Ik vrees hier ook voor dat we de 6 maanden niet halen dat kleine baby per ongeluk iets in dr mond krijgt van Jen. Die deelt ook alles... Ik zie het dus al helemaal voor me dat ze stiekem haar banaan deelt met dr zusje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:39 schreef Kersjes het volgende:
Ticootje, soms is het te zien inderdaad, het oog dwaalt dan af, vooral bij vermoeidheid. Maar dat hoeft lang niet altijd.
Deepfreeze, gaat prima!
Hij ziet zichzelf als grote broer, komt voor hem op ('En Toby dan?") en vraagt naar hem wanneer hij hem even niet ziet. Ze spelen nu ook samen en Devin maakt hem graag aan het lachen. Liggen ze samen helemaal in een deuk![]()
En vandaag op het CB zat hij uitgebreid te vertellen dat zijn kleine broertje prikjes zou krijgen "Want anders wordt Toby ziek en moet hij naar het ziekenhuis. En dan kan hij niet meer spelen en niet meer eten, dan is hij stuk en kunnen we hem niet meer maken. En we kunnen ook geen nieuwe Tob y kopen en dat is heel erg als hij stuk is. Echt waar hoor!"
![]()
Komt door mij, iets te vaak gezegd dat hij voorzichtig met hem moet doen![]()
Want dat is de keerzijde van al dat moois, hij ziet zijn broertje nogal eens aan voor stoel/bed/worstelmaatje/opstapje...
En gister heeft hij zijn toetje met hem gedeeld![]()
Zat hij zijn Danoontje bij hem naar binnen te lepelen. Superlief!
Helaas heeft Toby een vermoedelijke KMA![]()
Ik sta niet voor mezelf in denk 'k op zo'n moment.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Books het volgende:
Even hier maar denk ik:
ik moest vanmiddag met K en E naar het consultatiebureau en K moest haar laatste enting plus nog een extra HIB(P). Kind is inmiddels lichtelijk panisch omdat ze om de haverklap moet bloedprikken en met een weekje voorbereiding is dat wel te overzien maar vorige week vrijdag moest ze onverwachts en ze heeft het kwartier richting het ziekenhuis alleen maar zitten schreeuwen om vervolgens er vrolijk weer uit te lopen. Ze weten dit op het consultatiebureau en er was vandaag een invalarts. K schreeuwde wel maar toch ge-ent prima en kreeg daarna van de invalarts een tik op haar arm (net geprikte arm) met de opmerking stop met schreeuwen ik moet het even opschrijven. Ik heb beide dames opgepakt en ben weggegaan en denk er sterk over om een klacht in te dienen. Wij slaan/tikken zelf nooit maar beredeneren het liever en ze is al bang en nu kreeg ze een tik van dat mens en K natuurlijk helemaal over de kook voor het volgende uur. Heb ook meteen tegen de assistente gezegd dat ik als ze invalt haar nooit meer wil hebben voor E. K is inmiddels nu klaar maar ik zit nog te koken.
Wat zouden jullie doen in dit geval???
Als er stoom opstijgt tussen Gouda en Rotterdam dan is het stoom wat uit mijn oren komt overigens.
dat dus. boeit niet of het al dan niet hard is en waarom. je maakt toch zeker zelf wel uit of en hoe je je kind al dan niet bestraft (en in dit geval lijkt straffen en zeuren dat ze op moet houden al zeker gewoon niet op zn plaats)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Iemand van het cb die een tik geeft? Ik zou inderdaad een klacht indienen..
Ja en als jij je kind een tik zou geven bij het cb, zou je waarschijnlijk nog een aantekening krijgen ook..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef simmu het volgende:
[..]
dat dus. boeit niet of het al dan niet hard is en waarom. je maakt toch zeker zelf wel uit of en hoe je je kind al dan niet bestraft (en in dit geval lijkt straffen en zeuren dat ze op moet houden al zeker gewoon niet op zn plaats)
Door schade en schande wijs geworden weten we dat als we midden in zo'n ik-wihiiill-niettttt-prikkken bui zitten niet moeten storen des te sneller is het voorbij. Gaan we er tegenin/zielig meedoen/standje geven dan duurt die bui veel langer. Dus vandaar dat ze best even mag gillen en op zijn hoogst is het dan met vijf minuten wel bekeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef simmu het volgende:
[..]
dat dus. boeit niet of het al dan niet hard is en waarom. je maakt toch zeker zelf wel uit of en hoe je je kind al dan niet bestraft (en in dit geval lijkt straffen en zeuren dat ze op moet houden al zeker gewoon niet op zn plaats)
och, zeker als zo'n kind veel ziekenhuis'ervaring' heeft is het dan toch ook normaal? en zeker dan is het aan jullie om te bepalen hoe je daarmee omgaat dan en niet iemand anders, arts of niet. ooh, kan zo fel worden van zulke dingen. echt, mag je toch zekers zelf wel weten hoe je dat aanpakt en heeft een ander zich toch niet mee te bemoeien. en net wat tico ook al zegt: als je zelf zoiets doet waar zo'n cbfiguur dan bijstaat kan je er zelf op aangesproken worden!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Books het volgende:
[..]
Door schade en schande wijs geworden weten we dat als we midden in zo'n ik-wihiiill-niettttt-prikkken bui zitten niet moeten storen des te sneller is het voorbij. Gaan we er tegenin/zielig meedoen/standje geven dan duurt die bui veel langer. Dus vandaar dat ze best even mag gillen en op zijn hoogst is het dan met vijf minuten wel bekeken.
Dat is inderdaad ook nog zo Tico. Daar had ik nog heel niet aan gedacht.
Herkenbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:
Hier even drama in huize Stiemie... Allebei de meiden zijn in slaapstaking en het is nu al anerhalf uur zo goed als non-stop gillen, schreeuwen enzo. En als ze er dan uit mogen omdat je denkt dat er echt iets is, willen ze memory spelen, lief in de box spelen, lachen etc. Zodra ze de drempel van de slaapkamer over zijn, breekt de buikpijn losIemand oordopjes voor me?
ja, op de BV curve wel inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:39 schreef simmu het volgende:
ziet er toch gewoon goed uit free? hij volgt gewoon lekker zn eigen lijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |