glijmiddel is de key.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef riansoulkir het volgende:
Ik zou het langzaam aan doen. (als het een nare ervaring voor haar is heb je misschien je kansen verkeken..)
- Ga je vriendin lekker vingeren, zorg dat ze goed nat is en het liefst al een orgasme heeft gehad. Ga vervolgens met je zeiknatte vinger een beetje over der bilnaat wrijven
- Blijf iedere keer terug gaan naar der kutje zodat je vinger nat is
- Wanneer je met je vinger over der bilnaat gaat, begin druk uit te voeren
- Blijf dit herhalen en steeds iets meer druk uitvoeren tot je topje van je vinger er zeg maar ingaat
- Nu rustig proberen iets dieper je vinger erin te krijgen, tot je hele vinger erin kan. Dan zou ik 2 vingers proberen
- Dan rustig ervoor gaan, vooral niet erin rammen.
Overigens kan je ook een vibrator gebruiken, lekker veel glijmiddel en beginnen met het topje
Zorg in ieder geval dat je vinger/vibrator/lul altijd zeiknat is, noooooooit droog. Gewoon flinke tube/bus glijmiddel paraat hebben.
And have fun!
Weinig of geen glijmiddel is bij mij de meest doeltreffende manier om mij van mijn grote mond af te helpen, mocht ik in een van mijn buien zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef haarmand het volgende:
[..]
glijmiddel is de key.
al heb ik hem er ook wel eens droog in geramd![]()
Leuke buien heb je danquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Weinig of geen glijmiddel is bij mij de meest doeltreffende manier om mij van mijn grote mond af te helpen, mocht ik in een van mijn buien zijn.Hoewel het wel even doorbijten was toen vriendjelief dat ineens deed. Maar in zijn armen kan in tegenstribbelen wat ik wil, dat helpt toch niet.
Anale seks is best leuk.
En of het nu een uitgang is of niet, ach. Dat doet er ook niet toe.
Er staat niet voor niets 'with fire'.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:13 schreef Obsidian het volgende:
[..]
Leuke buien heb je dan![]()
Maar geen glijmiddel gebruiken is niet echt slim. Je loopt dan de kans op scheurtjes en daardoor weer infecties.
Maar anale sex kan inderdaad erg lekker zijn(ik ben dan wel de gevende partij, niet de ontvangende
)
Ik zou niet van vagina naar anus gaan, en terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef riansoulkir het volgende:
Ik zou het langzaam aan doen. (als het een nare ervaring voor haar is heb je misschien je kansen verkeken..)
- Ga je vriendin lekker vingeren, zorg dat ze goed nat is en het liefst al een orgasme heeft gehad. Ga vervolgens met je zeiknatte vinger een beetje over der bilnaat wrijven
- Blijf iedere keer terug gaan naar der kutje zodat je vinger nat is
- Wanneer je met je vinger over der bilnaat gaat, begin druk uit te voeren
- Blijf dit herhalen en steeds iets meer druk uitvoeren tot je topje van je vinger er zeg maar ingaat
- Nu rustig proberen iets dieper je vinger erin te krijgen, tot je hele vinger erin kan. Dan zou ik 2 vingers proberen
- Dan rustig ervoor gaan, vooral niet erin rammen.
Overigens kan je ook een vibrator gebruiken, lekker veel glijmiddel en beginnen met het topje
Zorg in ieder geval dat je vinger/vibrator/lul altijd zeiknat is, noooooooit droog. Gewoon flinke tube/bus glijmiddel paraat hebben.
And have fun!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |