Indonesisch, maar wat precies?quote:
Niet gefrituurd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:27 schreef banaantjeEE het volgende:
een gerecht met gefrituurde banaan!!!![]()
Goreng is Indonesisch voor gebakken, Pisang is banaan. Gebakken banaan dusquote:
Vlaams of Waals (Frans)?quote:
Vlaams gewest is het 1+2+3+4+5quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:42 schreef BartMegens het volgende:
Vlaams Gewest is natuurlijk het witte vlak binnen '4', meer weet ik niet helaas.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een nieuwe vraag?My pilot's licence? Back in the Cessna. Perhaps you're referring to my licence to kill? Revoked. Problems at the Kazakhstan border. Could tell you more, but then I'd have to kill you, which I can't do because my licence to kill has been revoked!
Graag iets anders. Weet niks te bedenken.quote:
And we have a winner!quote:
Wat waren ze beiden voor hun acteurs carriere ?quote:
Mister Universe. Ik reken hem goed.quote:
Dat was de JC-schaal. Niet een competitie wedstrijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef banaantjeEE het volgende:
was die al niet gestart?
Twente - Ajax?
Ow, geen idee dan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat was de JC-schaal. Niet een competitie wedstrijd
Die is zondagmiddag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef BartMegens het volgende:
Zag vanmiddag het sportjournaal met de nieuwe trainer van FC Groningen....Moesten tegen Ajax geloof ik.
Wilde gok: FC Groningen-Ajax??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |