abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85160532
Kom op even je sokken en schoenen aan want we gaan weg!
*luchtalarm gaat af*
DAT.WIL.IK.ZELF.DOEN!!!!!
Ja dat weet mama, maar we hebben een beetje haast. Dan doe ik het nu en dan mag jij volgende keer weer.
*luchtalarm gaat af*
IK.KAN.HET.NU.OOK.ZELLUF!!!!
Oke doe het dan maar zelf
Na 10 minuten
"Mama lukt niet, jij moet het doen!"
Uh... net wilde ik helpen en als je nu wilt dat ik kom helpen, dan moet je dat vragen
Mama wil jij helpen?
Maar natuurlijk Linde ik help wel even met je sokken aandoen

En dan hetzelfde verhaal, maar dan met haar schoenen }:| En dan het drama over de deur openmaken, het knopje van de lift etc
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:28:20 #127
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85160721
Hahahahahahaha, dat is ook heel herkenbaar,

Of...

Wat wil je op brood ? Paté of kaas ?
Pasta.
Nee, paté of kaas.
Pasta.
Je kiest nu of ik kies.
Pasta. BRULMODUS AAN

Oké, je krijgt een boterham met paté.
Oké, mam, dat vind ik het lekkerst.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:29:38 #128
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85160782
O hier is ze te lui om 't zelf te doen.. zeg ik 'doe je even je shirt/sokken/iets aan?'
zegt ze 'nee, geen zin in & doe jij 't maar :)'.
En ik kan wel vol gaan houden, maar dan komen we te laat :')
Tuttebel gaat tegenwoordig ook niet de deur uit zonder een beetje 'english rose' lipgloss.
pi_85161252
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hahahahahahaha, dat is ook heel herkenbaar,

Of...

Wat wil je op brood ? Paté of kaas ?
Pasta.
Nee, paté of kaas.
Pasta.
Je kiest nu of ik kies.
Pasta. BRULMODUS AAN

Oké, je krijgt een boterham met paté.
Oké, mam, dat vind ik het lekkerst.
:')
Fake it till you make it...
pi_85180486
En vanmorgen weer naar het cb geweest. Laatste keer was een jaar geleden.

Ze is nu 14,5 kilo en 95 cm. Precies gemiddeld dus helemaal prima. De ogentest was geen succes want halverwege had ze er geen zin meer in en moest het brilletje af }:| Maar verder deed ze alles prima!
pi_85180682
Netjes!

Die ogentest heeft Maud ook gefaald. Volgende week woensdag mag ze weer. Maar, dan moet ze ook d'r 3jr9mnd prik. Dus ik zal wel zien wat het wordt. Ik maak me in elk geval geen zorgen om d'r ogen. Ben ook benieuwd naar de lengte en gewicht. Ik voel dat ze iets is aangekomen en volgens mij is ook wel ietsje gegroeid. Dus wie weet...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:42:18 #132
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85181587
Isa gaat morgen naar 't CB, voor een prikje.
Laatste keer dat we zijn geweest kan ik me niet eens herrineren.
pi_85184584
Mooie score stiemie!
Niet vergeten hier ook maar eens oefenen met een bril en de plaatjes..
pi_85184845
Netjes Stiemie! Jammer van de bril ;)... Mirte mag in oktober, ben benieuwd.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:32:30 #135
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85191982
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:13 schreef Stiemie het volgende:
En vanmorgen weer naar het cb geweest. Laatste keer was een jaar geleden.

Ze is nu 14,5 kilo en 95 cm. Precies gemiddeld dus helemaal prima. De ogentest was geen succes want halverwege had ze er geen zin meer in en moest het brilletje af }:| Maar verder deed ze alles prima!
Floor had er de eerste x ook geen zin in. Volgens haar was het huis een koffer (begreep ik ook wel)' maar dat zei ze als volgt .

" oh en dat is een koffer, een mooie roze koffer die heb je nodig voor logeren. Logeren bij opa en oma dinie in het witte huis. Pien en floor hebben daar grote meisjesbedden, maar van oma bla bla bla "
pi_85193427
Peuters, you gotta love 'em O+

Hier hebben we vaak een leeuw in huis die grommend met zijn grote klauwen achter je aan komt rennen. En dan begint hij ineens te blaten, dan was hij stiekem Lambert (the sheepish lion) :D

Vandaag zijn we naar het zwembad geweest, het was zo leuk!!
In eerste instantie hing hij constant aan mijn nek en mocht ik hem echt niet loslaten (hij had zwembandjes om) maar toen hij gewend was vond hij het super, ook in het diepe.
Gaan we echt wel vaker doen :Y
.... met gevoel voor drama....
pi_85193539
Ik ben op zoek naar een fietsje voor de dame.. Welke fietsjes hebben jullie hier gegeven? En wanneer?

