 2002 10:09 schreef Cynic het volgende:[..]
Moet ik ook maar eens gaan kopen voor TW (ideetje voor salacious?)
nee, niks voor ons, hebben ze niet met spikes.
quote:Haha, zie je't voor je
Op woensdag 2 oktober 2002 10:10 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
gaat die dikke meneer van jullie dan ook eentje aandoen?
nee, niks voor ons, hebben ze niet met spikes.
quote:Hij hoeft zijn kruisje niet in te doen, die heeft ie altijd al bij zich.
Op woensdag 2 oktober 2002 10:05 schreef Cynic het volgende:[..]
Axl is lang niet zo'n diva als Glen (doe ik m'n kruisje vanavond in of niet, help?!)
Is kijken of Axl nog zonder zijn ik-moet-weer-een-fan-inelkaarslaan buien kan.
Laatste waren ze (of wat daar van over is) live op MTV..... wat is die man toch zielig.
quote:Ik ken wat lui uit God Dethroned en Sinister (die hebben dus met hem getourd) en hij schijnt echt aan anderen te vragen of ie dat kruis in of uit moest doen
Op woensdag 2 oktober 2002 11:00 schreef Magic666 het volgende:[..]
Hij hoeft zijn kruisje niet in te doen, die heeft ie altijd al bij zich.
Is kijken of Axl nog zonder zijn ik-moet-weer-een-fan-inelkaarslaan buien kan.
Laatste waren ze (of wat daar van over is) live op MTV..... wat is die man toch zielig.
Ik ken ook iemand die hem backstage tegenkwam en hij bood gewoon z';n handtekening aan zonder dat die gast erom gevraagd had. Heeft die kennis hem gewijzigd en is weggelopen
quote:Dat kruis op zijn hoofd kan die toch echt niet in of uit doen (lijkt me) enige kruizen op zijn outfit kan ik me wel voorstellen.
Op woensdag 2 oktober 2002 11:51 schreef Cynic het volgende:[..]
Ik ken wat lui uit God Dethroned en Sinister (die hebben dus met hem getourd) en hij schijnt echt aan anderen te vragen of ie dat kruis in of uit moest doen
Ik ken ook iemand die hem backstage tegenkwam en hij bood gewoon z';n handtekening aan zonder dat die gast erom gevraagd had. Heeft die kennis hem gewijzigd en is weggelopen
In scum (toen scum, scum nog was) heeft een vriend van mij een keer geweigerd zijn hand te schudden! hahahahaha bakkie op natuurlijk en toen stond die daar. Ik hand gegeven en die vriend weigerde gewoon hahahaha
ontopic: GnR komt ook weer toeren zeker?
quote:Soms heeft ie een zilveren kruisje in dat litteken, die zit er niet altijd in!
Op woensdag 2 oktober 2002 12:07 schreef Magic666 het volgende:[..]
Dat kruis op zijn hoofd kan die toch echt niet in of uit doen (lijkt me) enige kruizen op zijn outfit kan ik me wel voorstellen.
In scum (toen scum, scum nog was) heeft een vriend van mij een keer geweigerd zijn hand te schudden! hahahahaha bakkie op natuurlijk en toen stond die daar. Ik hand gegeven en die vriend weigerde gewoon hahahaha
quote:ahhh ok! Maar het kruis opzich zit er altijd... Of die dat wil verduidelijken is zijn zaak. Zowiezo jammer dat ze nooit optreden in de amerikaanse outfits!
Op woensdag 2 oktober 2002 12:09 schreef Cynic het volgende:[..]
Soms heeft ie een zilveren kruisje in dat litteken, die zit er niet altijd in!
quote:Is dat met die extra spikes (zie hoesje When Satan lives)
Op woensdag 2 oktober 2002 13:10 schreef Magic666 het volgende:[..]
ahhh ok! Maar het kruis opzich zit er altijd... Of die dat wil verduidelijken is zijn zaak. Zowiezo jammer dat ze nooit optreden in de amerikaanse outfits!
Jammer dat ze dat nooit hier aanhebben.
jammer alleen dat ze zoveel coveren
quote:Nee, Duff, Slash en Matt
Op dinsdag 1 oktober 2002 16:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
quote:ja, had mezelf al verbeterd een paar berichten verder.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:52 schreef Zon het volgende:[..]
Nee, Duff, Slash en Matt
Maar ik weet zeker dat ik ergens gelezen heb dat Izzy er ook bij zit
quote:*uit oude doosch schopt*
Op zondag 19 mei 2002 12:54 schreef Kreator het volgende:
Zelfs na een decennium blijft de rock van G&R cool...luister jij er nog wel es naar?Guns N Roses - Paradise City
...noem je ook gelijk de grootste cliche nummers aap, waaruit blijkt dat je nou niet echt de grootste kenner bent... Vind het trouwens ook alles behalve de beste nummers van Guns...
Persoonlijk vind ik Lies/Live Like A Suicide, Appetite en U.Y.I. 2 wereldplaten... Mama Kin (sleeping late and smoking tea), Move To The City, One In A Million (immigrants and faggots, they make no sense to me), Nighttrain, Mr. Brownstone (geile groove), My Michelle (baby on your knees, put your ass in the breeze), Rocket Queen (leuke neukpartij), Locomotive, Civil War, Coma, Pretty Tied Up (sitar rules), Breakdown (geweldig western intro) en een van mijn toppers: Estranged... puur genieten...
Maar dat is mijn mening
echter.. hun officiële logo... Guns ·n· Roses. Taalkundig dus wel correct en op beide plaatsen een '
quote:???????????
Op woensdag 2 oktober 2002 15:52 schreef BrianMay het volgende:
GNR heerscht!jammer alleen dat ze zoveel coveren
quote:Pfff, Slash is innovatiever geweest dan bijna alle techniek shredpatsers van tegenwoordig.
Slash kon prima spelen op zijn gitaar en de rest deed leuk mee.
Weet iemand meer ???
schijnt voorloper te zijn van het toch alsnog dan weer wel uitkomende nieuwe album, rond kerst of ergens in Januari.
hmmmmm
( hmm, binnenkort, das niet een van GnR hun sterkste kanten )
Jammer want ze hebben goeie muziek gemaakt.
Ik luister nog regelmatig hun muziek. En ik geniet er nog steeds van.
Maar mijn hoop op een goede come-back is opgegeven.
Nighttrain heb ik opstaan van ze nu toevallig. Ook heb ik net een topic geopend van ze maar die is al reeds gesloten.
GOEDE MUZIEK
Respect heb ik voor ze.
Een hele goede combinatie ondanks de slechte zangkwaliteiten van Axel Rose.
we moeten het denk ik doen met nog wat nieuwe liedjes als Madagascar en The Blues die werkelijk prachtig zijn, en wat mindere liederen als Chinese Democracy, Silkworms en Rhiad and the Bedouins
als ik paradise city hoor dan moet ik altijd weer denken aan die tijd dat we met de hele klas op een schoolfeest "gitaarspelend" stonden te headbangen op dat nummer!
ik heb trouwens van de tv een keer een opname op minidisc gemaakt van hun concert in tokio, alle nummers in een superlange uitvoering, en daartussenin Slash die de nummers met scheurende solo's aan elkaar speelt
quote:Die stem die hoort er inderdaad bij
Op zaterdag 19 april 2003 11:40 schreef Reddiablo het volgende:
Wat Axl met zn stem kan is geniaal. Maar inderdaad, live slaat het af en toe helemaal nergens op.we moeten het denk ik doen met nog wat nieuwe liedjes als Madagascar en The Blues die werkelijk prachtig zijn, en wat mindere liederen als Chinese Democracy, Silkworms en Rhiad and the Bedouins
Die hele combinatie is gewoon top
arghhh ik vind het top. Kan zelfs goed sporten op die muziek
Lijkt ook alsof die muziek nooit gaat vervelen. Kan die cd's niet kapot draaien lijkt het wel.
quote:idd ik kan hier GNR - Live Era dagelijks draaien
Op zondag 20 april 2003 18:01 schreef yingyang het volgende:
Nu heb ik "my michelle" opstaanarghhh ik vind het top. Kan zelfs goed sporten op die muziek
Lijkt ook alsof die muziek nooit gaat vervelen. Kan die cd's niet kapot draaien lijkt het wel.
Estranged vind ik denk ik hun mooiste nr.....
quote:
Op zondag 20 april 2003 18:04 schreef Bolderbast het volgende:[..]
idd ik kan hier GNR - Live Era dagelijks draaien
gaat gewoon nooit vervelen, echt zo'n top muziekEstranged vind ik denk ik hun mooiste nr.....
Precies!!
Estranged heb ik gisteren van internet gehaald maar die moet ik nog luisteren. Ben wel nieuwsgierig hoe dat nummer in elkaar zit.
By the way: Nu staat sweet child o' mine op.
Ik denk dat ik binnenkort een dvd ga kopen met een concert van ze erop. Als die te krijgen zijn. Maar ik denk van wel.
Zit weer ff in een guns n' roses fase
Ik wilde niet voor de tweede keer de cd's aan gaan schaffen.
quote:En de mijne!
Op zondag 24 november 2002 10:40 schreef 100% Tukker het volgende:
blahdiblahdiblah... Estranged... puur genieten...Maar dat is mijn mening
quote:Tippie: Ga um zo snel mogelijk luisteren!
Op zondag 20 april 2003 18:09 schreef yingyang het volgende:[..]
Precies!!
Estranged heb ik gisteren van internet gehaald maar die moet ik nog luisteren. Ben wel nieuwsgierig hoe dat nummer in elkaar zit.
By the way: Nu staat sweet child o' mine op.
Ik denk dat ik binnenkort een dvd ga kopen met een concert van ze erop. Als die te krijgen zijn. Maar ik denk van wel.
Zit weer ff in een guns n' roses fase
Ben het er overigens wel mee eens
quote:
Op zondag 20 april 2003 19:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Opvallend trouwens dat de 'kenners' Estranged allemaal het beste nummer vinden.Ben het er overigens wel mee eens
Vele vinden November Rain het beste. Wanneer je beide nummers goed beluisterd, moet ik Estranged toch meer credits geven
Kunnen die R&B knakkers nog wat van leren met hun Mercedes, gouden kettingen en domme gebaartjes
Ze zijn inderdaad goed, tis alleen jammer dat de meeste mensen niet veel verder komen dan "Paradise City" en "Sweet Child o Mine".
quote:Don't cry heb ik ook al 100.000 keer geluisterd. My michelle en nighttrain ook.
Op zondag 20 april 2003 20:30 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:Guns 'n Roses
Axl Rose
Ze zijn inderdaad goed, tis alleen jammer dat de meeste mensen niet veel verder komen dan "Paradise City" en "Sweet Child o Mine".
Enstranged kon ik nog niet zo heel goed. Die viel minder op ofzo.
Get in the ring vind ik trouwens ook wel okey
strakke actie van the Offspring om Axl Rose een hak te zetten door zijn naam voor het nieuwe GNR album te jatten...
quote:Mr. Brownstone is anders ook erg goed
Op zondag 20 april 2003 19:00 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Opvallend trouwens dat de 'kenners' Estranged allemaal het beste nummer vinden.Ben het er overigens wel mee eens
quote:ze zijn alweer van gedachten veranderd las ik laatst.
Op zondag 20 april 2003 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens:strakke actie van the Offspring om Axl Rose een hak te zetten door zijn naam voor het nieuwe GNR album te jatten...
quote:wie de gunners of die gasten van Offspring?
Op zondag 20 april 2003 21:59 schreef Tokus het volgende:[..]
ze zijn alweer van gedachten veranderd las ik laatst.
Gelukkig.
want November Rain is toch wel zo ontzettend gruwelijk uitgekauwd....
quote:Ik vind dat shot met die laagvliegende heli wel
Op zondag 20 april 2003 22:18 schreef Reddiablo het volgende:
Estranged heeft ook een geweldige clip, met die dolfijnen vind ik echt geweldig, echt een onderschat kindje.Gelukkig.
want November Rain is toch wel zo ontzettend gruwelijk uitgekauwd....
Of Slash die opreist uit het water
Steekt goed in elkaar Jammer genoeg is ie niet meer op VHS te krijgen, dus leven internet
Ik hoop ook niet dat Axl nog gaat proberen een nieuw album op te nemen. Het zal volgens mij alleen maar tegen kunnen vallen. Ze hebben hun periode van roem gehad en daar moeten ze met trots op terug kijken, de volgende generatie is aan de beurt
(Madagascar, the Blues)
quote:Amen.
Op maandag 21 april 2003 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
GNR is heerlijk jeugdsentiment waar ik nog steeds geweldig van kan genieten. Nummers als 14 years, Estranged, One In A Million en Civil War kan ik niet vaak genoeg horen.Ik hoop ook niet dat Axl nog gaat proberen een nieuw album op te nemen. Het zal volgens mij alleen maar tegen kunnen vallen. Ze hebben hun periode van roem gehad en daar moeten ze met trots op terug kijken, de volgende generatie is aan de beurt
quote:Die vond ik persoonlijk toch wat minder. Maar het blijft wel beter dan een hoop andere zooi die uitgebracht wordt
Op maandag 21 april 2003 12:22 schreef Reddiablo het volgende:
ook liederen van het nieuwe materiaal zijn fantastisch.(Madagascar, the Blues)
quote:Axl had zijn fans gewoon niet zolang moeten laten wachten.
Op maandag 21 april 2003 12:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
GNR is heerlijk jeugdsentiment waar ik nog steeds geweldig van kan genieten. Nummers als 14 years, Estranged, One In A Million en Civil War kan ik niet vaak genoeg horen.Ik hoop ook niet dat Axl nog gaat proberen een nieuw album op te nemen. Het zal volgens mij alleen maar tegen kunnen vallen. Ze hebben hun periode van roem gehad en daar moeten ze met trots op terug kijken, de volgende generatie is aan de beurt
quote:is deze niet van Poison ofzo?
Op dinsdag 22 april 2003 22:44 schreef HRR het volgende:
Every rose has his thorn , Paradise city , knocking on heavens door, dont cry..allemaal
quote:sorry je hebt gelijk ... maar hij is wel mooi
Op dinsdag 22 april 2003 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
is deze niet van Poison ofzo?
The Offspring gaat hun nieuwe album Chinese Democracy (You Snooze, You Lose) noemen omdat Axl Rose hun nieuwe album zo lang uit aan het stellen is.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 22-04-2003 23:37]
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 23:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb in deze topic nog niks gelezen over de strakke actie van Dexter Holland (Offspring).The Offspring gaat hun nieuwe album Chinese Democracy (You Snooze, You Lose) noemen omdat Axl Rose hun nieuwe album zo lang uit aan het stellen is.
quote:Jawel dus, leuke actie...
Op zondag 20 april 2003 20:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Overigens:strakke actie van the Offspring om Axl Rose een hak te zetten door zijn naam voor het nieuwe GNR album te jatten...
maar goed, moet kunnen. TIs een poging tot humor.
Classic shit, maar op een reunie zit ik niet te wachten. Wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb vond ik maar ondermaats, en Axl lijkt een serieus egoprobleem te hebben, gekeken naar het fiasco van hun recente tournee.
Over ego's gesproken...Sebastian Bach lijkt een serieuze kanshebber te zijn als zanger voor de band van Slah & Duff!
Persoonlijk zie ik dat wel zitten, als oud Guns N' Rosens EN Skid Row fan...
quote:Poison
Op dinsdag 22 april 2003 22:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
is deze niet van Poison ofzo?
quote:80's rock
Op woensdag 23 april 2003 07:47 schreef Enchanter het volgende:[..]
