abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85107938
Stiemmie, jen slaapt ook niet door. Ik hoef in elk geval niet te wennen aan gebroken nachten. Jen wordt af en toe echt gillend wakker. Ik lig direct naast haar maar ik moet haar echt even goed wakker maken en vertellen dat het een droom is. Dan zakt ze meteen weer weg, en ik lig vervolgens wakker. Maar goed ik lig nu steeds wakker, dus eigenlijk heb ik er geen last van.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:39:07 #102
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85107975
Sesamstraat komt hier ook voorbij zie ik, leuk!

Ik denk dat wij ons dochter irl wat vaker bij haar naam moeten noemen :@
Ze had het steeds maar over hus opa, hus oma, hus hien en ik snapte maar niet wat ze bedoelde..dat bleek dus zus opa, zus oma, zus trampoline te zijn. Ze noemt zichzelf zus :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85107994
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:35 schreef Stiemie het volgende:
Misschien zit hier wat bij? http://www.vanaf2.nl
oeh! dank je *O* je kan gewoon zelfs op plaats zoeken en er blijkt hier in de buurt idd wel dingen te zijn :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85108041
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sesamstraat komt hier ook voorbij zie ik, leuk!

Ik denk dat wij ons dochter irl wat vaker bij haar naam moeten noemen :@
Ze had het steeds maar over hus opa, hus oma, hus hien en ik snapte maar niet wat ze bedoelde..dat bleek dus zus opa, zus oma, zus trampoline te zijn. Ze noemt zichzelf zus :D
das beter dan beffe :D
pi_85108100
Pff nou respect hoor dan Ticootje. Ik zou dat echt niet trekken. Gelukkig is het nu pas 3 nachten en slapen ze anders wel gewoon goed door. Natuurlijk wel eens wakker, maar niet zo'n drama als de afgelopen nachten.

Overigens heeft Linde vandaag al een paar keer diarree gehad dus ik denk dat we de boosdoener hebben -O- Vannacht wel een rietjesbeker met water op haar nachtkastje gezet en nu maar hopen dat het beter gaat...
pi_85108337
Nou ja, ik heb me er maar bij neergelegd. Ik vind niet echt dat het respectwaardig is. Ik kan er tegen vechten of boos worden, maar het heeft gewoon geen zin. Jen kan niet doorslapen op een of andere manier. Zeker als ze op haar eigen kamer slaapt moet ze checken of we er nog zijn. Dan is het hele huis wakker.
Af en toe denk ik wel hoe nu verder??? Maar ik denk dat die oplossing gewoon vanzelf komt. Dat hoop ik.
pi_85108384
Nou ja ik vind het toch knap dat je je er gewoon dan bij neer kunt leggen. Ik ben meer de controle-freak en dat zou ik denk ik echt niet kunnen :)
pi_85109199
Wat voor andere keuze heb ik?
pi_85110421
TF, leuk zo'n zusje ;)

Tico, Je hebt misschien geen keuze, maar ik zou echt gek worden.

Handige link Stiemie, er zijn hier ook leuke voorstelling in de buurt. Misschien eens kijken als K3 goed gaat.
pi_85110507
Gek ben ik al. Dat punt is al gepasseerd.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:52:42 #111
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85110933
zus O+

Ik ga ook eens kijken op die site. Misschien dat er nog iets leuks bij voor in het najaar.

ticootje, verzetten heeft geen zin. Je er bij neer leggen, geeft op dit moment wrs. meer rust. Je weet dat ze sowieso wakker wordt, dus het heeft ook geen nut om dat te bestrijden. Of ze nu op d'r eigen kamer ligt of bij jullie. Het is om het even. Dus wat dat betreft is het voor jullie eenvoudiger om d'r bij jullie te hebben. Sneller te kalmeren en weer in slaap te krijgen. Alleen is het voor jou zo rot dat jij dan niet meer in slaap valt. Sterkte daarmee.
pi_85111531
Oh nee, vaak ben ik wakker net voordat zij wakker wordt. Het is een soort aanvoelen ook.
pi_85117721
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 20:09 schreef Ticootje het volgende:
Wat voor andere keuze heb ik?
Je hebt dan misschien geen keuze, maar ik zou me er toch niet eenvoudig bij neer kunnen leggen. Onverstandig dat weet ik, maar ja dat zit zo in me. Daarom vind ik het knap dat jij dat wel kan :)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:23:31 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85118636
Ik voel met je mee Tico! Onze dochter bestelt ook regelmatig onze diensten op onchristelijke tijdstippen :') Het zijn vaak wel periodes..het is soms ook wel eens een tijdje rustig :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85127594
Oh ja ze laat me ook wel eens opeens uitslapen. Das dan wel weer lief.
pi_85134525
Linde heeft afgelopen nacht gewoon weer lekker geslapen *O* Rietjesbeker met water meegegeven (en aangegeven dat we 'm 's nachts dus niet komen bijvullen want daar begon ze meteen over }:| )

Sinds gisteravond geen diarree meer en vanmorgen was ze DWARS. Gisteravond te weinig gegeten en dus vanmorgen supermoeilijk tot ze 2 boterhammen en 2 rijstewafels achter haar kiezen had en toen was ze weer enigszins menselijk te noemen. Leek me dus dat ze niet echt ziek was gezien wat ze gegeten had. Temperatuur was 36,7 dus ook prima.

Overigens had ze wel de hele ochtend last van "plots opkomende buikpijn". Vooral als de tv niet aanmocht of als ze zich aan moest kleden :') Heb nou geen idee of ze gisteren echt ziek was, maar ze is vandaag naar de opvang gegaan. Ze weten ervan en bellen mij als ze het niet vertrouwen. Dan kom ik haar meteen halen.
pi_85135364
Linde met haar plots opkomende buikpijn ;). Hopelijk toch niet echt ziek! En wat super dat ze gewoon lekker heeft geslapen.
Fake it till you make it...
pi_85135540
Wat fijn Stiemie, zo'n goede nacht.
Die buikpijn is wel jammer. Het komt hier ook goed van pas de laatste tijd. Niet echt handig, om dan te moeten raden of het nou echt is, of niet..
pi_85135839
Ja het slapen was heerlijk .

Lastig he als die peuters zeggen dat ze buikpijjn hebben en je maar moet raden of het echt is of dat ze trek hebben, moeten poepen of gewoon een te strakke broek aan hebben... Gisteren had ik een bedje op de bank gemaakt, maar mevrouw bleef er maar vanaf komen en ze begon steeds meer eisen te stellen. De tv moest aan en ik moest dat doen en ze wilde wel een dropje en... en... Nou volgens mij zal ze best niet lekker zijn (geweest) maar maakte ze er ook maar wat graag misbruik van.

O ja ze wil tegenwoordig ook dat we haar prinses noemen want dat is ze. Ja daaaahaaaaag! Thuis wil ik soms best een uitzondering maken, maar ik ga echt niet in de supermarkt vragen "Prinses kijk je uit als je met het mandje rijdt?" :X
  woensdag 11 augustus 2010 @ 18:40:19 #120
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85150568
prinses! :D _O- verbaast me niks van Linde :P :@ hoe ze trots was met haar mooie jurkje :)

maar dan moet ze ook wel de meest vreselijke tiara op die je kan vinden, en die ze eigenlijk niet op wil hebben, vind ik dan :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85154837
Prinses Linde ;) hihihi.
Mirte is momenteel vaak een hondje...
Fake it till you make it...
pi_85155305
Een prinses en een hondje :D , ik heb hier af en toe een baby.. Dan wil hij een fruithapje, een fles, en dan een burp doen op mijn schouder 8)7
  woensdag 11 augustus 2010 @ 21:26:57 #123
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85157677
Ik heb poezen, varkens, koeien, ijsberen, prinsesjes. De een loopt het liefst de hele dag naakt en de ander wil alleen maar een legging aan. Alllemaal leuk en aardig totdat je echt een keer snel weg wil......
pi_85159808
Snel weg? Wat is da? Dat kan hier al 3 jaar niet meer :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:19:25 #125
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_85160280
Ach jeweettoch ??
Snel weg..

We gaan !
Schoenen pakken, jassen aan bla bla bla plassen bla bla

Maar ik wil nog puzzelen, tekenen, de kat aaien, even kijken, kleien, drinken, andere kleren aan, tv kijken..ik wil, ik moet nog even, ik had dat nog niet gedaan, dus ik mag nu, nog even boven wat pakken, de deur openmaken, mijn balletpakje aan, mijn voetbal in het tuinhuisje leggen want het gaat regenen, want het is fris weer...en ga zo maar door en door en door en door.

Peuters en snel weg....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')