Ach hier weigert ze ook alles bij het cb.. Met de 2 jaar consult weigerde ze alles.
Het cb zei zo te zien gaat het geweldig.. tot over een jaar :W :)
Nu staat de volgende afspraak eind mei2011 ^O^
pi_85193861
selene heeft voor haar verjaardag een driewieler gekregen. het wil nog niet zo :P lekker boeiuh, ze speelt er wel graag mee. moet van mij op het grasveldje wegens voorspelbare redenen.

ik zal eens bellen met het cb (of iets roepen als we er met ravi staan volgende maand) want ze is al niet meer geweest sinds de 14 maanden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85193963
Pvoes wil je een echte fiets of een loopfiets? Bij kruidvat hebben ze nu een leuke houten loopfiets voor 30 euro
pi_85194117
Ze wil op het kdv ook graag fietsen maar die fietsjes zijn te zwaar..
Dat snap ik wel uit veiligheidsredenen maar dat geeft bij haar grote frustraties..
Nu heb ik haar vandaag meegenomen naar de fietswinkel maar dat was geen succes..
Ze wilde de fiets wel hebben maar niet proberen... ik wil toch even kijken of het past zeg maar.. :+

Nu zag ik dat ze bij de halfords een 10inch hebben.. Dat lijkt me een fijne begin maat.
Maar misschien weer snel te klein.. :?
pi_85195396
Jen heeft driewielers met zo'n duwstang.

Hier ook wezen zwemmen. En heeeeeeeeel vaak van de glijbaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 18:17:26 #142
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85196155
Wij hebben loopfietsen van de halfords. Nu al meer dan een jaar in gebruik en helemaal super !
pi_85198441
Maud heeft een 12" En daar gaat ze al vanaf 85cm op. Wel met hulpwieltjes natuurlijk. En pas vanf nu zonder. Hier kan ze net met d'r voetjes mee op de grond. En nu is ze ca. 94cm groot. Dus....
pi_85201168
Mirte heeft een loopfiets (puky) en die gebruikt ze sinds een paar maanden echt goed. Ze gaat steeds harder en je ziet haar echt spelen met haar evenwicht.

Iemand nog een blikje zen over... mijn peuter huilt werkelijk om alles en niets. En ik ben er zo ontzettend zat van, vanavond de koters maar aan papa overgelaten, ik moest even weg voordat ik zou ontploffen :{
pi_85201427
:* Nijna

*stuurt een potje met geduld, zen en rust naar je toe*

Loopfiets heb ik ook mee in gedachten gelopen, maar omdat ik dit fietsje nog had staan van Fleur is het eigenlijk gewoon doorgeschoven. En fietste ze er dus eigenlijk gewoon op weg. Ohhhh en ze kan nu zelf opstappen. Dus geen hulp meer op dat vlak nodig. nu nog leren hoe je moet remmen. Ik vind het zo zonde van d'r schoenen. Dus voorlopig mag ze alleen fietsen met d'r laarzen of crocs aan.....al enig idee hoe ze remt :X

En ik mag jullie blij maken. De fase van uittesten, onhoudbare frustratie en onmogelijk gedrag is voorbij. Ze heeft nog d'r momenten, maar dat gooi ik tegenwoordig op karakter. Ik zou dus zeggen: hou vol, je krijgt je eigen gezellige lieve en schattige peuter echt weer terug. :*
pi_85201654
Chaca, wat stoer dat ze zelf kan op en afstappen *O*. Ik denk dat ik me wel een voorstelling kan maken van het remmen... ;). Dat leert ze vast ook gauw genoeg, tot die tijd heel slim om laarzen/crocs aan te doen.
pi_85202396
Oooooh en omdat ik eigenlijk zin heb om te gillen vanwege een bepaald topic:

Iets met kinderen en dieren.... en omdat die discussie daar niet welkom is. Hoe gaan jullie om met huisdieren en kinderen? Onze kat mag bijv. niet op de slaapkamers. Nu wil ie dat zelf ook niet, omdat het een angsthaas is. Ze mogen hem gewoon aaien zolang hij dat wilt. En omdat Fleur al heel lang een konijn wilt, weet ze dat als deze poes overleden is, dat ze een konijn mogen.... maar wel een buitenkonijn wel te verstaan. In een ruim hok met veel ren-ruimte.

Vroeger hebben we kanaries en goudvissen in de woonkamer gehad. En later toen ik 12 was mocht ik een cavia die in de woonkamer moest staan van mijn moeder, want dan kon ze in de gaten houden of ik er goed voor zorgde (en in dat opzicht kende mijn moeder me goed genoeg). Toen ik op kamers ging heb ik een dwerghamster als gezelschap gehad. Voor mijn gevoel is dit een goede werkwijze.
pi_85202823
Chacama, ik heb wel een buitenkonijn voor je. Graties.

Poezen: regelt zichzelf. Ik waarschuw 1x per dag. De rest zoeken ze maar uit. 1 kat slaat als hij het genoeg vindt.

Nijna, hier had Jen ook geen beste dag! Pff zwembad uit: drama. Auto in: drama. Bed in: nog groter drama. Dan maar de stad in: drama. En dan ga ik op standje "je hebt gewoon pech dame". Buggy in: drama. En uiteindelijk viel ze in slaap. Oh hemel!!! Eindelijk!! En nu is ze weer keilief.
pi_85202959
O+ Ticootje. Maar ook voor dat buitenkonijn moet deze poes eerst het huis verlaten.... Maar ik zal aan je denken binnen nu en ca. 1 jaar (denk ik)

Oef, dat is geen lekkere dag dan. Maar dat moment van hup in de buggy herken. en bij mij volgt dan meestal de gedachte van: waarom heb ik dat niet 2 uur eerder bedacht.
pi_85203125
M'n konijn is echt keilief. Maar dan ook echt hč?! Jen is gek op het dier. Hij is van cil maar wordt zovaak vergeten dat ik m kwijt wil. Hij loopt heel vaak los en is nog steeds handtam, Jen loopt er echt vaak mee te slepen als ze de kans krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')