quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie kan me dit uitleggen...
17b18 means bend the 17th fret
to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret.
hoe moet ik nu een snaar van de een naar de andere fret buigen... gaat mijn verstand te boven... ik kan alleen bends omhoog/omlaag doen, niet opzij...
help?!Plaats je vinger op die 17 fret buig hem tot dat je de noot hoort die je zou horen als je je vinger op de 18 zou leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets kan het ook verkeerd hebben ?
gewoon proberen en naar het nummer luisterenOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie kan me dit uitleggen...
17b18 means bend the 17th fret
to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret.
hoe moet ik nu een snaar van de een naar de andere fret buigen... gaat mijn verstand te boven... ik kan alleen bends omhoog/omlaag doen, niet opzij...
help?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
aha zo zit het dusquote:
Dat is in geen enkel topic verkeerd!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
gimme dat harp boy
oh verkeerde topic
Reken er maar niet op... Die Eko Rangers zijn goed te vinden, ook 12-snarig.quote:
hmm zal het een na gaan vragen, zelf heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:34 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Reken er maar niet op... Die Eko Rangers zijn goed te vinden, ook 12-snarig.
Ik heb ooit een 6-snarige gekocht voor 100 euro en die ging ook voor die prijs weer (snel) weg.
want?quote:
Dat bedoel ik. Het verhaal vind ik wel 100 euro waard!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Is zo'n soundboard te vervangen (lees: te laten vervangen), of is dat duurder dan de gitaar waard is. Op zich vind ik de herinnering eraan en het verhaal erachter wel erg mooi
Oh? Ik wel...ruilen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik heb iig niet als hobby flamen en trollen.
ik was toevallig aan het kijken en kwam er genoeg tegen, sommige zelfs helemaal niet duur... kam vervanger kost 30,- euro, wel exclusief nieuw materiaal, die moet je zelf leveren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:45 schreef Bekaaier het volgende:
zo heb ik een Gibson Epiphone T-310 (Fender tele kopie) (tweede haakjes ding, beide merken staat op de headstock) bij mn buurman uit het grofvuil getrokken..
1. kan iemand mij een indicatie geven wat dat kreng waard is?
2. moet een nieuwe kam op (ouwe is eraf) en de bedrading en elementen moeten ws. vervangen worden
Ik ga 'm denk ik sowieso ter reparatie aanbieden, dan wordt dit m'n weeskind, gewoon puur uit medelijden..
Zou alleen wel ook graag n indicatie willen van wat die reparaties evt ongeveeer zouden kunnen kosten
we hebben een winnaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat is in geen enkel topic verkeerd!
ja, meestal zit je op mijn leeftijd natuurlijk al achter de begonia's in een bejaardenhuis zonder iinternet. Maar op mijn leeftijd heb je toch niet veel anders meer te doen dan trollen en flamen. Dus ja...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef genakt het volgende:
Die singlecoil kan wel aardig trollen voor zijn leeftijd zeg..damn
Ik ben gauw tevredenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Oh? Ik wel...ruilen?
Edit: oh nee, jij hebt geen hobbies...
Zou het zo zijn dat goeie trollers net als goeie wijn zijn? Dat ze met de jaren beter worden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:57 schreef genakt het volgende:
Die singlecoil kan wel aardig trollen voor zijn leeftijd zeg..damn
Of dat naarmate ze ouder worden, ze alleen maar zuurder worden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:45 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zou het zo zijn dat goeie trollers net als goeie wijn zijn? Dat ze met de jaren beter worden?
Wat komt er bij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:58 schreef Cynic het volgende:
Oeh, binnenkort komt er weer een (voorlopig laatste) rack-update/upgrade
quote:En het concert van Slayer gaat definitief niet door...
Ik heb nog maar 1HE vrij straks, daar past niet zo gek veel meer in.quote:
Met zo'n mengtafel en microfoons enzo, heel ingewikkeld gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar cynic, hoe gaat het nou met dat album opnemen?
Successful troll is being successful. Maar waarschijnlijk niet, Wel kritischer op lulpraat. Dus ik heb mijn handen vol aan dit topic...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of dat naarmate ze ouder worden, ze alleen maar zuurder worden?
Dus dan ga je hier de bink uithangen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
.... Wel kritischer op lulpraat. Dus ik heb mijn handen vol aan dit topic...
Ja, je ziet 't. Triest he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dus dan ga je hier de bink uithangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |