abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85449817
Chris gaat nog steeds om half 9 richting bed. Hij is nu zelf boekje aan het "lezen"..
Maar het maakt niet veel uit of hij nou overdag slaapt, of niet. Vandaag niet geslapen op het KDV, maar hij haalt de half 9 vrolijk, na het avondeten leeft hij altijd wel op.

Thuis leg ik hem meestal wel in bed rond 1 uur/half 2. En meestal valt hij na een half uur babbelen/zingen/lezen wel in slaap. En anders pluk ik hem er na een uurtje wel uit. Dan is de ergste dip ook over..
pi_85463178
Ons blaag van 2,5 weigert te slapen 's middags. Kan d'r op bed leggen maar ze gaat lezen/spelen enz. Als we samen in bed kruipen dan slaap ik en word ik alleen wakker ;) Dan zit mevrouw op haar kamer te spelen! Dat leek me ook niet echt handig! Dus wij gaan ook tussen de middag aan tafel rustig een broodje eten en dan pakken we er daarna wat te tekenen, lezen of kleien bij en is ze vrij rustig. Net na het avondeten kakt ze dan volledig in en ligt ze meestal voor 7 uur al in bed!!!

Helemaal nu met de baby is dat wel lekker!

@ Ticootje, hier was Shenaya baldadig vanaf het moment dat we haar vertelden dat er een baby kwam.. Toen ik begon met de weeen en leek te bevallen ging ze ineens veel knuffelen en kusjes geven alsof ze wist dat ze binnenkort niet meer alleen was ;) Inmiddels hebben de kusjes en knuffels plaats gemaakt voor driftbuien waar we gelukkig ook op gerekent hadden..
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:55:10 #253
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85469658
druk op werk, dus niet bijgelezen.
het cb-bezoek ging zoals veracht. mw wijst op poes, 'wat is dit?'
eli: 'eerst eendje!'

_O-

uiteindelijk heet hij wel wat dingen benoemd. dus het eendje benoemd. '2 eendje, 3 eendjes, 4 eendjes!'

en hij wilde het brilletje niet op.
over 2 mnd dus weer terug :P

scores:
lengte: 1 meter
gewicht: 17,9 kg! :o 8)7 (aan het eind van eht bezoek wellicht iets minder :% )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85470458
Wow Eli, zwaargewichtje :o
En die ogentest _O-

Devin slaapt soms wel 's middags, soms niet. Net waar hij zin in heeft of hoe het uit komt. Hij gaat hoe dan ook best laat slapen, avondeten is hier nooit voor 19:00 uur. Daarna nog even spelen, douchen en boekjes lezen. Rond 21 uur is het licht meestal echt wel uit.
.... met gevoel voor drama....
pi_85471010
Zo, Eli groeit goed, onze jongens lopen echt niet meer geljk op ;)
Alleen jammer van de ogentest.

kersjes, Hoe gaat het met Devin als grote broer?
pi_85471318
Wat fijn om te lezen dat Eli ook gezakt is... ;) Jammer hoor. Dat weer terug moeten is zo vervelend. Daarom hadden ze hem hier al in de combi met de prik gezet, maar ook dat had niet gebaat. Ze adviseerde wel om te oefenen met hand voor het oog.

En inderdaad wat een verschil in gewicht. Maar, goed Eli zal ook vast een ander lijntje volgen dan Maud.
pi_85473149
Maar even... Waar is die hele ogentest nu goed voor.. Ik weet dat Jen gewoon alles prima ziet.. Dat ze straks met bril op niet het goede figuurtje wilt aanwijzen en dat ik daarvoor terug zou moeten vind ik eigenlijk dikke onzin. Als ze echt iets aan dr ogen zou mankeren had ik dat al lang gemerkt en had ik haar ogen wel laten opmeten bij de opticien.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85473264
Het gaat niet zozeer om het wel of niet kunnen zien, vertelde ze mij. Want over het algemeen hebben ouders dat vrij snel in de gaten. Het gaat om het vroegtijdig signaleren van een lui-oog. En dat kan alleen maar als ze met 1 oog kijken. Want dan zie je dus of er een oog niet kijkt. Vandaar dus die test.
pi_85473336
Oh ik dacht dat je een lui oog ook kon zien... Nou ja, ik zal eens oefenen met Jen.
pi_85476315
Ticootje, soms is het te zien inderdaad, het oog dwaalt dan af, vooral bij vermoeidheid. Maar dat hoeft lang niet altijd.

Deepfreeze, gaat prima!
Hij ziet zichzelf als grote broer, komt voor hem op ('En Toby dan?") en vraagt naar hem wanneer hij hem even niet ziet. Ze spelen nu ook samen en Devin maakt hem graag aan het lachen. Liggen ze samen helemaal in een deuk O+
En vandaag op het CB zat hij uitgebreid te vertellen dat zijn kleine broertje prikjes zou krijgen "Want anders wordt Toby ziek en moet hij naar het ziekenhuis. En dan kan hij niet meer spelen en niet meer eten, dan is hij stuk en kunnen we hem niet meer maken. En we kunnen ook geen nieuwe Tob y kopen en dat is heel erg als hij stuk is. Echt waar hoor!"
:o
Komt door mij, iets te vaak gezegd dat hij voorzichtig met hem moet doen :@
Want dat is de keerzijde van al dat moois, hij ziet zijn broertje nogal eens aan voor stoel/bed/worstelmaatje/opstapje...

En gister heeft hij zijn toetje met hem gedeeld :Y)
Zat hij zijn Danoontje bij hem naar binnen te lepelen. Superlief!
Helaas heeft Toby een vermoedelijke KMA :X
pi_85476894
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:39 schreef Kersjes het volgende:
Ticootje, soms is het te zien inderdaad, het oog dwaalt dan af, vooral bij vermoeidheid. Maar dat hoeft lang niet altijd.

Deepfreeze, gaat prima!
Hij ziet zichzelf als grote broer, komt voor hem op ('En Toby dan?") en vraagt naar hem wanneer hij hem even niet ziet. Ze spelen nu ook samen en Devin maakt hem graag aan het lachen. Liggen ze samen helemaal in een deuk O+
En vandaag op het CB zat hij uitgebreid te vertellen dat zijn kleine broertje prikjes zou krijgen "Want anders wordt Toby ziek en moet hij naar het ziekenhuis. En dan kan hij niet meer spelen en niet meer eten, dan is hij stuk en kunnen we hem niet meer maken. En we kunnen ook geen nieuwe Tob y kopen en dat is heel erg als hij stuk is. Echt waar hoor!"
:o
Komt door mij, iets te vaak gezegd dat hij voorzichtig met hem moet doen :@
Want dat is de keerzijde van al dat moois, hij ziet zijn broertje nogal eens aan voor stoel/bed/worstelmaatje/opstapje...

En gister heeft hij zijn toetje met hem gedeeld :Y)
Zat hij zijn Danoontje bij hem naar binnen te lepelen. Superlief!
Helaas heeft Toby een vermoedelijke KMA :X

Ik vrees hier ook voor dat we de 6 maanden niet halen dat kleine baby per ongeluk iets in dr mond krijgt van Jen. Die deelt ook alles... Ik zie het dus al helemaal voor me dat ze stiekem haar banaan deelt met dr zusje. :D
pi_85477010
ooh, die "voorzichtig schat, anders gaattie stuk!" komt heel bekend voor :@
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85477150
Ticootje, het ging over het algemeen best goed! Zo goed dat we al maanden geleden gestopt zijn met zeggen dat hij dit-of-dat niet aan zijn broertje mag geven. En gister, in een onbewaakt ogenblik, ging het dus even mis...
pi_85477833
oh, da's wel jammer Kersjes. Heeft Toby er last van gehad?

Wel lief hoor al die grote broers/zussen.
pi_85478196
Wat lief dat Devin zo om zijn broertje geeft!
Alleen jammer van de KMA.. Volgende keer maar een appel delen ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:21:03 #266
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85478207
Even hier maar denk ik:

ik moest vanmiddag met K en E naar het consultatiebureau en K moest haar laatste enting plus nog een extra HIB(P). Kind is inmiddels lichtelijk panisch omdat ze om de haverklap moet bloedprikken en met een weekje voorbereiding is dat wel te overzien maar vorige week vrijdag moest ze onverwachts en ze heeft het kwartier richting het ziekenhuis alleen maar zitten schreeuwen om vervolgens er vrolijk weer uit te lopen. Ze weten dit op het consultatiebureau en er was vandaag een invalarts. K schreeuwde wel maar toch ge-ent prima en kreeg daarna van de invalarts een tik op haar arm (net geprikte arm) met de opmerking stop met schreeuwen ik moet het even opschrijven. Ik heb beide dames opgepakt en ben weggegaan en denk er sterk over om een klacht in te dienen. Wij slaan/tikken zelf nooit maar beredeneren het liever en ze is al bang en nu kreeg ze een tik van dat mens en K natuurlijk helemaal over de kook voor het volgende uur. Heb ook meteen tegen de assistente gezegd dat ik als ze invalt haar nooit meer wil hebben voor E. K is inmiddels nu klaar maar ik zit nog te koken.
Wat zouden jullie doen in dit geval???

Als er stoom opstijgt tussen Gouda en Rotterdam dan is het stoom wat uit mijn oren komt overigens.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:27:58 #267
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85478482
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Books het volgende:
Even hier maar denk ik:

ik moest vanmiddag met K en E naar het consultatiebureau en K moest haar laatste enting plus nog een extra HIB(P). Kind is inmiddels lichtelijk panisch omdat ze om de haverklap moet bloedprikken en met een weekje voorbereiding is dat wel te overzien maar vorige week vrijdag moest ze onverwachts en ze heeft het kwartier richting het ziekenhuis alleen maar zitten schreeuwen om vervolgens er vrolijk weer uit te lopen. Ze weten dit op het consultatiebureau en er was vandaag een invalarts. K schreeuwde wel maar toch ge-ent prima en kreeg daarna van de invalarts een tik op haar arm (net geprikte arm) met de opmerking stop met schreeuwen ik moet het even opschrijven. Ik heb beide dames opgepakt en ben weggegaan en denk er sterk over om een klacht in te dienen. Wij slaan/tikken zelf nooit maar beredeneren het liever en ze is al bang en nu kreeg ze een tik van dat mens en K natuurlijk helemaal over de kook voor het volgende uur. Heb ook meteen tegen de assistente gezegd dat ik als ze invalt haar nooit meer wil hebben voor E. K is inmiddels nu klaar maar ik zit nog te koken.
Wat zouden jullie doen in dit geval???

Als er stoom opstijgt tussen Gouda en Rotterdam dan is het stoom wat uit mijn oren komt overigens.
Ik sta niet voor mezelf in denk 'k op zo'n moment.
Ook al zou 't maar een tikje van niets zijn.
Maar ik vraag me af welk CB het was, ik woon ook in die richting.
'k Zou zeker een klacht indienen.
Erg netjes dat je gewoon bent weggelopen.
pi_85478697
Iemand van het cb die een tik geeft? Ik zou inderdaad een klacht indienen..
pi_85478850
Nou ja zeg Books :o
Als je met kinderen werkt dan mag je heus wel wat meer empatisch zijn, het is toch duidelijk dat het kind overstuur is? En dat ze haar getikt heeft is ronduit belachelijk, dat doe je gewoon niet!

Helaas wel vervelende gevolgen gehad Chacama, maar da's voor het andere topic ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:38:30 #270
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85478896
Ja de invalarts (ben niet gauw boos ofzo maar dit gaat toch wel erg ver of ben ik nou een zeurpiet?).

Ik heb net de papieren geprint bij de ggd. Had gebeld met de zorglijn en werd verwezen naar de GGD HollandsMidden en dan het kopje klachtenregeling. Vanavond even invullen en opsturen.

@Sacrecoeur het is het cb in Ouderkerk aan den IJssel.

Weet je wat ik het vervelende vind voor K is dat ze eindelijk een beetje soepel met het prikken om kan gaan en niet meer panisch blijft en dan krijgt ze van een onbekende een tik (ze weet niet eens wat het is want ze kent het niet) en ik moest ook nog lopend terug naar opa en oma want zelf woon ik niet in het dorp en mijn ouders wel en heb nog tien minuten naar mijn ouders gelopen met een meisje wat helemaal aan het snikken was door dat ......mens. En nu ligt ze op apegapen op de bank want ze is bekaf waarschijnlijk door het gekrijs en de schrik.

@ Kersjes normaal ben ik niet op mijn mond gevallen maar nu heb ik gewoon mijn kinderen opgepakt en ben er zo uitgelopen want ik denk dat ik niet netjes was gebleven. Heb in het naar buiten lopen wel meteen gemeld bij de assistente dat E nooit meer bij haar mag van mij en dat ze mijn kinderen geen tik hoef te geven.
pi_85479545
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Iemand van het cb die een tik geeft? Ik zou inderdaad een klacht indienen..
dat dus. boeit niet of het al dan niet hard is en waarom. je maakt toch zeker zelf wel uit of en hoe je je kind al dan niet bestraft (en in dit geval lijkt straffen en zeuren dat ze op moet houden al zeker gewoon niet op zn plaats)
pi_85479753
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef simmu het volgende:

[..]

dat dus. boeit niet of het al dan niet hard is en waarom. je maakt toch zeker zelf wel uit of en hoe je je kind al dan niet bestraft (en in dit geval lijkt straffen en zeuren dat ze op moet houden al zeker gewoon niet op zn plaats)
Ja en als jij je kind een tik zou geven bij het cb, zou je waarschijnlijk nog een aantekening krijgen ook..
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:58:25 #273
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85479955
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:50 schreef simmu het volgende:

[..]

Door schade en schande wijs geworden weten we dat als we midden in zo'n ik-wihiiill-niettttt-prikkken bui zitten niet moeten storen des te sneller is het voorbij. Gaan we er tegenin/zielig meedoen/standje geven dan duurt die bui veel langer. Dus vandaar dat ze best even mag gillen en op zijn hoogst is het dan met vijf minuten wel bekeken.

Dat is inderdaad ook nog zo Tico. Daar had ik nog heel niet aan gedacht.
pi_85480325
Books, zeker een klacht. Absoluut. Ik zit hier gewoon met open mond te lezen. Dit doe je niet! Waar haalt ze het lef vandaan zeg.
pi_85480874
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:58 schreef Books het volgende:

[..]

Door schade en schande wijs geworden weten we dat als we midden in zo'n ik-wihiiill-niettttt-prikkken bui zitten niet moeten storen des te sneller is het voorbij. Gaan we er tegenin/zielig meedoen/standje geven dan duurt die bui veel langer. Dus vandaar dat ze best even mag gillen en op zijn hoogst is het dan met vijf minuten wel bekeken.

Dat is inderdaad ook nog zo Tico. Daar had ik nog heel niet aan gedacht.
och, zeker als zo'n kind veel ziekenhuis'ervaring' heeft is het dan toch ook normaal? en zeker dan is het aan jullie om te bepalen hoe je daarmee omgaat dan en niet iemand anders, arts of niet. ooh, kan zo fel worden van zulke dingen. echt, mag je toch zekers zelf wel weten hoe je dat aanpakt en heeft een ander zich toch niet mee te bemoeien. en net wat tico ook al zegt: als je zelf zoiets doet waar zo'n cbfiguur dan bijstaat kan je er zelf op aangesproken worden!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:23:46 #276
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85480999
Ja ik heb er ook echt een rotgevoel bij moet ik eerlijk zeggen. Vanavond maar eens even goed voor gaan zitten. Nu ga ik eens actief (ahum) eten maken voor straks. Dank jullie allemaal voor jullie antwoord want ik dacht dat ik overdreven reageerde, maar niet dus.
pi_85481401
Bah wat afschuwelijk! ik was echt woest geworden.. :{
Zeker weten een klacht indienen.. :Y

En nee je reageerde niet overdreven.. Verre van zelfs.
Eetsmakelijk!
pi_85481465
Ik vind het zelfs al vervelend als mijn man Jen een correctie geeft... Laat staan heel iemand anders..
pi_85485582
Wat ONTZETTEND stom zeg! Serieus!
pi_85485619
Hooooo :o
Van die arts dus hè? Dat jij eruit gelopen bent vind ik supergoed! Een scene daar had niet geholpen, dit is een duidelijk signaal én het beschermde tegen een scene!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:01:03 #281
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_85486300
Ik was ook echt niet in staat om te praten. Denk dat als ik mijn mond open had gedaan ik dan lang niet zo vriendelijk gebleven was. Heb nu gewoon niets gezegd tegen haar. Kinderen opgepakt en weggelopen. Langs de assistente en thuis meteen de overkoepelende organisatie gebeld en alle papieren geprint om straks even in te vullen en op te sturen. Wordt nog steeds boos als ik er terugdenk.
pi_85486340
En ons CB was leuk O+
Superleuke vervangende arts die aardig was voor de kinderen en Leander zijn cruve prima vond

En op de CB lijst zit hij dus net onder het onderste lijntje :)

Maargoed, hij was vrolijk, heeft zijn hartruis nog steeds, haha (was te verwachten volgen de cardioloog, wrs blijvend, kan absoluut geen kwaad) en hij vond de dokter ook wel leuk dus wilde wel even demonstreren wat hij allemaal wist. lichaamsdelen aanwijzen en benoemen op de pop en zichzelf. Intussen de blokjes die hij moest stapelen allemaal benoemen qua kleur en in de loopweg ook nog even laten merken dat hij 'onderdoor, overheen, op, in, uit, boven' ed beheerst :D

Ik was best trots stiekem O+
pi_85486704
Books :o klacht indienen! Ik zou geloof ik niet zo netjes zijn gebleven... :{

Lui oog, een lui oog is een oog wat met de goede correctie toch minder ziet. Het hoeft niet weg te trekken of scheel te staan. Maar doordat een oog scheel staat kan het wel een lui oog worden.
Een lui oog kan je ook hebben doordat het ene oog een brilafwijking heeft en daardoor niet zo goed mee kan kijken als het andere oog en daarom achter blijft.
Wat dat betreft is het wel goed die ogentest denk ik. Opticiëns meten over het algemeen (en als het goed is) geen kleine kinderen, omdat zij daar niet de middelen voor hebben.
Kleine kinderen kunnen namelijk nog makkelijk hun ogen scherp stellen over het algemeen en daardoor kan je een heel andere uitkomst qua sterkte krijgen dan de daadwerkelijke sterkte (minder + of meer -). Kleine kinderen gaan daarom naar oogarts/orthoptist en dan krijgen ze druppels om dat scherp stellen plat te leggen tijdelijk, zodat ze goed de sterkte kunnen meten.

Ik ben benieuwd hoe hier de oogtest gaat, ik heb het idee dat Mirte alles wel ziet, maar ja papa en mama hebben allebei - dus het zou me niks verbazen dat ze op den duur toch ook aan een brilletje zal moeten.
Heb zelf ook een lui oog, ze bedachten te laat dat ze toch hadden moeten afplakken :{.
Fake it till you make it...
pi_85487226
Books ik weet niet of ik netjes zou kunnen blijven :( :X

Davinia ik moest lachen om je ogen-test-verhaal. Hoe herkenbaar van dat brilletje... Zijn er ooit peuters die wel heel gedwee de test doen?

Hier even drama in huize Stiemie... Allebei de meiden zijn in slaapstaking en het is nu al anerhalf uur zo goed als non-stop gillen, schreeuwen enzo. En als ze er dan uit mogen omdat je denkt dat er echt iets is, willen ze memory spelen, lief in de box spelen, lachen etc. Zodra ze de drempel van de slaapkamer over zijn, breekt de buikpijn los :( Iemand oordopjes voor me?
  Milf donderdag 19 augustus 2010 @ 20:31:15 #285
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_85487321
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef Stiemie het volgende:

Hier even drama in huize Stiemie... Allebei de meiden zijn in slaapstaking en het is nu al anerhalf uur zo goed als non-stop gillen, schreeuwen enzo. En als ze er dan uit mogen omdat je denkt dat er echt iets is, willen ze memory spelen, lief in de box spelen, lachen etc. Zodra ze de drempel van de slaapkamer over zijn, breekt de buikpijn los :( Iemand oordopjes voor me?
Herkenbaar :')

Gedeelde smart is halve smart toch?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_85487580
Mijn vriend was het net he-le-maal zat en heeft ze allebei naar bed gedaan.... dus die sirene die jullie horen, komt hiervandaan :')
pi_85487658
ziet er toch gewoon goed uit free? hij volgt gewoon lekker zn eigen lijntje :)
pi_85487673
Wat stom van het CB Books! Terecht dat je een klacht in gaat dienen.

Wij nemen afscheid, het peuterachtige is nu officieel weg. Morgen voor de eerste keer echt naar school.

Tot in het volgende topic! :*
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_85487977
Idd terecht, die klacht indienen! Ik denk dat ik met mijn mond vol tanden had gestaan als iemand dat bij Dana had geflikt, maar mijn man had waarschijnlijk iets feller gereageerd. NIemand anders heeft mijn kind te corrigeren.

Ik had Dana trouwens opgehaald uit het kdv en ze zei ineens dat ze pijn aan dr billen had. Dus gekeken, heeft ze alles rood en opgezet, dr schaamlipjes, stukje van dr billen en dr liezen. Dat had ze dus vanmorgen niet :? Nu heeft Dana absoluut niet snel last van luieruitslag en de keren dat ze het wel had was omdat ze op het kdv of bij mijn moeder billenzalf hadden gebruikt/ te dik erop gedaan wat dit keer ook niet het geval leek (dan zie ik meestal de zalfresten nog zitten omdat het er niet intrekt)
Vind het zo gek...morgen maar eens vragen of ze andere billendoekjes hebben ofzo.
pi_85488147
Daaag Yppy en Anna :W van harte met je grote dame *O*

Bla, ah gossie :*
Fake it till you make it...
pi_85488198
Spannend!! Voor de eerste keer echt naar school :D Veel Plezier Anna!
pi_85488408
Books, dat is toch echt belachelijk van die arts! Ik zou ook een klacht indienen. Niemand heeft het recht je kind een tik te geven. En dan ook nog in zo'n moeilijke situatie :N
Die mevrouw moet duidelijk op vakantie, voor een maand of 60

Free, hij volgt toch mooi zijn eigen lijntje? Prima toch? En trots zijn is zo O+

Tot over een jaartje Yps

Succes stiemie, ik hoop dat de sirenes snel over zijn :*

Ogentest ben ik ook nieuwsgierig naar. Aan manliefs kant heeft het hele gezin een bril, aan onze kant niemand. Dus eens kijken of mijn genen het winnen :P
pi_85488458
Dana, dat is sneu :o Inderdaad even navragen!
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:39 schreef simmu het volgende:
ziet er toch gewoon goed uit free? hij volgt gewoon lekker zn eigen lijntje :)
ja, op de BV curve wel inderdaad :D Maar ze zetten gewicht af naar lengte en zijn lengte is wel gemiddeld, dus issie een sliert ;)
pi_85488564
Bla, dat is ook naar. Chris heeft het soms van de luiers van het KDV (Pampers). De ene keer is hij er gevoeliger voor dan de andere keer.
Maar misschien hebben ze een poepbroek gemist? Dat ze net even te lang doorgelopen is daarmee, dat kan best irriteren..

Chris is zo vrolijk. We proberen hem in bed te krijgen, maar hij babbelt zo leuk, en wil kusjes geven en knuffelen O+
pi_85488618
Familietrekje Free? ;)
pi_85488729
Mwah, ze hebben altijd dezelfde luiers, en ze heeft er nooit last van gehad. Poepbroek gemist zou kunnen, maar dan hebben ze ook niet geluister want ze komt het netjes melden als ze heeft gepoept.
Is ook geen ramp verder, vind het alleen vreemd. En zielig want ze had er echt pijn aan.

Leander ook alweer 2? wat vliegt de tijd!

Knuffelen en kusjes O+ Zo lief
pi_85489722
Anna, gefeliciteerd met je verjaardag *O*
En veel plezier morgen op je eerste schooldag, klein klein kleutertje!

Freecell, je jongen doet het goed dus, mooi zo!

Bla, als het blijft aanhouden kan het misschien ook nog een schimmelinfectie zijn. Sneu voor Dana, zal vast zeer doen.
pi_85490478
Anna ook hier nog gefeliciteerd *O* Maak er morgen een fantastische dag van!

Blegh nog steeds herrie hier. Van mij mogen ze nu wel stil zijn. Heb het gevoel dat mijn hoofd overloopt zo ondertussen. En als ze eruit mogen is er dus gewoon niks meer aan de hand... :X }:|
pi_85490554
Hier werd de bedtijd steeds later, gister was het 10 uur voordat ze sliep. Ik heb nu toch alle tijd en in de ochtend slapen we ook extreem uit, maar vandaag had ze pech en lag ze gewone tijd op bed. Even een beetje beter op letten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 05:49:04 #300
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85500977
Hoe is de rest van de avond, nacht gegaan, stiemie ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')