maar hoe vind ik je terug enzo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef FreezePop het volgende:
Hooiii wil jijijj verkering met mij. Krabble me trug enzo.![]()
je kent me niet
uiteraard sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:26 schreef Rectum het volgende:
En dan zelf verkeerte schrijven. Raap me op ik kom niet meer bij.![]()
![]()
hihiquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
TS doet allemaal woordgrappetjes in zijn OP.
bijvoorbeeld bij hun nickquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Net zoiets als mensen die geen hoofdletters en leestekens gebruiken.
Is fictief, en dus zelf besloten dat het met opzet zonder hoofdletters moet worden geschreven.quote:
Het is trouwens FOK!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Incolumis het volgende:
verwachtte reacties:
TS
TS heeft verkering
Fok!
KLB
je bent me voorquote:
waarom is je avatar zo smal? heeft ze anders een te dikke kop?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar je je niet aan kan ergeren.
wordt lidquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Waar je je niet aan kan ergeren.
Zeuren over grammatica en het dan zelf fout doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Incolumis het volgende:
pff hoe vaak lees je wel niet in V&A dat een tweedehands product in prima staat verkeerdt.
is het nou zo moeilijk om het goed te typen? want het is gewoon verkeertd!
ik verkeer zowat in een shock, ik ga maar uithuilen bij mijn verkering![]()
Klacht: Verkeerte manier van verkeren
Voorbeeld: [TK] HTC Legend perfecte staat
verwachtte reacties:
TS
TS heeft verkering
Fok!
KLB
maar da's dan ook een instinkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef HJTP het volgende:
[..]
Zeuren over grammatica en het dan zelf fout doen
Check het begin van de paginanaam: FOK!forum / Plaats reactie op: [...]quote:
Dat komt alleen maar door het streepje van de F.quote:
Dit dus. Iedere échte FOK!ker weet dat het met nur hoofdletters is.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:38 schreef HJTP het volgende:
[..]
Check het begin van de paginanaam: FOK!forum / Plaats reactie op: [...]
die is italiaans, en die wonen tot hun 40e bij hun mamma, geen baas dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
LudoSanders zegt FOK!, en hij is baas!
gelukkig zet je mij in het juiste hokjequote:Op maandag 2 augustus 2010 14:41 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar door het streepje van de F.![]()
[..]
Dit dus. Iedere échte FOK!ker weet dat het met nur hoofdletters is.
Dat kon ook niet anders. Het is overduidelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
gelukkig zet je mij in het juiste hokje
ik heb betere postdagen gehad in het verleden jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:47 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat kon ook niet anders. Het is overduidelijk
Kun je wel bijna 8000 posts hebben, maar dat maakt niet uit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |