Dat is het nadeel van een eigen hut. Je moet altijd wel wat doen, maar het valt wel mee hoor. Behalve wat snoeiwerk en 4 verandapalen schilderen heb ik weinig actiefs ondernomen. Ik heb alleen met een provisorische waterkering van een hardhout plankje ervoor gezorgd dat er geen water meer onder stroomt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:13 schreef Joene het volgende:
Je hebt wel een werk verkansie of niet Swets ?
Ah ik dacht dat je gelijk even het stoeprandje had gedaan !quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een eigen hut. Je moet altijd wel wat doen, maar het valt wel mee hoor. Behalve wat snoeiwerk en 4 verandapalen schilderen heb ik weinig actiefs ondernomen. Ik heb alleen met een provisorische waterkering van een hardhout plankje ervoor gezorgd dat er geen water meer onder stroomt.
Tis toch de bedoeling dat die nat worden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach S, het kan altijd erger, je had ook een boot kunnen hebben.
Ja, maar voordat het zover is ben je 3 hypotheken en 16 hernia's verder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis toch de bedoeling dat die nat worden?
Ja schei uit, dat mag de beheerder doen. Tering, dan moet ik eerste meuk afgraven, dan over 10 meter bandjes recht zien te krijgen en dan weer nieuw grind erin. Krijg al warm als ik er aan denk. Als de beheerder niet over de brug komt bestel ik een hovenier voor een paar meier.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je gelijk even het stoeprandje had gedaan !
Weet ik veel hoe dat werkt met zo een schuur johquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja schei uit, dat mag de beheerder doen. Tering, dan moet ik eerste meuk afgraven, dan over 10 meter bandjes recht zien te krijgen en dan weer nieuw grind erin. Krijg al warm als ik er aan denk. Als de beheerder niet over de brug komt bestel ik een hovenier voor een paar meier.
Nou, mijn werkgever heeft een boot. In de Middellandse Zee. Bij Zuid-Frankrijk. En de man heeft echt geen last van lage rugpijn....quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, maar voordat het zover is ben je 3 hypotheken en 16 hernia's verder.
Zal veel slapen worden hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |