Het lijkt me nog het meest handig om het afdekken van 1 oog te oefenenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
Leander, gefeli met je 2e verjaardag!![]()
lief, haperende chris
Wij hebben morgen de ogentest op het cb. Ik hou mn hart vast![]()
Hij kent alle woorden, en als je dan weer eens gaat oefenen, krijg je het volgende:
je wijst op het huis "Wat is dit?"
"Eerst schoenen!"
oke, de schoenen
nogmaal het huis "wat is dat?"
"Eerst kam! (kan)"
enzovoorts...
hmmm, hoe gaan we dit morgen aanpakken?PR heeft de stukjes los uitgeprint, dus vanavond maar ff op losse plaatjes proberen, kijken of en hoe dat gaat...
Waarom niet combineren dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou de ogentest niet combineren met een prik. Daar zal ik 2 aparte afspraken voor maken.
Ik heb een oproep voor in september. Die moet ik ff afzeggen want ik heb liever dat het of gecombineerd wordt met een afspraak voor de kleine of we gaan toch voor een alternatief cb. Ik ben er nog niet uit.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Mijn burberryjurkje is op magische wijze verdwenen op het kdv... Echt heel triest dat mensen gewoon kleding jatten.
Schoenen van Jen zetten ze niet eens meer op de gang, dan worden ze namelijk meegenomen... Dora crocs en lelie kelies... Dat blijken gewilde items te zijn...
Ze gingen stoepkrijten en ik denk dat de leidsters het zonde vonden van haar jurk dus hadden ze haar omgekleed... Dat hadden ze beter niet kunnen doen...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef Stiemie het volgende:
[..]
echt??? Dat is wel heel erg! Maar hoe kan dan gewoon kleding verdwijnen? Dat heeft ze toch aan? Hier wel eens verkeerde sokken ofzo als ze thuis komt. Maar dan neem ik die de eerstvolgende keer weer mee en dan zijn die van haar ook weer terug. Wel sticker/label ik alles. Al had een ander meisje toen ze buiten speelden en ik haar op kwam halen laatst Linde's schoenen aan met mega-sticker erin
Ik vind dat Jen er op het kdv ook gewoon leuk uit mag zien... En zo duur was de jurk ook weer niet..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:22 schreef Stiemie het volgende:
Ja verkeerd meenemen kan, maar dan was ik het en dan gaat hetw eer terug. Maar zo maar meenemen![]()
Ik geef trouwens nooit dure kleding mee of dingen waar ik zuinig op ben. Die leidsters hebben met 12 kinderen al genoeg om op te letten en ik wil dat de meisjes het naar hun zin hebben en niet steeds op hoeven te letten.
Zo hebben wij het Fleur ook aangeleerd. Die bleef netjes in bed, maar ging ook roepen. Via de tijdklok geleerd vanaf welke tijd ze mag roepen dat ze wakker is of naar ons mag komen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef Stiemie het volgende:
Ja we hebben nog een tijdklok liggen dus als het niet werkt, zit ik ook weer niet met onnodig spul vandaar.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen blijft uit zichzelf stil. Pakt een boekje of een speeltje en wacht tot ik m'n ogen opendoe. Tenzij dat te lang duurt dan voel ik opeens handjes over m'n gezicht aaien " mama? Opstaan?".
Ik denk dat het scheelt dat ze je dan ziet Tico. Linde heeft volgens mij wel eens het idee dat iedereen weg is ofzo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:25 schreef Ticootje het volgende:
Jen blijft uit zichzelf stil. Pakt een boekje of een speeltje en wacht tot ik m'n ogen opendoe. Tenzij dat te lang duurt dan voel ik opeens handjes over m'n gezicht aaien " mama? Opstaan?".
wrs. klimt ze dan heel zachtjes uit haar bedje en kruipt dan bij je om te wachten tot je wakker bent, want dat is ze gewend te doen. (dat is in elk geval wat ik je toewens)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja stiemie, dat kan best hoor. Ik weet natuurlijk niet wat ze zal doen als ze apart gaat slapen.
dat deed ze wel idd. Maar dat om 3 uur in de nacht. Tot we het punt donker kregen, toen wilde ze niet meer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:22 schreef chacama het volgende:
[..]
wrs. klimt ze dan heel zachtjes uit haar bedje en kruipt dan bij je om te wachten tot je wakker bent, want dat is ze gewend te doen. (dat is in elk geval wat ik je toewens)
Dat of zoals hier even op de bank met een dvd. Dat is voor Fleur meestal ook reden genoeg om even rustig te doen. Bij de oppas en op het kdv slaapt maud trouwens wel nog steeds een uurtje per keer. Erg prettig voor het avondhumeur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Hier hebben de dames wel een middagdip. Ik gooi ze niet meer het bed in, anders slapen ze pas om 20 uur en dat vind ik te laat. Rond 14 uur zelf het energieniveau naar - 10 . Maar even op de Fatboy met z,n allen, boekje lezen enzo gaat het weer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |