Wow, wist niet dat snaren daar zo goedkoop warenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef tony_clifton- het volgende:
Man, ik hou van mijn Fender HRDX, wordt overal op internet afgezeken maar ik vind 'm geweldig.
Stock is hij heel erg raspy, maar met JJ 6L6'en erin krijg je veel smoothere oversturing. Klinkt nog eens veel luider ook, en 't is echt heerlijk als je het cleane kanaal net te luid zet en met je gitaarknop regelt. Met 't distortionkanaal kan je dan een 2e en 3e 'voice' distortion creeren door de gain heel laag te zetten en de master rond 3 o'clock.
Het nadeel is wel dat dat enkel op repetitie kan.
Voor de rest met een hoop vrienden nog wat spulletjes gekocht in Duitsland (thomann), Ernie Ball snaren voor 5,4 euro per pakje -> aanrader!
Kwamen over de 200 euro dus geen verzendskosten
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat snaren daar zo goedkoop waren![]()
Volgende keer als ik bestel maar even 10 setjes erbij kopen ofzo
Ernie Ball?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.
Nee, D'addario's.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ernie Ball?
Heb ook vroeger aanbiedingen gezien van 4 euro/pakje bij de lokale muziekhandel maar dat waren er van California ofzo - zeg niet per sé van mindere kwaliteit maar in ieder geval niet zo'n grote naam als EB.
Ja?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog behoorlijk duur. Ik betaal altijd zo'n 40 euro voor 10 setjes.
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja?
Doe mij maar D'Addario voor 40 per 10!
EDIT: http://www.lordofthestrin(...)10PACK/10000112.html
Maar die zijn eigenlijk net iets te dun
Dan neem je toch EXL110 of EXL115? Die zijn even duur.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja?
Doe mij maar D'Addario voor 40 per 10!
EDIT: http://www.lordofthestrin(...)10PACK/10000112.html
Maar die zijn eigenlijk net iets te dun
Ze hebben nu 3 setjes in de aanbieding voor 13 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaan
Ah, als iemand ze ziet... Hier even posten svpquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback heeft om de zoveeltijd van die aanbiedingen 10 voor 25e. Beetje in de gaten houden en dan inslaan
Of je bestelt gewoon dezequote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ah, als iemand ze ziet... Hier even posten svp
Is weer zo'n groot bedrag in een keerquote:
Huh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ernie Ball?
Heb ook vroeger aanbiedingen gezien van 4 euro/pakje bij de lokale muziekhandel maar dat waren er van California ofzo - zeg niet per sé van mindere kwaliteit maar in ieder geval niet zo'n grote naam als EB.
Zelf speel ik nooit snaren over, dus kan op dat gebied niet echt vergelijken. De gitarist van de band waarin ik bas speel doet gemiddeld 1 à 2 repetities voor ze en masse beginnen te sneuvelen.
Zoveel goedkoper zijn ze ook weer niet als je het vergelijkt met de pakjes van 10. Scheelt maar 1 euro.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Is weer zo'n groot bedrag in een keer
Ah, ik ben dus niet de enige die die zin niet helemaal helemaal niet snapt.quote:
Haha gaat goed komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Joh, geen probleem, kom gewoon weer een keertje gezellig langs.
Sounds like a plan to mequote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb één nummerWie kunnen we ooit wat doen met gezellige, hippe, rocking akoestische, uh, rock
.
Zeg maar 2 jaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel goedkoper zijn ze ook weer niet als je het vergelijkt met de pakjes van 10. Scheelt maar 1 euro.
Maar je kunt wel een half jaartje vooruit
Mij lijkt het ook wel wat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ja.
Alleen denk ik dat Dean de eerste is die van FOK! de studio hier ziet. (behalve cerror dan)
(weet je al wanneer je kan, Dean?)
zou dat niet weten.. nooit op n bassgitaar gespeeld.. wil ik wel ooit gaan leren maar meer voor de leuk erbij ofzo..quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef tony_clifton- het volgende:
Sommige mensen willen bassnaren (vnl flats) zelfs dood. Eerst een dik pak friet met mayonaise eten en dan direct gaan spelen om 't nieuwe eraf te krijgen.
Speel zelf op rounds maar wil zo'n flats wel eens testen...
Hier kosten ze 3,50 per stukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben nu 3 setjes in de aanbieding voor 13 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |