Die Anita Meyer pikte ik gelukkig nog net mee, maar die gemiste Slayer, daar zit ik wel een beetje mee... Zo gauw ik thuis ben, haal ik Reign in blood uit de kast en hebben m'n buren een probleem.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Anita Meyer én Slayer gemist in een paar uur tijd
Echt al die platen lijken op elkaarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor kansloos geschreeuw? Dat verschrikkelijke 30 Seconds to Mars weer?
Correct, daarvoor gillen ze te hard.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Maar ach, het 'verschil' horen die fanmeisjes toch niet.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct, daarvoor gillen ze te hard.
Komt door die kutstem van die 'zanger'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:38 schreef Evertjan het volgende:
vond het wel mooi toen Robbert Jan de nieuwe Maroon 5 speelde hij zij dat deze plaat net zo klinkt als de vorige singles
En dat is dus nu.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die Anita Meyer pikte ik gelukkig nog net mee, maar die gemiste Slayer, daar zit ik wel een beetje mee... Zo gauw ik thuis ben, haal ik Reign in blood uit de kast en hebben m'n buren een probleem.
Amen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Komt door die kutstem van die 'zanger'.
Zich aan diggelen gefoebbeld voor volk en vaderland.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Sj0rSz - Venema - Cee
Robben 2 maand out.
Als je als Amerikaan gewond terugkomt van een oorlog, krijg je een Purple Heart. Zoiets verdient ie welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zich aan diggelen gefoebbeld voor volk en vaderland.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als je als Amerikaan gewond terugkomt van een oorlog, krijg je een Purple Heart. Zoiets verdient ie wel
Wat een held is het toch ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Zich aan diggelen gefoebbeld voor volk en vaderland.
Robben is gewoon de man van glas. Die heeft altijd wel iets. Erg zonde ook, want het is een uitstekend voetballer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een held is het toch ook. Hoop dat 'ie snel weer beter is.
Blijkbaar heeft Nederland ook zoiets: het Draaginsigne Gewonden!quote:
Oftewel: een ultieme zomerhit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:23 schreef Cee het volgende:
Ik ben klaar met Yolanda B Cool. Was ik na een week al. Kan je je voorstellen wat een marteling deze laatste paar weken waren.
Wie gaat er beslag leggen op www.robbenverdientdraaginsigne.nl?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Nederland ook zoiets: het Draaginsigne Gewonden!
Volgens mij hebben we nu al 3 ultieme zomerhits gehad. Eerst Alors on danse, maar die piekte te vroeg in de zomer, toen kwam dit, maar de zomer is nog niet voorbij dus nu komt er vast nog wel iets voorbij waar alle pubers die nu met hun zatte ballen aan de spaanse kust zitten, behalve soa's, straks mee thuis komen.quote:
Ja, echt kud inderdaad dat hij zo kwestbaar is. Echt een ge-wel-dige speler. Type Overmars. Dat spreekt mij wel aan. Tsja, en dat hij uit Groningen komt vind ik zelf ook wel tof. Heb 'm vroeger een paar keer in het Oosterpark stadion zien spelen. Die kans is nu toch wel een stuk minder grootquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Robben is gewoon de man van glas. Die heeft altijd wel iets. Erg zonde ook, want het is een uitstekend voetballer.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie gaat er beslag leggen op www.robbenverdientdraaginsigne.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |