hmmm worstquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
In de Unoxreclame wel in ieder geval.
wanneer ga je testen?? Je zit nu op dag 14 na de virtuele eisprongquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja slecht
Om het minste begin ik te janken. Ik heb hoofdpijn van het piekeren. Misselijk van de spanning.
Het enige wat me nog een beetje ontspanning geeft is seksMaar om nu 24 uur per dag te ketsen is ook weer wat he
Mja.. Vanmiddag ben ik dus wat bloed verloren. Oud bloed weliswaar maar wel bloed. Dus zoveel hoop heb ik niet meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:48 schreef E.T. het volgende:
Wan
[..]
wanneer ga je testen?? Je zit nu op dag 14 na de virtuele eisprong
Je klinkt 'hoopvol' iig
Innestelbloed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja.. Vanmiddag ben ik dus wat bloed verloren. Oud bloed weliswaar maar wel bloed. Dus zoveel hoop heb ik niet meer.
Das veel te laat toch? Een week er na gebeurt dat toch?quote:
Met Saskia was het op een week of 5.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Das veel te laat toch? Een week er na gebeurt dat toch?
We duimen gewoon door....quote:Daarbij die krampen gaan maar niet weg. Ik zit de hele tijd in mijn broek te koekeloeren.
En dit keer niet omdat ik het leuk vind
Mja.. Die onzekerheid is echt kut.. Ik kan er ook slecht tegen.. Maar testen deed en doe ik niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef E.T. het volgende:
Zo lang je niet volop bloed, valt er niks te zeggenZelfs die krampen kunnen goed nieuws zijn (groeien van de baarmoeder voelt hetzelfde)
Zo waardeloos, die onzekerheid![]()
(ik kan zo slecht tegen die onzekerheid enzo, dat ik vanaf dag 10 na punctie gewoon elke dag testte)
* just me geeft nog maar eens een kotszakje en een kleenex!quote:
* Tally snuit de kleenex vol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
* just me geeft nog maar eens een kotszakje en een kleenex!
volhouden meis
NOg heel ff volhouden meis!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |