abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84817157
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Max_Dark het volgende:
Wacht dus de overheid probeert ons allemaal te vergiftigen maar zodra ze zelf wat online zetten is het ineens een serieuze bron en niet iets om :') over te doen, alleen omdat het jouw argumenten zou staven (Wat het niet doet)?
Kennelijk proberen ze het niet alleen, er wordt namelijk gewoon toegegeven dat ze op internationaal niveau in ieder geval het giftige zilverjodide verspreiden.

Vervolgens kom ik aanzetten met legislatuur van US Congress, waarin ze zelf de term "chemtrails" gebruiken en die ook associëren met "wapen systemen", en dan kom jij aanzetten, doen alsof die hele legislatuur nonsens is.

Jij en je state-of-denial vriendjes gaan van beweren dat chemtrailing absoluut niet bestaat en dat het iets is voor mensen met "alu hoedjes", naar dat het "normaal" is dat het weer wordt beïnvloed door middel van chemicaliën en dat het verspreiden van klimaatbeinvloedende chemicalien niet onder "chemtrailen" valt, naar weer totale staat van ontkenning, naar wederom doen alsof het volkomen normaal is dat er cement en zilverjodide wordt gesproeid.

Comon man. Get with it. Het wordt een beetje sneu zo.
pi_84817281
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef .SP. het volgende:

[..]

Luister, met jouw subjectieve definitie van chemtrail heb je gelijk. Er worden inderdaad chemicalien uit vliegtuigen gegooid om het weer te beinvloeden.
Heb je naast deze overduidelijke, wetenschappelijke onderbouwde, nooit verzwogen, "chemtrails" nog andere bewijzen die duiden op meer sinistere bedoelingen?
Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:33:32 #153
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84817479
- Alles is giftig met de juiste concentratie (Wederom Botox, als je nou eens geen halve posts leest dan had je dat al kunnen zien)
- Nee hoor, er wordt alleen op nationaal niveau gespoten (Boven eigen sovereign grondgebied). Ik snap dat internationaal stoerder klinkt maar dat is niet zo.
- Je komt met legislatuur van het US Congress waar gerept wordt over wapens die aardverschuivingen teweegbrengen, en buitenaardse wapens. Duidelijk is dus dat in dit artikel dingen wordt afgeschermd en besproken die mogelijk later nog ontwikkeld kunnen worden.
-Verder hebben ik en mijn vriendjes al op verschillende keren aangekaart dat weersmodificatie dan wel gewerkt heeft in China maar dat het hier nog altijd grafweer is en dat ik me nog atlijd kiplekker voel en geen van bovenstaande symptomen vertoon terwijl ik na jouw Koninginnedagfoto daar toch zeker wel last van moet hebben.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:34:06 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84817509
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.
Open dan een nieuwe reeks over de kwade bijbedoelingen van weersmodificatie ofzo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_84817637
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Open dan een nieuwe reeks over de kwade bijbedoelingen van weersmodificatie ofzo.
Tja, de titel moet wel aangepast worden ja, gezien het feit dat jullie smerige ontkenners niet meer kunnen ontkennen dat er met chemicaliën wordt gesproeid.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:39:20 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84817783
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tja, de titel moet wel aangepast worden ja, gezien het feit dat jullie smerige ontkenners niet meer kunnen ontkennen dat er met chemicaliën wordt gesproeid.
Tis een totaal ander onderwerp :D Dat jij nou te dom lijkt te zijn dat te snappen....
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:42:37 #157
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84817945
Grootste indicatie dat iemand een discussie verliest is gaan zitten schelden.
pi_84818047
quote:

[..]

Oei, dat klinkt slecht, en nogmaals, hoe vermijden de grote bazen deze narigheid?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:45:38 #159
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84818083
Zelfde manier als ik want ik voel d'r nog niets van terwijl het blijkbaar wel INTERNATIONAAL gebeurd!
pi_84818173
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tis een totaal ander onderwerp :D Dat jij nou te dom lijkt te zijn dat te snappen....
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.
pi_84818242
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.
Lokale weersbeïnvloeding in bijvoorbeeld China, Rusland en de VS is iets anders dan klimaatmanipulatie.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84818343
quote:

[..]

Kijk op de verpakking van aspirine, staat waarschijnlijk dezelfde lijst op.
pi_84818547
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Lokale weersbeïnvloeding in bijvoorbeeld China, Rusland en de VS is iets anders dan klimaatmanipulatie.
Doublespeak, heb je het zelf door of wat?
pi_84818740
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De algemene veronderstelling is dat men bij lokaal over relatief kleine gebieden praat en bij klimaat over grote gebieden, zelfs op globaal niveau. Ik neem echter aan dat jij hier een afwijkende mening over hebt.

oh ja, ken je deze nog:
Oei, dat klinkt slecht, en nogmaals, hoe vermijden de grote bazen deze narigheid?
pi_84818768
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Salvad0R het volgende:

Jij ziet geen verschil tussen lokaal weer en het wereldklimaat?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_84819457
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jij ziet geen verschil tussen lokaal weer en het wereldklimaat?
Jij ziet een verschil tussen lokale weersbeïnvloeding en de definitie van "klimaatmanipulatie" ?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:21:15 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84819557
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Doe je dit nou expres? Mij woorden in de mond leggen? Lees de definitie die ik gaf nou nog eens goed. Wat daar niet onder valt is het expres dumpen van chemicalien in een wolk, zoals bij weersbeinvloeding wordt gedaan. Als je daar kwade (complot) bijbedoelingen achter zoekt, open daar dan een nieuwe reeks over.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:21:39 #168
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_84819568
Ja want weer en klimaat zijn 2 totaaaal verschillende dingen als we dan toch over definities beginnen.
pi_84819655
Jaja, Tuinhek, het sproeien van zware metalen en chemicalien valt niet onder jouw definitie van "chemtrailing", en de geheime diensten weten niets van 9/11, en kwikzilver is goed voor kinderen, en van aspartaam is nooit bewezen dat het hersentumoren veroorzaakt, en oorlog voeren voor vrede is een goed concept, etc etc etc .
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:27:03 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84819759
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
Jaja, Tuinhek, het sproeien van zware metalen en chemicalien valt niet onder jouw definitie van "chemtrailing", en de geheime diensten weten niets van 9/11, en kwikzilver is goed voor kinderen, en van aspartaam is nooit bewezen dat het hersentumoren veroorzaakt, en oorlog voeren voor vrede is een goed concept, etc etc etc .
Zoals ik al zei, doe mij eens geen woorden in de mond leggen?
Onikaan ni ov dovah
pi_84819933
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, doe mij eens geen woorden in de mond leggen?
-edit-

Jij zei net dat het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën "totaal iets anders" is dan jouw definitie van "chemtrailing".

In plaats van jouw definitie van "chemtrailing" te geven, gooi je het op dat ik jou woorden in de mond leg. Integendeel, het zijn jouw eigen woorden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:16:39 ]
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 17:34:42 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_84820053
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij zei net dat het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën "totaal iets anders" is dan jouw definitie van "chemtrailing".

In plaats van jouw definitie van "chemtrailing" te geven, gooi je het op dat ik jou woorden in de mond leg. Integendeel, het zijn jouw eigen woorden.
En nogmaals, doe mij eens geen woorden in de mond leggen? Ik had het over WEER. Jij hebt het hier over KLIMAAT.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:17:06 ]
Onikaan ni ov dovah
pi_84820334
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

oh ja, ken je deze nog:
ik quote mezelf nog maar even, kan je bovenstaande verklaren/uitleggen/definitie van geven?
pi_84821041
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En nogmaals, doe mij eens geen woorden in de mond leggen? Ik had het over WEER. Jij hebt het hier over KLIMAAT.
Je beseft dat er per definitie geen verschil is tussen "weer" en "klimaat"? Het is beiden de meteorologische toestand van de atmosfeer over een bepaalde tijd.

Iedereen met hersens beseft dat het beïnvloeden van het weer door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën hetzelfde is als klimaatmanipulatie.

Waarom probeer je de feiten te onderkennen door middel van futiele discussies over irrelevante definities?

Denk je dat dat werkt :') ? Beter ga je naar de volgende stap in je CoIntelPro handboek.
pi_84821132
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

ik quote mezelf nog maar even, kan je bovenstaande verklaren/uitleggen/definitie van geven?
Waarom zou ik?

Het heeft immers niets te maken met het feit dat er op internationaal niveau gesproeid wordt met zware metalen en chemicalien.

Waarom vraag je die vraag niet aan het hoofd van NATO? Of aan het hoofd van The Weather Modification Association?

Waarom vind jij het nuttig om dat soort subjectieve vragen aan mij te stellen? -edit, niet doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 03-08-2010 21:17:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')