Poison
Guns n' Roses
80s rock![]()
quote:You are so gonna dig www.metal-sludge.com
Op woensdag 23 april 2003 07:47 schreef Enchanter het volgende:[..]
Poison
Guns n' Roses
80s rock![]()
dit is dus géén spam
quote:www.Metal-sludge.com
Op woensdag 23 april 2003 11:50 schreef Kwark het volgende:[..]
You are so gonna dig www.metal-sludge.com
dit is dus géén spam
geweldig
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
80's rock
alleen de Gunners hadden een goede attitude...
quote:Kende je 'm al?
Op woensdag 23 april 2003 19:40 schreef Enchanter het volgende:[..]
geweldig
anyway, glad you dig it
Dr gaat hier geen maand voorbij waarin niet al hun cd's gedraaid worden
quote:Ja kon 'm al , geweldige site , samen met melodicrock.com , een van de betere rocksites
Op woensdag 23 april 2003 21:42 schreef Kwark het volgende:[..]
Kende je 'm al?
anyway, glad you dig it
quote:ik vind het nogal triest, ik weet alleen niet hoe het nou afgelopen is? hebben ze hun album nou echt zo genoemd? ik volg the offspring niet echt namelijk
Op woensdag 23 april 2003 00:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
[..]Jawel dus, leuke actie...
Ik weet niet anders dan dat je Guns n' Roses schrijft met n' en dus niet 'n', 'n, oid. Dit omdat n' zou staan voor "no" (meesten zullen denken dat 't voor "and" staat).
Maar nu maakt Gn'R zelf 'n foutje?!
Zo is op de site www.gnronline.com het "logo" te vinden zoals 't tegenwoordig gebruikt wordt (zie afbeelding).
Ik zie 't toch goed he... er staan een ampersand (is het &-teken) tussen de G en de R. Maar die ampersand staat juist voor "and"
quote:Ik hoop dat je de L.A. Guns daarmee bedoelt, want de enige van G 'n R die attitude had IMO was Izzy.
Op woensdag 23 april 2003 11:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
80's rock
alleen de Gunners hadden een goede attitude...
wanneer ik November Rain hoor, barst ik echt bijna in janken uit, hier zit een bepaalde herrinering aan.
* pro_jeex heeft alle cd's ontelbaar veel bootlegs, picture discs etc.
1. Crash Diet
2. Don't Damn Me
3. One in a Million
Das op dit moment, soms heb ik ff weer andere favo's, maar Crash Diet blijft altijd 1.
Mien nog steeds fan is
Axl
quote:Maar dat maakt het wel juist GnR. Zonder Axl zou die band helemaal niet zo bijzonder zijn volgens mij...
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:33 schreef Ixnay het volgende:
Goeie band, slechte zanger.
November Rain, Knockin' On Heavens Door Live...
Yeah
En vooraal November Rain. Echt een geweldig nummer. Laatst de clip gedownload omdat het so lang geleden was dat ik die gezien had. Binnenkort toch eens kijken of hij op op DVD verkrijgbaar is.
quote:Smaak blijft smaak natuurlijk, maar in mijn optiek een van beste (rock) zangers ooit. Een van de weinig die op zoveel verschillende manieren zoveel emotie in een stem kan laten horen... respect to Axl!
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:33 schreef Ixnay het volgende:
Goeie band, slechte zanger.
GnR:
Waar komt trouwens November Rain (long version vandaan)?
quote:5 hoor, Appetite for Destruction, Lies, Use your Illusion I en II en Spaghetti Incident
Op zondag 19 oktober 2003 19:43 schreef Djaser het volgende:
Prima band, hebben eigenlijk veel te weinig gedaan: maar 3 studio albums.
quote:Zeker. Dat bewijst hij wel in Patience, eerste stuk van Don't Cry enzo.
Op vrijdag 10 oktober 2003 11:44 schreef Reddiablo het volgende:
Axl is juist een geniale zanger, wat mij betreft. Ja, hij kan verschrikkelijk slecht krijsen af en toe... maar heeft een zeer diverse stem en kan ook echt zingen.
ff afsluiten met een lekkere foto van Axl in zijn jonge jaren
quote:Lies idd ook ja. Spaghettie incident is toch een cover cd dus die rekende ik niet mee.
Op maandag 20 oktober 2003 00:51 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
5 hoor, Appetite for Destruction, Lies, Use your Illusion I en II en Spaghetti Incident
Maar op welke cd staat November rain (long version)?
Axl zei ooit, dat ze vergeten waren hem op te nemen voor een album.
Maar ja, het blijft toch het beste nummer van GNR.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:56 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Zeker. Dat bewijst hij wel in Patience, eerste stuk van Don't Cry enzo.
Hij kan echt wel zingen.
In elk geval legt hij genoeg emotie in zijn stemff afsluiten met een lekkere foto van Axl in zijn jonge jaren
![]()
Overigens vind ik dit meer axl in z'n jongere jaren:
quote:Axl is toch de schrijver? Dan is dat logisch lijkt me. Guns 'n Roses word echt niet gemaakt door Axl's stem, ik vind de band juist goed omdat ik zn stem juist negeer.
Op vrijdag 10 oktober 2003 10:43 schreef Zuip het volgende:[..]
Maar dat maakt het wel juist GnR. Zonder Axl zou die band helemaal niet zo bijzonder zijn volgens mij...
November Rain, Knockin' On Heavens Door Live...
Voor de liefhebbers.
quote:Er zijn 2 DVD's van een concert in Tokyo (1 concert dat in 2 delen verkocht wordt
Op zondag 19 oktober 2003 18:17 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:
Zo, ik heb vandaag mijn guns 'n roses cd's maar weer es uit de kast gehaald en was verbaast hoe gruwelijk goed ik ze eigelijk vind. Zijn er eigelijk dvd's verkrijgbaar van hun? Rock in Rio ofzo?
quote:Long version staat op Live Era '87 - '93 (tenminste... dat is een live versie van 12 minuten. Ik neem aan dat je die bedoelt)
Op maandag 20 oktober 2003 10:19 schreef Djaser het volgende:[..]
Lies idd ook ja. Spaghettie incident is toch een cover cd dus die rekende ik niet mee.
Maar op welke cd staat November rain (long version)?
en technisch gesproken hebben ze 7 albums gemaakt.
Live like a suicide
Appetite for destruction
Lies
UYI I
UYI II
Spaghetti Incident?
Live Era
quote:Niet alleen Axl schreef. Izzy Stradlin was minstens net zo belangrijk wat dat betreft.
Op maandag 20 oktober 2003 12:20 schreef Djaser het volgende:[..]
Axl is toch de schrijver? Dan is dat logisch lijkt me. Guns 'n Roses word echt niet gemaakt door Axl's stem, ik vind de band juist goed omdat ik zn stem juist negeer.
quote:Er is een braziliaanse dvd set en nu deel 1 Nederlandse versie. Die ligt o.a. bij de Bart Smit te koop.
Op maandag 20 oktober 2003 14:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Er zijn 2 DVD's van een concert in Tokyo (1 concert dat in 2 delen verkocht wordt
) in de omloop. Toevallig zag ik afgelopen week nog deel 1 in een winkel in Rotterdam liggen. Verder heb ik ze nooit ergens anders gezien.
Papzakkie is het geworden
*daar gaat mijn tieneridool*
MAAR... het gaat om het innerlijk
[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 20-10-2003 15:30]
quote:http://www.bartsmit.com/winkel/main_popup.phtml?submenuid=1&tabbladid=1&subcategoryid=&page=1&productid=58828&fromsplash=1
Op maandag 20 oktober 2003 15:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Er is een braziliaanse dvd set en nu deel 1 Nederlandse versie. Die ligt o.a. bij de Bart Smit te koop.
Volgens die website van mygnrfan pagina, is de set nu ook officieel uit met dezelfde hoes als de videobanden.
Hier is die dvd
quote:DIt valt nog mee, hij draagt nu trainingsbroeken en heeft dreads of vlechtjes in z'n haar.
Op maandag 20 oktober 2003 15:27 schreef miendobbelsteen het volgende:
[afbeelding]Papzakkie is het geworden
daar gaat mijn tieneridool
quote:Ik vind The Spaghetti Incident toch een heerlijke cd. Dat nieuwe tja, de solo's klinken heel erg houterig.
Op maandag 20 oktober 2003 15:33 schreef Gizmo33 het volgende:
Guns 'n Roses is niet meer wat het geweest was. Ten tijde van Use Your Illussion 1 +2 waren ze nog wel te pruimen, daarna bergaf waards gegaan. Helaas.
quote:The Spaghetti Incident kwam toch echt uit een studio.
Op maandag 20 oktober 2003 15:35 schreef Djaser het volgende:
Flut post natuurlijk van na Illusion I & II hebben ze geen echte studioalbums meer uitgebracht.
quote:Lies en UYI 1 en 2 staan ook bomvol covers, dat vind dus eigenlijk een beetje een slap argument. Als ik naar al m'n guns n roses nummers kijk die ik in mijn verzameling heb (incl bootlegs, live etc) dan is min 40 procent covers, wat GnR speelt en dat is een voorzichtige schatting.
Op maandag 20 oktober 2003 16:31 schreef Djaser het volgende:
Jamaar Spaghettie is alleen maar covers toch en dat reken ik dan niet mee.
quote:Tja, covers horen gewoon bij gnr, daar ontkom je niet aan.
Op maandag 20 oktober 2003 17:16 schreef Djaser het volgende:
Tja zo kan je het zien. Maar ik coveren nou eenmaal altijd kut en ik ga een band dan ook niet beoordelen of ze goed zijn aan de hand van covers maar wat ze zelf geschreven hebben.
quote:Oke
Op maandag 20 oktober 2003 17:38 schreef Djaser het volgende:
Mijn mening is altijd geweest dat goede bands geen covers op hun cd zetten maar hun eigen muziek schrijven. En die mening verander ik zelfs voor Guns 'n Roses niet ookal hebben ze geweldige nummers.
Maar Guns n Roses blijft goed.
heb de nieuwe band verleden jaar op Pukkelpop gezien en het was geweldig.
voor de geintereseerden www.dutchdemocracy.nl
aangezien ik een fan ben heb ik er in ieder geval nog weinig vertrouwen in dat er ooit een nieuwe cd komt.
quote:Ja die niet gecoverde nummers
Op maandag 20 oktober 2003 17:40 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Oke
Maar Guns n Roses blijft goed.
quote:Die ook
Op maandag 20 oktober 2003 17:50 schreef Djaser het volgende:[..]
Ja die niet gecoverde nummers
Zal het er ooit van komen? Volgens mij kan hij het maar beter niet doen. De kans is groot dat het niet te pruimen is. Maar ja, misschien ook wel niet. Kijk maar naar Metallica: die maken de grootste troep tegenwoordig en worden toch nog aanbeden.
quote:Tja, hij is niet meer wat ie was
Op maandag 20 oktober 2003 18:15 schreef miendobbelsteen het volgende:
GNR is gewoon goed en ik blijf tegen beter weten in hopen op een come-back.
Axl!!!!!!!!!!laat nou eens wat van je horen, kerel
alsof hij dit leest
Ik had toen kaartjes gekocht voor GNR, krijgt die ene gast een tumor ofzo en wordt het uitgesteld en vervolgens afgezegd.
quote:Wie?
Op maandag 20 oktober 2003 18:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
vestig je hoop liever op Velvet Revolver
quote:Velvet Revolver. De nieuwe band van Slash, Duff en Matt Sorum. Scott Weiland (ex Stone Temple Pilots) is de zanger. Izzy schrijft ook songteksten voor ze.
Op maandag 20 oktober 2003 19:42 schreef StefanP het volgende:[..]
Wie?
quote:Beter gebeurd het wel, dan heeft Guns 'n Roses teminste een einde.
Op maandag 20 oktober 2003 18:17 schreef StefanP het volgende:
Zal het er ooit van komen? Volgens mij kan hij het maar beter niet doen. De kans is groot dat het niet te pruimen is. Maar ja, misschien ook wel niet. Kijk maar naar Metallica: die maken de grootste troep tegenwoordig en worden toch nog aanbeden.
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 23:07 schreef miendobbelsteen het volgende:
[afbeelding]Zo zie ik het graag
Zo, maar probeer het hier nu eens mee.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 13:28 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Zo, maar probeer het hier nu eens mee.
quote:correctie: de enigste 3 nummers die nog een beetje aan te horen zijn
Op zondag 19 mei 2002 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
Dan noem je ook meteen de 3 beste nummers
de rest zuigt.
quote:Idd maar ook in Paradise city klinken die heel goed
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:19 schreef Zinkhout het volgende:
November Rain...de gitaar solo ...O+
quote:correctie: enige
Op dinsdag 21 oktober 2003 17:11 schreef hallodagg het volgende:[..]
correctie: de enigste 3 nummers die nog een beetje aan te horen zijn
de rest zuigt.
Het beste nummer blijft toch Crash Diet en daarna Shadow of your Love.
Hebben mensen hier eigenlijk de demo's van Anything goes, Reckless Life en Shadow of your Love van Axl Rose uit 1981 weleens gehoord? Best grappig om te horen hoe de nummers origineel klonken.
quote:Jep.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:09 schreef Mr_Brownstone het volgende:Hebben mensen hier eigenlijk de demo's van Anything goes, Reckless Life en Shadow of your Love van Axl Rose uit 1981 weleens gehoord? Best grappig om te horen hoe de nummers origineel klonken.
Laats verkocht de bassist van de toenmallige Hollywood Rose er een demo van.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 15:05 schreef Kreator het volgende:
Goed topic dit.
Holy fuck. Thuis es even mijn GnR cd'tjes opgraven.
:p
quote:het met kreator eens is
Op zondag 19 mei 2002 12:58 schreef Kreator het volgende:[..]
ECht niet....ik vind het geweldig...
quote:Vertel...
Op woensdag 22 oktober 2003 20:19 schreef Djaser het volgende:[..]
het stinkt hier
quote:Of course....
Op zondag 19 mei 2002 12:54 schreef Kreator het volgende:
Zelfs na een decennium blijft de rock van G&R cool...luister jij er nog wel es naar?Guns N Roses - Paradise City
quote:Civil War is veel beter
Op woensdag 22 oktober 2003 11:09 schreef Mr_Brownstone het volgende:
lul niet... Locomotive is hun beste nummer. (ok, eigenlijk is het Estranged, maar die was al genoemd)Hebben mensen hier eigenlijk de demo's van Anything goes, Reckless Life en Shadow of your Love van Axl Rose uit 1981 weleens gehoord? Best grappig om te horen hoe de nummers origineel klonken.
Guns n Roses is eb blijft geniaal
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:44 schreef Reddiablo het volgende:
bottomline:Guns n Roses is eb blijft geniaal
quote:Coole foto's!
Op donderdag 23 oktober 2003 22:29 schreef pro_jeex het volgende:
Voor wie het interessant vind.
Foto's van Guns n Roses in Paradiso in 1987[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
velvet revolver heeft de soundtrack van the hulk gespeeld.
Een nieuw filmpje/ clip met slash, duff, matt en izzy!!
Hebben ze recent opgenomen.
quote:de versie van deze soundtrack gaat op een gegeven moment over van oude opname naar een nieuwere opname
Op vrijdag 24 oktober 2003 12:54 schreef pro_jeex het volgende:
Ik ben ff naar die Big Daddy Soundtrack versie van Sweet Child on Mine aan het luisteren en die klinkt best vet hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |