steekbal +1quote:
quote:
quote:Dezijn politieke bijeenkomsten met een besloten en streng geheim karakter waarbinnen internationale beeldvorming en ideeën centraal staan. Deelnemers zijn invloedrijke figuren voornamelijk uit het bedrijfsleven, politiek en wetenschap.
quote:De eerstewerd georganiseerd in 1954 en was in een hotel in Oosterbeek
toe maar ik weet het ook maar jij mag het zeggenquote:
quote:Prins Bernard was voorzitter van de conferentie en bleef voorzitter tot 1976, totdat hij in opspraak raakte in verband met de Lockheedaffaire. Daarna heeft koningin Beatrix de rol van prins Bernard overgenomen. Heden is de Belgische topman Étienne Davignon voorzitter.
briljant antwoord ! Maar die volvo vraag weet ik niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:56 schreef BartMegens het volgende:
Kunnen we geen halve punten verdelen?
Bilderbergconferentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@flitspaal, jij kwam het dichts in de buurt. Gooi jij er een nieuwe vraag in?My pilot's licence? Back in the Cessna. Perhaps you're referring to my licence to kill? Revoked. Problems at the Kazakhstan border. Could tell you more, but then I'd have to kill you, which I can't do because my licence to kill has been revoked!
Kloptquote:
Mensen in Moskou kijken hier niet meer van op. Nog niet zo lang geleden werden zwerfhonden in de stad doodgemept, maar daar heeft het Kremlin een einde aan gebracht. Sindsdien kampt de stad met tienduizenden zwerfhonden.quote:
De vraag stond nog open! Dus met terugwerkende kracht....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meeh volvo betekent ik beweeg/rol. zeven jaar latijn, was handig geweest als ik op tijd was geweest
Ik wil wel de drie machten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:16 schreef banaantjeEE het volgende:
scheiding der machten in een staat
Bijnaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:21 schreef BartMegens het volgende:
[..]
De vraag stond nog open! Dus met terugwerkende kracht....
Volvo betekend 'Ik Rol' (ik beweeg).
+1 Puntenslijpsel
Stand 2011
1 Freezepop
2 Asap
2 banaantjeEE
3 Doks
2 tong80
2 Rucebo
7 BartMegens
1 Ofyles2
3 Puntenslijpsel
2 Flitspaal
3 Bart
3 tomtomaat
5 Steekbal
1 zebaz
1 lamers
Is zeker ook de eerste keer dat je wat aan je Latijns hebt gehad.
Je verklaarde TRIAS niet in je antwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |