abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85390627
Welkom hier Free en Leander & de rest!!

Wat leuk, zo'n smeerdiploma.
Laatst gaven ze ons op het KDV een compliment dat Chris zo goed boterhammen kon smeren, en dat ze zagen dat we hem thuis ook zelf lieten smeren. Eh, nou, eigenlijk smeer ik het brood meestal op het aanrecht :P

TF, fijn dat de kleine het naar haar zin had op de PSZ. Gaat ze 2 keer per week?

Hier een vrolijk ventje tussen de verstoppingsperikelen door. Hij wordt steeds (eigen)wijzer. Af en toe probeert hij zoveel te vertellen dat hij helemaal begint te happeren. Dan zie je hem denken, mond halverwege een zin, en dan opeens stil. O+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:46:29 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85391471
Leander, gefeli met je 2e verjaardag! *O* *O*

lief, haperende chris O+

Wij hebben morgen de ogentest op het cb. Ik hou mn hart vast :X :')
Hij kent alle woorden, en als je dan weer eens gaat oefenen, krijg je het volgende:
je wijst op het huis "Wat is dit?"
"Eerst schoenen!"
oke, de schoenen
nogmaal het huis "wat is dat?"
"Eerst kam! (kan)"
enzovoorts...

hmmm, hoe gaan we dit morgen aanpakken? :') PR heeft de stukjes los uitgeprint, dus vanavond maar ff op losse plaatjes proberen, kijken of en hoe dat gaat...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85391740
Ze zijn daar op het CB vast wel wat gewend.. Zou hij daar ook niet minder eigenwijs zijn, als iemand anders het vraagt?
pi_85391951
ze zullen op het cb toch wel weten hoe dat werkt met die kleintjes?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85392029
Davinia, haha wat een grapjas... komt vast goed! ;)

Leander en freecell welkom *O*
Fake it till you make it...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:09:02 #206
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85392587
jawel, hoor! ik maak me geen zorgen, ben gewoon oprecht benieuwd :)
kunnen we nog lachen. dubbele afspraak, namelijk. ook met aviva meteen.
gelukkig gaat PR mee! :o
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:16:06 #207
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85392894
:D Davina. Dan kunnen we 'notes' uitwisselen. Wij gaan morgen ook naar het CB. Voor Maud ogentest op herhaling. Wat zou ik doen..... eerst de prik en dan de ogen. Of eerst de ogen en dan de prik. Hmmmmm, even senario:
eerst ogen:
Maud bij mij op schoot. 1 oog afgeschremd door de bril die ze niet op d'r hoofd wil hebben. En dus draaien op schoot. Ik houd ze nog steeds vast en probeer d'r te overtuigen van het kijken naar de plaat. Drama volgt. En dan moet de prik nog.... geen goede optie....

eerst de prik:
prik zetten gaat goed, maar daarna de drama. Want nu wil ze hier meteen weg. Zo leuk is zo'n prik tenslotte niet. Hmmmm, dan lukken die ogen ook niet. Tja.... dus ook geen goede optie.

Ik ben er benieuwd wat ze op het CB gaan voorstellen. Ik weet dat Maud d'r ogen goed zijn, dus ik maak me geen zorgen. Maar, ja het staat zo slordig in het dossier geen ogentest ondergaan.
pi_85394802
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Leander, gefeli met je 2e verjaardag! *O* *O*

lief, haperende chris O+

Wij hebben morgen de ogentest op het cb. Ik hou mn hart vast :X :')
Hij kent alle woorden, en als je dan weer eens gaat oefenen, krijg je het volgende:
je wijst op het huis "Wat is dit?"
"Eerst schoenen!"
oke, de schoenen
nogmaal het huis "wat is dat?"
"Eerst kam! (kan)"
enzovoorts...

hmmm, hoe gaan we dit morgen aanpakken? :') PR heeft de stukjes los uitgeprint, dus vanavond maar ff op losse plaatjes proberen, kijken of en hoe dat gaat...
Het lijkt me nog het meest handig om het afdekken van 1 oog te oefenen :D Al noemt ie die schoenen steevast hotsiekotsie, dan snapt de wvk wel dat ie steeds hetzelfde plaatje bedoelt. ;) Linde ging steeds een heel verhaal uitleggen bij elk plaatje, "ja want dat is een kan en daar kan je dan limonade mee schenken. Opa en oma hebben ook een kan en daar kan je dan water mee schenken. Maar dat mag ik niet want blablablablablabla" :') Helaas ging het vervolgens mis omdat ze de bril niet meer opwilde en ik ook niet haar ene oog met mijn hand mocht afdekken... Wij moeten dus ook nog een keertje terug.
pi_85397409
Wij hoeven pas in oktober... ben benieuwd...
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:17:47 #210
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85397991
Ik heb waarschijnlijk nog een oud CB boekje want daar staat in dat je bij de èèn na laatste & laatste consult een ogentest krijg, nou zo gezegd zo gedaan, vorige keer niet geoefend want ik wilde er geen druk op leggen en ik wist toch wel dat ze de plaatjes zou herkennen en dat ging dus allemaal goed, maar nu bij de laatste test volgens het boekje zou ze zeg maar allemaal c-tjes krijgen waarvan de opening steeds anders is, naar boven, naar beneden, recht, links etc.. en dan zou zei moeten aanwijzen op een plaatje welke de arts/wijkverpleegkundige dan aanwijst, nou uiteindelijk stond ik verbaasd want we kregen die test dus niet (helemaal voor niets geoefend :')) maar we kregen gewoon de zelfde test als bij èèn na laatste consult, die met de poes/laars etc.
pi_85401490
Even een filmpje posten hoor :D

Je bent twee, je bent jarig (al weet je dat niet :+ ) papa is aan het werk en mama wil toch nog een béétje een feestje maken van het eten.
Wat eet je dan? Juist, wentelteefjes :D met je handen :+
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:03:38 #212
144006 chacama
Ondernemend!
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:27:40 #213
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85411257
Anna wilde die gekke bril helemaal niet meer af joh!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_85412372
Ik zou de ogentest niet combineren met een prik. Daar zal ik 2 aparte afspraken voor maken.
Ik heb een oproep voor in september. Die moet ik ff afzeggen want ik heb liever dat het of gecombineerd wordt met een afspraak voor de kleine of we gaan toch voor een alternatief cb. Ik ben er nog niet uit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:12:02 #215
298315 SacreCoeur
pi_85413547
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou de ogentest niet combineren met een prik. Daar zal ik 2 aparte afspraken voor maken.
Ik heb een oproep voor in september. Die moet ik ff afzeggen want ik heb liever dat het of gecombineerd wordt met een afspraak voor de kleine of we gaan toch voor een alternatief cb. Ik ben er nog niet uit.
Waarom niet combineren dan?
pi_85414595
Waarom wel? Prik is niet leuk en als ik weet dat de ogentest ook drama wordt dan heb ik daar geen zin in om dat in 1x te doen.
Trouwens de nieuwe baby wil ik ook niet 2 prikken in 1 afspraak laten geven. 1 prik per afspraak.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:38:54 #217
298315 SacreCoeur
pi_85414775
Ah oké, ja ik wist dat ogentest geen drama zou worden dus heb het wel gewoon zo gelaten incl prik.
Ook dat gaat altijd simpel hier, ze fluisterd auw & beetje spierpijn volgende dag.
Ik snap nooit zo goed waarom mensen van de prikken serie afwijken, maar misschien ook omdat 't zo makkelijk gaat hier.
pi_85415213
Ik prik ook niet op de volgorde.
En bij een beetje verkoudheid of hangerigheid stel ik gewoon nog een keer uit.
Gewoon omdat het nogal heftig is in 1 keer en er toch bepaalde stoffen in een enting zitten.
BMR heeft ze ook pas gekregen met 2 jaar en dit was ook alleen omdat ik zwanger was.
Anders had ik dat nog iets later gedaan..

Toen ik eenmaal later ging prikken ging het steeds beter. De klachten steeds minder per prik.
Zelfs de bmr viel heel erg mee terwijl ze hiervoor van 1 prik soms al ondersteboven was.

De 2e krijgt dus ook ander schema. :)

Leander gefeliciteerd *O* *O*

Vandaag is de dame opgehaald met de peutertrein :D _O-
Vanuit het dreumes lokaal naar de peutertjes.
Het ging geweldig, ze heeft er zelfs een halfuurtje geslapen in een peuterbedje *O*
En haar regenjas is gejat/meegenomen vanaf de opvang }:| Hopelijk is die snel terug.
Ze was helemaal in tranen -O-
pi_85415304
Ik probeerde pas een afspraak te maken bij het CB voor de 2 jaar afspraak (waarvoor we nog geen oproep gekregen hebben)..nee hoor..dat kon pas in september op z'n vroegst en afspraak maken kon ook niet, die ruimte moest overblijven voor de baby's.
Oftewel..wij hoeven voorlopig niet..heb wel aangegeven dat ik dat liever van te voren had geweten, dan had ik een afspraak gemaakt net voor haar 2e verjaardag. Nu gaan we dus met 2 jaar en 3/4 maanden ofzo..

niet dat de afspraken altijd zo'n succes zijn ;) mevrouw vind er nooit wat aan..
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:51:18 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85415332
ogentest is in de herhaling. En ik kijk inderdaad wel. Ze gaat wat mij betreft voor de prik en de gewone controle. Als de ogentest erbij lukt, dan mooi. Maar zo niet dan pech. Ik maak er geen nieuwe afspraak voor. het is een half uur rijden en als ik me zorgen zou maken over d'r ogen dan ja, maar dat is niet het geval.

De 2 prikken deed wel altijd tegelijk, maar die werden hier ook tegelijk gegeven. Dan kwam de wijk er even bij om de prik samen met de arts te zetten. Dus maar 1x pijn.
pi_85424735
Pvoess, wat klinkt dat leuk, een peutertrein!
Jammer van die jas. Misschien heeft iemand de verkeerde meegenomen? Ik heb Chris zijn jas ook weleens terug gevonden in de luizentas naast hem (en dat had ik zelf 's ochtends gedaan :O )

Prikken hebben we wel op volgorde gedaan, maar 1 keertje heb ik laten prikken bij een lichte verkoudheid. Dat doe ik dus niet weer. Verder heeft hij eigenlijk weinig last gehad van de prikken. Van de BMR nog het minst..

Chris we ook nog geen uitnodiging gehad voor het CB voor de 3-jaar afspraak.. Dat zal wel het najaar worden. Maar ik ga er deze keer niet achteraan bellen ;)
pi_85424825
Ik heb voor Mirte toen ik laatst voor Iris toch al een afspraak voor oktober moest maken, een dubbele gemaakt. Had geen zin om weer te verzetten als ik de oproep kreeg enzo, nu heb ik ze in elk geval gelijk na elkaar. Veel handiger.
pi_85429703
Ja ik denk een domme papa ofzo die het gewoon heeft meegenomen.. Hij zat niet in een andere luizenzak..

Vanmorgen regende het weer hard dus ik dacht help!!
Heb haar maar dr winterjas aangetrokken..
En een dunner jasje mee gegeven voor het buitenspelen.
pi_85429986
Hier ook wel eens verdwijnende jasjes bij de opvang. Papa brengt en mama haalt (of andersom) en dan hebben ze geen idee wat het kind 's morgens aanhad en ja dan hebben ze ook zo'n jasje van Hennes, prenatal of name-it... Gelukkig is alles wel weer teruggekomen.

Hoe gingen alle cb-bezoeken?
pi_85430503
Mijn burberryjurkje is op magische wijze verdwenen op het kdv... Echt heel triest dat mensen gewoon kleding jatten.

Schoenen van Jen zetten ze niet eens meer op de gang, dan worden ze namelijk meegenomen... Dora crocs en lelie kelies... Dat blijken gewilde items te zijn...
pi_85430566
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Mijn burberryjurkje is op magische wijze verdwenen op het kdv... Echt heel triest dat mensen gewoon kleding jatten.

Schoenen van Jen zetten ze niet eens meer op de gang, dan worden ze namelijk meegenomen... Dora crocs en lelie kelies... Dat blijken gewilde items te zijn...
:o echt??? Dat is wel heel erg! Maar hoe kan dan gewoon kleding verdwijnen? Dat heeft ze toch aan? Hier wel eens verkeerde sokken ofzo als ze thuis komt. Maar dan neem ik die de eerstvolgende keer weer mee en dan zijn die van haar ook weer terug. Wel sticker/label ik alles. Al had een ander meisje toen ze buiten speelden en ik haar op kwam halen laatst Linde's schoenen aan met mega-sticker erin :')
pi_85430663
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Stiemie het volgende:

[..]

:o echt??? Dat is wel heel erg! Maar hoe kan dan gewoon kleding verdwijnen? Dat heeft ze toch aan? Hier wel eens verkeerde sokken ofzo als ze thuis komt. Maar dan neem ik die de eerstvolgende keer weer mee en dan zijn die van haar ook weer terug. Wel sticker/label ik alles. Al had een ander meisje toen ze buiten speelden en ik haar op kwam halen laatst Linde's schoenen aan met mega-sticker erin :')
Ze gingen stoepkrijten en ik denk dat de leidsters het zonde vonden van haar jurk dus hadden ze haar omgekleed... Dat hadden ze beter niet kunnen doen... -O-
Ik trek geen kleding aan die niet vies mag worden, het zal me een rotzorg zijn als er vlekken in kleding komen, ook als die er niet meer uit gaan. Daar is het een kind voor. Ik vind het veel erger dat iemand kleding jat...
pi_85430664
Dat is echt slecht.. Een vergissing kan nog, maar magisch verdwijnen.. :N
Wat ben je dan voor ouders?

Ik heb wel een keer teveel mee naar huis gekregen. Had de leidster een shirt van een ander kindje in de tas gestopt. En eens een knuffel. :P
pi_85430697
Oh maar M. neemt ook heel vaak foute dingen mee... Die heeft gewoon geen idee wat van Jen is en wat niet... Dus dan geef ik het de volgende dag wel weer terug. Vaders..
pi_85430766
Ja verkeerd meenemen kan, maar dan was ik het en dan gaat hetw eer terug. Maar zo maar meenemen :N

Ik geef trouwens nooit dure kleding mee of dingen waar ik zuinig op ben. Die leidsters hebben met 12 kinderen al genoeg om op te letten en ik wil dat de meisjes het naar hun zin hebben en niet steeds op hoeven te letten.
pi_85430833
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef Stiemie het volgende:
Ja verkeerd meenemen kan, maar dan was ik het en dan gaat hetw eer terug. Maar zo maar meenemen :N

Ik geef trouwens nooit dure kleding mee of dingen waar ik zuinig op ben. Die leidsters hebben met 12 kinderen al genoeg om op te letten en ik wil dat de meisjes het naar hun zin hebben en niet steeds op hoeven te letten.
Ik vind dat Jen er op het kdv ook gewoon leuk uit mag zien... En zo duur was de jurk ook weer niet..
pi_85430918
Ja ze zien er echt wel leuk uit hoor ;) Maar als ik iets heb waar ik zuinig op ben, dan doe ik dat niet aan. Of het nou merkkleding is of niet, dat maakt niet uit. Soms hebben dingen een emotionele waarde omdat het bv nog door mijzelf is gedragen. Ze hebben geen speciale kinderopvangkleding ofzo hoor. :D
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:32:21 #233
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85431092
We zijn bijna goedgekeurd. :D

Ogentest wederom gefaald, vanwege een eigenwijze meid. Dus nu oefenen en dan over 2 maanden terug. Ach, het zal wel goed komen. Voor de rest deed ze het prima. Blokjes stapelen, met de bal spelen, vormenstoof ect. De prik was ze ook stoer mee. En gewoon lekker in d'r been, daar zitten nog wat spekkies.
Score: 95 cm groot en 13 kilo en precies 3 jaar en 9 maanden (nou, ja op 2 dagen na)

Hier ben ik meestal degene die de kleding laat verdwijnen....maar goed krijg genog doorgeschoven om me daar geen zorgen om te maken.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:52:06 #234
298315 SacreCoeur
pi_85431775
Jeetje al die dingen kwijt.. maar ze hebben toch gewoon iets als een mandje met naam?
En een haakje met naam? Hier iig nog nooit iets kwijt of gejat.
Ik heb ooit hele belangrijke papieren laten liggen in een tasje op de gang, lagen de volgende ochtend er nog gewoon. Godzijdank.
pi_85433022
Hebben jullie trouwens nog tips om je peuter in bed stil te houden? Esmee en Linde delen een kamer. Nu bedacht Linde om 5:30 (!) dat ze wakker was :( En dan gaat ze schreeuwen: "Papa!, Mama! Ik ben wakker!" (joh :') ) dus erheen en gezegd dat ze stil moest zijn, maar ja toen was Esmee ook al wakker. Alles in bed gelaten en na 10 minuten was het weer stil. Toen om 6:30..." "Papa!, Mama! Ik heb trek!" Ja dan had je gisteravond je bord leeg moeten eten...dag Linde!

Denk er nu aan om een lampje met tijdschakelaar neer te zetten (haar nachtlampje) en als die uit gaat,(7.30 uur) mag ze roepen. Wil haar liever niet aanleren dat ze uit bed naar ons toekomt om wat te vragen want dan staat ze er om de 3 minuten. Nu komt ze nooit zelf uit bed. Misschien iemand nog andere tips?
pi_85433233
Soms hebben ze van die wekkers bij de kruitvat die kan je 's avonds de ogen dicht doen en dan gaan ze open als ze op mogen staan. Je hebt ook nog een andere veel duurdere variant, maar je idee met je nachtlampje lijkt me ook een goeie om te proberen.
Volgens mij is ze bijdehand genoeg om dat te begrijpen, ik zou het gewoon proberen! Ik heb die wekkers de laatste tijd niet meer gezien bij de kruitvat, maar als ik ze nog eens zie dan geef ik wel een gil...
pi_85433277
Ja we hebben nog een tijdklok liggen dus als het niet werkt, zit ik ook weer niet met onnodig spul vandaar. :)
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:25:25 #238
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85435632
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef Stiemie het volgende:
Ja we hebben nog een tijdklok liggen dus als het niet werkt, zit ik ook weer niet met onnodig spul vandaar. :)
Zo hebben wij het Fleur ook aangeleerd. Die bleef netjes in bed, maar ging ook roepen. Via de tijdklok geleerd vanaf welke tijd ze mag roepen dat ze wakker is of naar ons mag komen.
pi_85435652
Jen blijft uit zichzelf stil. Pakt een boekje of een speeltje en wacht tot ik m'n ogen opendoe. Tenzij dat te lang duurt dan voel ik opeens handjes over m'n gezicht aaien " mama? Opstaan?".
  woensdag 18 augustus 2010 @ 14:29:35 #240
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85435811
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen blijft uit zichzelf stil. Pakt een boekje of een speeltje en wacht tot ik m'n ogen opendoe. Tenzij dat te lang duurt dan voel ik opeens handjes over m'n gezicht aaien " mama? Opstaan?".
O+ Dat deed Fleur wel met gaan slapen. Die ging niet roepen dat ze niet kon slapen, maar pakte dan een boekje en ging liggen plaatjes kijken tot ze moe genoeg was om in slaap te vallen. DIt in combi met het zingen van alle liedjes die ze kende.
pi_85435883
Ja lief is dat!
Ik reageer niet voor 7 uur, dat is mijn grenstijd. Alles na 7 uur ben ik weer beschikbaar voor m'n meisje. Maar de laatste tijd slaapt ze opeens tot 9 uur. Dat is echt luxe!
pi_85435952
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat het scheelt dat ze je dan ziet Tico. Linde heeft volgens mij wel eens het idee dat iedereen weg is ofzo.

Chaca de tijdschakelaar is gevonden. Moet alleen een batterijtje in zag ik net dus die moet ik nog even kopen!
pi_85436285
Ja stiemie, dat kan best hoor. Ik weet natuurlijk niet wat ze zal doen als ze apart gaat slapen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:22:35 #244
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85438083
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja stiemie, dat kan best hoor. Ik weet natuurlijk niet wat ze zal doen als ze apart gaat slapen.
wrs. klimt ze dan heel zachtjes uit haar bedje en kruipt dan bij je om te wachten tot je wakker bent, want dat is ze gewend te doen. (dat is in elk geval wat ik je toewens)
pi_85439159
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:22 schreef chacama het volgende:

[..]

wrs. klimt ze dan heel zachtjes uit haar bedje en kruipt dan bij je om te wachten tot je wakker bent, want dat is ze gewend te doen. (dat is in elk geval wat ik je toewens)
dat deed ze wel idd. Maar dat om 3 uur in de nacht. Tot we het punt donker kregen, toen wilde ze niet meer.
pi_85441199
Nou mijn peuter die 's morgens (tot nu toe... want ik vrees voor de wet van FOK!) altijd netjes in bed bleef liggen bedacht vanmiddag dat ze ook prima haar kamer uit kon en vervolgens op de gang om me gaan staan roepen. Iris wakker en toen ik boven kwam kreeg ik centjes en een parkeerkaartje... 8)7
Gelukkig is Iris nog even gaan slapen, maar mn peuter hangt echt tegen geen middagslaapje meer aan. Want als ik haar laat slapen slaapt ze zo vast dat ik haar om 4 uur wakker moet maken, zit ze de rest van de middag als een dood vogeltje op de bank en gaat ze 's avonds pas tegen 10 uur slapen (ligt er rond half 8 in en gaat dan lezen, zingen, kletsen).
Als ik haar niet laat slapen is de middag eigenlijk wat lang, maar ze red het redelijk, ze lijkt wel energieker dan wanneer ik haar wakker moet maken uit haar slaap.

Maar ik vond eigenlijk dat middagdutje nog wel heel erg lekker... voor mezelf... :') . Even mijn handen vrij enzo... maar ik vrees dat dat voorbij is... :')
pi_85441618
Nijna dat van het middagslaapje klinkt zooooo bekend. Het was een korte periode dat het was lastiger ging (we lieten haar dan om de dag slapen) maar Linde slaapt nu ook al een tijdje niet meer overdag. Helaas -O-
pi_85444202
Ja maar aan je papieren hebben ze weinig.
Het jasje was idd meegenomen door iemand het lag ineens op de kapstok.
Alle juffen hadden echt zo iets van huhh?? }:|

Ik zorg graag voor goede kleding en haar zomerjasje was 50 euro ongeveer.
Duur voor een jasje maar hij is wel precies warm en zacht genoeg voor in de zomer.
Haar regenjasje was ook aardig duur. Gewoon omdat ik kwaliteit wil.
Straks in de winter heeft ze ook meerdere sommige best prijzig tjah het is een risico.
Maar ik wil gewoon dat ze goede kleding draagt..

Haar schoenen zet ik ook met stift groot haar naam erin.. die plakkers verwijder je te makkelijk.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 19:59:27 #249
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85448086
Hier hebben de dames wel een middagdip. Ik gooi ze niet meer het bed in, anders slapen ze pas om 20 uur en dat vind ik te laat. Rond 14 uur zelf het energieniveau naar - 10 . Maar even op de Fatboy met z,n allen, boekje lezen enzo gaat het weer beter.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:37:21 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85449683
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hier hebben de dames wel een middagdip. Ik gooi ze niet meer het bed in, anders slapen ze pas om 20 uur en dat vind ik te laat. Rond 14 uur zelf het energieniveau naar - 10 . Maar even op de Fatboy met z,n allen, boekje lezen enzo gaat het weer beter.
Dat of zoals hier even op de bank met een dvd. Dat is voor Fleur meestal ook reden genoeg om even rustig te doen. Bij de oppas en op het kdv slaapt maud trouwens wel nog steeds een uurtje per keer. Erg prettig voor het avondhumeur.

@Ticootje, jammer dat ze het om 3 uur 'snachts had. Misschien gaat het nog verschuiven.... een keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')