Bescherm je jezelf daar trouwens nog op de een of andere manier tegen, of is er voor jou ook geen ontkomen meer aan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Salvad0R het volgende:
Every body a Slave
Only some are aware
That our governments releasin' Poison in the Air
Ik ga echt niet met mondkapjes rondlopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bescherm je jezelf daar trouwens nog op de een of andere manier tegen, of is er voor jou ook geen ontkomen meer aan?
En wat doen die gasten in Aerdenhout er tegen, lopen zij met mondkapjes?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met mondkapjes rondlopen.
Als ik ziektes oploop ga ik die figuren gewoon in Aerdenhout opzoeken. Met een zwaard.
Wie weet sproeien ze niet boven dat soort gebieden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat doen die gasten in Aerdenhout er tegen, lopen zij met mondkapjes?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wie weet sproeien ze niet boven dat soort gebieden.
Oh?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
quote:Villa in Aerdenhout verwoest door brand
AERDENHOUT - Een grote brand heeft een villawoning aan de Zandvoorterweg in Aerdenhout geheel verwoest. Het vuur onstond in het rieten dak van de woning waarna de vlammen snel om zich heen sloegen.
Bron.
Ah, fijn dat je het op grote schaal chemtrailen om het klimaat te beïnvloeden inmiddels ook als hypothetisch ziet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
kiek m goan, voortborduren op iets hypothetisch.
mentaal instablielequote:
Behalve dan dat op mijn foto niet één, maar 33 trails te zien zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je het op grote schaal chemtrailen om het klimaat te beïnvloeden inmiddels ook als hypothetisch ziet.
Het is inderdaad gewoon een contrail, net als die jij hebt gefotografeerd.
Ja, dus? Op die oude foto's die in dit topic staan, staan ook meer dan één contrail.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:40 schreef Salvad0R het volgende:
Behalve dan dat op mijn foto niet één, maar 33 trails te zien zijn.
Laat Aerdenhout met rust hoor!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met mondkapjes rondlopen.
Als ik ziektes oploop ga ik die figuren gewoon in Aerdenhout opzoeken. Met een zwaard.
je vergat de "quote:
Die zijn iig nu gewaarschuwd dat er iemand met een zwaard aankomtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:49 schreef .SP. het volgende:
[..]
En wat doen die gasten in Aerdenhout er tegen, lopen zij met mondkapjes?
en hun werkplek? en onderweg van en naar werk? op vakantie? Op bezoek bij schoonmoeder?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zijn iig nu gewaarschuwd dat er iemand met een zwaard aankomt
precisiesproeien van groote hoogte ook, om Aerdenhout (quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
en hun werkplek? en onderweg van en naar werk? op vakantie? Op bezoek bij schoonmoeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |