Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Foto'squote:Op maandag 2 augustus 2010 13:42 schreef Samzz het volgende:
Ja hoi
Ik heb lekker geshoptEen oversized blauw met wit gestreepte blouse met een witte ceintuur (leuk met legging en spillers of high heels), een simpel roomwitte top voor onder een vest of zo en een super cute roze/wit gestreept zomerjurkje
Ik ben niet thuis, dus dat is niet handigquote:
Dan eindigt het in een andere modeshow ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis, dus dat is niet handigEn ik was bij de H&M. Ik kwam eigenlijk alleen voor die top
Nee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dan eindigt het in een andere modeshow ?![]()
Show maar een keer dan
nu Eindhoven nogquote:
Ooh, daar zijn we bijnaquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:20 schreef rulerofdeath het volgende:
Eindhoven 1832 - Nu: met topicsluit angst!
Dat wel, blijkbaar is er in onz een veel grotere eindhovenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
we zijn Nijmegen voorbij zie ik, hebben we nu de meeste topics in STA?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat wel, blijkbaar is er in onz een veel grotere eindhoven.
Een verschil van 1 is ook een verschilquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:05 schreef Assiej het volgende:
Als we nijmegen dik in willen halen mogen we wel harder door posten
Maar we moeten overtuigenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Een verschil van 1 is ook een verschil
ze zijn bijna bij het einde van 555quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een verschil van 1 is ook een verschil
de trend geeft aan dat wij wel voor zullen blijvenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
ze zijn bijna bij het einde van 555
en wij zitten in 556 in het begin..
Serieus?quote:
nee hoorquote:
Als je ziet in welk tempo we op ze ingelopen zijn en ze voorbij zijn gegaan, ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de trend geeft aan dat wij wel voor zullen blijven
heel langzaam voorbijquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je ziet in welk tempo we op ze ingelopen zijn en ze voorbij zijn gegaan, ja.
ja, net de 1e dag van mijn 6(+2) dagen vakantiequote:
Bijzaakquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, net de 1e dag van mijn 6(+2) dagen vakantie
ik ga alleen naar WOAquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef omearos het volgende:
ik heb pas over een tijdje vakantie
Maar ga wel naar Geuzenpop en Lowlands
Ik moet gewoon mijn 40 uur maken, en kies na de zomerdrukte wel een leuke tijd uit om lekker rustig op vakantie te gaanquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb officieel vakantie, maar werk vooral heel veel
ik ga niet naar andere festivals (schaarwijnlijk)quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga niet naar andere festivals (schaarwijnlijk)
Ik ga met de vriendin naar WOA
Dus 400+ berichten/dag voor jequote:Op maandag 2 augustus 2010 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, net de 1e dag van mijn 6(+2) dagen vakantie
nee, want ik ga morgennacht naar duitsland.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
jullie zijn dan een paar dagen van me af
wel verdachtquote:
quote:
Ha! Ik heb 3G gedachtenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
m'n gedachten hebben alleen geen internet
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in m'n gedachten ben ik wel bij jullie hoor.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in m'n gedachten ben ik wel bij jullie hoor.
Mijn 3G werd er erg langzaam van jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Beter, dat andere zuigt nogal op een 3g(s) toch?
1) Hamburgerquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:39 schreef Assiej het volgende:
Wat is nou de Top 5 van meest bestelde producten bij de MAC
Wat is nu de echte nr 1, tot 5tenzij je tot 10 kunt komen
Frietsausquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
1) Hamburger
2) Big Mac
3) Cheeseburger
4) Mc Chicken
5) geen idee.
Je hebt ook zuivelproducten / salades ... toch niet alleen vlees enzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1) Hamburger
2) Big Mac
3) Cheeseburger
4) Mc Chicken
5) geen idee.
Weet je alle prijzen uit je hoofd van het filiaal waar jij werkt? (Ik neem aan dat dat verschilt per filiaal etc.)quote:
De meeste welquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Weet je alle prijzen uit je hoofd van het filiaal waar jij werkt? (Ik neem aan dat dat verschilt per filiaal etc.)
Nee want ik heb zelf nu geen leven door die vragen te stellenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodat je me uit kan lachen dat ik geen leven heb?
quote:
Wisseling van de wachtquote:
hoezo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:19 schreef Samzz het volgende:
GTA IVHet meest gezellige spel op aarde.
Ja maar die worden nauwelijks verkocht...quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Je hebt ook zuivelproducten / salades ... toch niet alleen vlees enzo
als ik groente wil, dan denk ik niet direct aan de Macquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja maar die worden nauwelijks verkocht...
Inderdaad, hamburgersquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik groente wil, dan denk ik niet direct aan de Mac
Haha nee, ik verveel me en ben lusteloos en lam vandaagquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Toe maar jongen, gooi het er maar uit.
Zit ik je te feliciteren, weliswaar iets te laat maar beter te laat dan helemaal niet, reageer je nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:30 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha nee, ik verveel me en ben lusteloos en lam vandaag
Bij welke mac heb jij gewerkt dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:34 schreef omearos het volgende:
ik kende op den duur ook alle prijzen bij de mac uit mijn hoofd. En toen kwam de eurokon ik weer opnieuw beginnen, want klanten verwachten ook dat je alles uit je hoofd weet
Ohja, dankjewel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zit ik je te feliciteren, weliswaar iets te laat maar beter te laat dan helemaal niet, reageer je niet![]()
hoe was amsterdam nu ?
almelo woonboulevard en enschede centrumquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij welke mac heb jij gewerkt dan?
Okequote:Op maandag 2 augustus 2010 20:43 schreef omearos het volgende:
[..]
almelo woonboulevard en enschede centrum
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb wel vaker gereden, maar nu officieel om het te leren ja.
22. Geld had ik niet nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:28 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nu dan?
Het geld er niet voor gehad of gewoon geen zin if I may ask
Ik wil helemaal geen motor rijdenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:31 schreef rulerofdeath het volgende:
en doe je gelijk motor er achteraan?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen motor rijden
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
door dat gepraat over de Mac heb ik honger
ik heb m'n rijbewijs welquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom wel? Jij doet het ook?
quote:
Wat voor één wil je kopen dan? sjopper? racer?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb m'n rijbewijs wel
ik mis nog een helm en een brommert
denk een naaktequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wat voor één wil je kopen dan? sjopper? racer?
Die zijn ook vet ja. Wel een hel om schoon te maken/snelweg mee te rijden, maar zien er wel vet uit.quote:
m'n eerste wordt denk ik toch een goedkope. tussen de 500 en 1000 euro denk ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die zijn ook vet ja. Wel een hel om schoon te maken/snelweg mee te rijden, maar zien er wel vet uit.
Ja best, haal maar, ook voor mij en dan eet je het hier op onder het genot van een pilske!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja best, haal maar, ook voor mij en dan eet je het hier op onder het genot van een pilske!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja best, haal maar, ook voor mij en dan eet je het hier op onder het genot van een pilske!Hij is al dicht, en ben al voorzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat te vinden daarvoor!quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n eerste wordt denk ik toch een goedkope. tussen de 500 en 1000 euro denk ik
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Nou beter dan tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
22. Geld had ik niet nee.
Nu wel
Rijschool Salland, Deventer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nou beter dan toch![]()
Waar ga je lessen?
Aha, zegt me niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rijschool Salland, Deventer.
Zo'n ding met 4 wielen, een stuur en een motorquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
En ik heb 2 jr m'n rijbewijs, maare.. wat is een auto?
waar kun je die krijgen danquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n ding met 4 wielen, een stuur en een motor
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
waar kun je die krijgen dan
of zit dat bij in een happy meal ?
was 't maar kutquote:
welke taal?quote:
Daar heb ik les op gehad. Ik vond het wel een fijn dingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik mn motorrijbewijs heb ga ik een CB500 motor halen denk ik
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als ik mn motorrijbewijs heb ga ik een CB500 motor halen denk ik
grote jongenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Joa, lekker aan de pils, dus wel goed he
quote:
Ken je klassiekersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:18 schreef rulerofdeath het volgende:
Maar dat van Teun klinkt ook wel erg grappig
hij klinkt wel erg bekend jaquote:
Failquote:
quote:
quote:
Wouterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
Nath![]()
Sander
al weer een grillburger aan 't klaarmaken?
zijn ze op?quote:
picsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, Sander is nu bezig met z'n 15-jarige minirokje scoren
lekker geslapen?quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, Sander is nu bezig met z'n 15-jarige minirokje scoren
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar Sander baalde er flink van van de week
ik welquote:
Nope, vandaag lekker vrijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel
vanaamd ook nog even pitten en dan vannacht wegrijden naar duutsland
moet je nog werken vandaag?
ook wel eens fijn.quote:
Probleem is dat die 15-jarigen er vaak uitzien als 20/21quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog wel enige zelfwaarde. Zo één vraagt erom lastig gevallen te gaan worden.
viel spassquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:43 schreef rulerofdeath het volgende:
ik stap maar eens in de auto richting beilen
Rijlesquote:
dank uquote:
Eerste of wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eerste of wat?Ja, eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik ga maar gewoon doen wat de instructeur zegtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
For the love of god, don't press the ASC button...
Zou ik niet doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik ga maar gewoon doen wat de instructeur zegt
Maar,... en ik danquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Bam! Goedemiddag!
Ik benverliefd
op het nieuwe
meisje
van de Haverkate patatkraam.
Die man heeft last van de keel of klinkt het altijd zo kutquote:
Da's nou stijlquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die man heeft last van de keel of klinkt het altijd zo kut?
o mijn lieve hemel, dat ik daar nou serieus op klikte en het luisterde voor 5 sec.quote:
Lol okequote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen die de parodie niet snappen
Net als de zanger van Burzum, die dan 3 weken niets at, ook om z'n stem zo rauw te laten klinkenquote:
quote:
Wat een slimme mensen ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Net als de zanger van Burzum, die dan 3 weken niets at, ook om z'n stem zo rauw te laten klinken
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Net als de zanger van Burzum, die dan 3 weken niets at, ook om z'n stem zo rauw te laten klinken
The fuck?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Hop, hop, hop... paardje in galop!
Oke liefjequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er is genoeg voor jullie beiden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |