Nee. Nee. En vooral nee. De tijd dat je weg kon komen met IE-only sites (intranetoplossingen daargelaten) ligt godzijdank achter ons. Het is nu veel makkelijker om een site volgens de standaarden te maken en daar dan wat hacks in te schrijven om IE in de pas te laten lopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:21 schreef SingleCoil het volgende:
Je kunt ook beter sites bouwen voor IE, dat is wel zo'n beetje de norm.
Ik zie hier twee groepen professionals.quote:
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:24 schreef TeleluvR het volgende:
Als serieuze webdevelopper moet je je gewoon aan de standaarden houden en dat is niet IE...
een hoax.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:23 schreef Under_Score het volgende:
en dat terwijl IE al jaren aan marktaandeel aan het verliezen is.
quote:Volgens NetApplications is het marktaandeel IE in juni wereldwijd met 0,57% gestegen. Dat gaat vooral ten koste van Firefox (-0,51%). Opvallend is dat IE het met name in Europa en Azië ineens weer beter is gaan doen: in Europa steeg het marktaandeel met 0,88%, in Azië met 0,81%.
Handhelds, OSX, Linux. Allemaal IE erop laten zitten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef SingleCoil het volgende:
Als ik een site bouw voor IE en iemand zegt: hij doet ut niet in firefox, dan is het antwoord simpel: er zat IE op je PC,had dat er dan gewoon op laten zitten
Is 1998 terug? Ik zou als serieus bedrijf toch echt kijken of je deze lijn wil aanhouden, zelfs al heeft hij tot nu toe vruchten afgeworpen.quote:Serieus: mijn bedrijf bouwt software, we hebben klanten over de hele wereld en we ondersteunen alleen IE. Als iemand iets anders wil gebruiken, mij best, maar wel op eigen risico. Overigens hebben we geen enkele klant die iets anders gebruikt dan IE.
Heb je ook cijfers over jaren ipv de maand die je goed uitkomt? FF heeft tenslotte eerst marktaandeel moeten winnen om het weer aan IE te kunnen verliezen, niet?quote:
Onze klanten gebruiken onze applicaties voornamelijk inhouse. Maar we renderen zelf puur HTML met een .NET app, dus met de compatibiliteit zit het normaal gesproken wel snor. Ben benieuwd hoe dat overigens gaat als we volgende maand met onze Silverlight frontend komen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.
Inhouse/intranet is een ander verhaal, jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Onze klanten gebruiken onze applicaties voornamelijk inhouse. Maar we renderen zelf puur HTML met een .NET app, dus met de compatibiliteit zit het normaal gesproken wel snor. Ben benieuwd hoe dat overigens gaat als we volgende maand met onze Silverlight frontend komen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen kun je dan geen Thrash spelen.
hoe 2009...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
who released the nerds?
wat heeft nou een browser met gitaren te maken? ik heb geen os of webbrowser op me gitaar draaien.. sterker nog, er draait helemaal geen software op/in me gitaar
Vrij veel. Ik verwacht dat er meer mensen met een gitaar voor een browser zitten (met een tabsite) dan alleen met de plaat/cd/mp3 om een stukje op alleen gehoor te lerenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:44 schreef Aresdreams het volgende:
wat heeft nou een browser met gitaren te maken?
Net zoals het fair is om de klant erop te wijzen dat je site niet werkt in IE. Dan zullen de meeste klanten toch zeggen dat je hem mag aanpassen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als serieuze webdeveloper moet je natuurlijk in eerste instantie bouwen wat de klant wil. Echter, de klant op de hoogte brengen dat een IE-only oplossing hem marktaandeel gaat kosten is alleen maar fair.
Was jij niet diegene die zeek over dat het over alles behalve gitaren ging?quote:
Lijkt me juist niet, als klant betaal je er voor en dan bepaal je dus ook welke browsers ondersteund moeten worden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inhouse/intranet is een ander verhaal, ja. Dan kan je inderdaad zeggen "IE of niet".
Juist.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Powerchords gewoon met 2 vingers pakken wijsvinger en pink, opgelost
Ge-aard stopcontact pakkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
Na een hoop kijken/zoeken en vragen is mijn set compleet. Vragen van mijn kant zullen voorlopig niet meer komen maar ik blijf dit topic wel volgen.
Wat ik dus nu heb:
- Squier Classic Vibe '60 stratocaster Sunburst
- Marshall VS265R (met niet werkende reverb)
- Ebay kabeltje![]()
![]()
Daarmee moet een beginner denk ik wel mee uit de voeten kunnen![]()
Wel aardig wat gebrom uit de amp though...
Goeie reisquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De tekening is ondersteboven. De lage E zit bovenin deze tekening. Zie het als bijv een 5-7-7.
Over een uurtje naar Londen.
nee, ik zeik niet, dat doe jij. Ik zei dat het hier meer over gear ging dan over spelen. En dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zeek over dat het over alles behalve gitaren ging?
Idd.En dat is dus altijd IE. Als een klant iets anders wil kan dat natuurlijk, als het voor ons ook interessant is. Maar dat komt nooit voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, als klant betaal je er voor en dan bepaal je dus ook welke browsers ondersteund moeten worden.
En dat is dan weer vreemd. Ik zie verschillende bedrijven steeds vaker FF gebruiken als preffered browser. IE wordt steeds minder vaak ondersteund.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Idd.En dat is dus altijd IE. Als een klant iets anders wil kan dat natuurlijk, als het voor ons ook interessant is. Maar dat komt nooit voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |