Kennelijk proberen ze het niet alleen, er wordt namelijk gewoon toegegeven dat ze op internationaal niveau in ieder geval het giftige zilverjodide verspreiden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:18 schreef Max_Dark het volgende:
Wacht dus de overheid probeert ons allemaal te vergiftigen maar zodra ze zelf wat online zetten is het ineens een serieuze bron en niet iets omover te doen, alleen omdat het jouw argumenten zou staven (Wat het niet doet)?
Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Luister, met jouw subjectieve definitie van chemtrail heb je gelijk. Er worden inderdaad chemicalien uit vliegtuigen gegooid om het weer te beinvloeden.
Heb je naast deze overduidelijke, wetenschappelijke onderbouwde, nooit verzwogen, "chemtrails" nog andere bewijzen die duiden op meer sinistere bedoelingen?
Open dan een nieuwe reeks over de kwade bijbedoelingen van weersmodificatie ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.
Tja, de titel moet wel aangepast worden ja, gezien het feit dat jullie smerige ontkenners niet meer kunnen ontkennen dat er met chemicaliën wordt gesproeid.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Open dan een nieuwe reeks over de kwade bijbedoelingen van weersmodificatie ofzo.
Tis een totaal ander onderwerpquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja, de titel moet wel aangepast worden ja, gezien het feit dat jullie smerige ontkenners niet meer kunnen ontkennen dat er met chemicaliën wordt gesproeid.
Oei, dat klinkt slecht, en nogmaals, hoe vermijden de grote bazen deze narigheid?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Meuk in de lucht verspreiden wat huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen, mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies, argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen tot gevolg heeft, beschouw ik persoonlijk als sinister genoeg om me er tegen uit te spreken.
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tis een totaal ander onderwerpDat jij nou te dom lijkt te zijn dat te snappen....
Lokale weersbeïnvloeding in bijvoorbeeld China, Rusland en de VS is iets anders dan klimaatmanipulatie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.
Kijk op de verpakking van aspirine, staat waarschijnlijk dezelfde lijst op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:29 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doublespeak, heb je het zelf door of wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lokale weersbeïnvloeding in bijvoorbeeld China, Rusland en de VS is iets anders dan klimaatmanipulatie.
De algemene veronderstelling is dat men bij lokaal over relatief kleine gebieden praat en bij klimaat over grote gebieden, zelfs op globaal niveau. Ik neem echter aan dat jij hier een afwijkende mening over hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Doublespeak, heb je het zelf door of wat?
Jij ziet geen verschil tussen lokaal weer en het wereldklimaat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef Salvad0R het volgende:
Doublespeak, heb je het zelf door of wat?
Jij ziet een verschil tussen lokale weersbeïnvloeding en de definitie van "klimaatmanipulatie" ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij ziet geen verschil tussen lokaal weer en het wereldklimaat?
Doe je dit nou expres? Mij woorden in de mond leggen? Lees de definitie die ik gaf nou nog eens goed. Wat daar niet onder valt is het expres dumpen van chemicalien in een wolk, zoals bij weersbeinvloeding wordt gedaan. Als je daar kwade (complot) bijbedoelingen achter zoekt, open daar dan een nieuwe reeks over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat jij het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van giftige zware metalen en chemicaliën vanuit vliegtuigen niet als "chemtrailing" definieert, is het gevolg van jouw duidelijk verstoorde manier van nadenken.
Zoals ik al zei, doe mij eens geen woorden in de mond leggen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:24 schreef Salvad0R het volgende:
Jaja, Tuinhek, het sproeien van zware metalen en chemicalien valt niet onder jouw definitie van "chemtrailing", en de geheime diensten weten niets van 9/11, en kwikzilver is goed voor kinderen, en van aspartaam is nooit bewezen dat het hersentumoren veroorzaakt, en oorlog voeren voor vrede is een goed concept, etc etc etc .
-edit-quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, doe mij eens geen woorden in de mond leggen?
En nogmaals, doe mij eens geen woorden in de mond leggen? Ik had het over WEER. Jij hebt het hier over KLIMAAT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij zei net dat het manipuleren van het klimaat door middel van het sproeien van zware metalen en chemicaliën "totaal iets anders" is dan jouw definitie van "chemtrailing".
In plaats van jouw definitie van "chemtrailing" te geven, gooi je het op dat ik jou woorden in de mond leg. Integendeel, het zijn jouw eigen woorden.
ik quote mezelf nog maar even, kan je bovenstaande verklaren/uitleggen/definitie van geven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
oh ja, ken je deze nog:
Oei, dat klinkt slecht, en nogmaals, hoe vermijden de grote bazen deze narigheid?
Je beseft dat er per definitie geen verschil is tussen "weer" en "klimaat"? Het is beiden de meteorologische toestand van de atmosfeer over een bepaalde tijd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En nogmaals, doe mij eens geen woorden in de mond leggen? Ik had het over WEER. Jij hebt het hier over KLIMAAT.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:43 schreef .SP. het volgende:
[..]
ik quote mezelf nog maar even, kan je bovenstaande verklaren/uitleggen/definitie van geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |