abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85085965
-O-

En ik kan me voorstellen dat Linde zelf er ook niet gezelliger op wordt als ze zo slecht slaapt. In combinatie met jouw vermoeidheid moet het vast heeeel fijn zijn bij jullie op het moment :N
Devin heeft laatst ook zo'n fase gehad maar dan gelukkig 's avonds. Was hij regelmatig nog tot 23:00 uur aan het spoken, steeds weer smoesjes verzinnen om zijn bed uit te komen en ons te roepen. Dan was het weer zijn neus die zeer deed, dan wilde hij weer vertellen dat hij goed kan voetballen, 10 vingers heeft, een slokje water wil etc.etc. Is gelukkig vanzelf weer over gegaan, sindsdien luistert hij overdag ook een stuk beter.
.... met gevoel voor drama....
pi_85086135
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef Kersjes het volgende:
-O-

En ik kan me voorstellen dat Linde zelf er ook niet gezelliger op wordt als ze zo slecht slaapt. In combinatie met jouw vermoeidheid moet het vast heeeel fijn zijn bij jullie op het moment :N
Devin heeft laatst ook zo'n fase gehad maar dan gelukkig 's avonds. Was hij regelmatig nog tot 23:00 uur aan het spoken, steeds weer smoesjes verzinnen om zijn bed uit te komen en ons te roepen. Dan was het weer zijn neus die zeer deed, dan wilde hij weer vertellen dat hij goed kan voetballen, 10 vingers heeft, een slokje water wil etc.etc. Is gelukkig vanzelf weer over gegaan, sindsdien luistert hij overdag ook een stuk beter.
Ja het is nu heeel gezellig in huize Stiemie :') Vooral ook met een moeie baby er bij die ook steeds wakker wordt van haar grote zus. Lang leve de tv! ;)

Ja die rietjesbeker is nog wel een idee inderdaad! En ze heeft zo'n spooklampje van ikea op haar nachtkastje staan (ook voor mij want ik zie echt NIKS in het donker zonder bril en op de tast je kind vinden is niet zo handig :D )

Oh en het dikgedrukte zou ook heeeeeel welkom zijn. Het is de laatste weken echt een klein monstertje af en toe :(
pi_85086390
Fase Stiemie, fase!
En zoals je nu al 3 jaar lang weet.... die gaan ook weer voorbij, echt!! Maar makkelijk is het zeker niet, zo'n peuterpubertje kan je bij vlagen echt tot waanzin drijven }:|

Ik voel met je mee :*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:11:12 #79
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85086622
:* Stiemie. /Mantra aan/ maar misschien ook naast bovengenoemde tips duidelijk maken dat middenin de nacht verhaaltjes vertellen niet nodig is. dat ze die moet bewaren tot jullie allemaal wakker zijn. Succes.

Maud heeft ook weer een kleine sprong gemaakt. Ze vind d'r eigen letter nu en kan goed tot 10 tellen. Tuurlijk met zo af en toe een beetje hulp, maar het is zo leuk! Sinds Fleur de puzzelboeken heeft ontdekt van Studio100 is Maud ook aan het puzzelen geslagen op haar (eigen)wijze. Maar verschillen zoeken en doolhoven is echt iets waar ze goed in is.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:18:15 #80
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85086835
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Stiemie, zulk soort nachten zijn slopend!
Kan van alles zijn joh, iedereen heeft toch weleens van die nachten dat je druk bent met van alles behalve slapen? Wij liggen dan te woelen en te zuchten, Linde roept d'r mama.
Hopelijk was het iets eenmaligs en slaapt je schone slaapster vannacht gewoon weer de sterren van de hemel :Y

SacreCoeur, gaat ze naar school voordat ze 4 is :?
En "alweer"? Ik snap het niet geloof ik.
Ja ze gaat al iets eerder wennen & als dat goed gaat ook al iets eerder naar groep 1.
En met alweer bedoelde ik eigenlijk niets, de PSZ zit aan de school vast & daarom noem ik 't ook altijd school. :')
Ik bedoelde meer, 't hele gebeuren begint over een week al.
pi_85087301
Ah okay :)
Toen Devin nog naar de psz ging noemden we dat "school" en nu hij sinds februari naar het kdv gaat noemen we dat eigenlijk ook zo. De leidsters zijn ook juffen. Hij weet wel dat hij straks, als hij 4 is, naar de basisschool gaat. Net als zijn "vliendjes".

Chacama, wat knap van Maud!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:49:03 #82
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85087889
Ja KDV noemen we hier ook gewoon school :P
Ze weet wel dat 't verschil tussen 'kleine school' & 'grote school' want op de grote school zitten geen beebs. :P
Maar ze heeft er super veel zin in, had ik niet verwacht.
Ik vond school altijd een verschrikking.
pi_85093760
Stiemie, dat klinkt heftig, die nachten. Hopelijk is het een fase, en gaat het snel weer over.

Maud, wat goed! Leuk zo'n sprongetje!

Wij noemen het KDV ook gewoon school, dat zei zijn vriendje ook, en het is ook makkelijker uit te spreken voor de kleine. Ik weet dat op de PSZ hier ze vaak eerst een keer een uurtje komen spelen, de 2e keer een half uurtje spelen en dan de rest van de ochtend zonder ouders, en daarna gewoon afscheid nemen.

tnx voor de felicitaties!!
Zonet mini-appelflappen gebakken voor het KDV morgen, en Chris ligt nu in bed, met zijn 3 treinen (gordon, henry en james) te spelen..
pi_85094701
Ben wel benieuwd hoe het met Selene is gegaan op de psz!

Buh stiemie, niet grappig zulke nachten, bij Meike gebeurt het nog weleens dat ze onrustiger slaapt als ze het te koud heeft, dikkere deken erop en ze slaapt weer beter
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_85094977
Karin ik dacht vannacht dat het juist misschien te warm was en toen heb ik haar dekbed uit de hoes gehaald. helaas was dat niet de oplossing...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:07:10 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85096046
DF, gefeliciteerd nog. Klinkt goed, zo samen met die treinen. Denk dat ik Maud daar ook een plezier mee doe. Die kijkt het liefst naar thomas de trein en speelt best vaak met mijn houten-treinset.
pi_85096140
Oeh klinkt lekker DF en morgen is je kleine man gewoon al 3!
pi_85096475
Stiemie, toch teveel last van slaap tekort ;)
Vandaag is hij al 3.. Echt raar..
pi_85096636
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, toch teveel last van slaap tekort ;)
Vandaag is hij al 3.. Echt raar..
:o :@ Oeps sorry...

*O* gefeliciteerd met Chris *O*
pi_85096891
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met Selene is gegaan op de psz!

Buh stiemie, niet grappig zulke nachten, bij Meike gebeurt het nog weleens dat ze onrustiger slaapt als ze het te koud heeft, dikkere deken erop en ze slaapt weer beter
ze belden net vanmorgen dat ze zoveel nieuwe aanmeldingen hebben dat alles wat later start (half september) maar wel definitief doorgaat :) ze starten een hele nieuwe groep oid. ze komt ws zelfs bij een 'bekende' juf in de groep, van het dreumesuurtje

gefeliciteerd chris :) treinen zijn gaaf!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85096911
Chris , gefeliciteerd met je 3e verjaardag *O*
Wat leuk dat hij zo gek is op z'n treintjes! Thomas & co. is gewoon heel leuk, en dat blijft ook nog wel een poosje zo. Neefje van 5 speelt er nog steeds veel mee :Y En Devin gaat het ook steeds beter af om de rails goed te leggen zonder gefrustreerd te raken.
pi_85097328
Chris had al wel treinen en rails, maar je ziet hem ook steeds beter worden in het spelen.
Gisterochtend moest hij even eten voordat hij naar het KDV moest (tsja), en ik hoorde "oeh, drupt, regen, treinen naar binnen, lekker slapen".. En zo zette hij de treinen in de remise en kwam bij me zijn boterham eten O+
pi_85097405
Chris O+
pi_85101406
Chris alweer 3 joh :o wat gaat dat snel, van harte!!!
Fake it till you make it...
pi_85103252
Aangestoken door jullie enthousiasme over theatervoorstellingen met kinderen, ga ik in september met Linde naar Het mooiste van Sesamstraat! *O*
pi_85105742
Stiemie, wat leuk!!
Ik zie op de site dat de voorstelling ook hier komt, uitgerekend op de dag dat we op vakantie gaan -O-
pi_85107457
vanaf hoe oud zijn zulke voorstellingen eigenlijk leuk? ik zie ze hier in het foldertje wel eens voorbij komen, maar dan staat er "vanaf 4 jaar" bij. maar selene is bv dol op de dvd van kikker van terra
pi_85107668
Die van Sesamstraat is vanaf 3, maar er zijn ook voorstellingen vanaf 2 volgens mij
pi_85107770
dan ga ik gewoon nog beter opletten :+
pi_85107816
Misschien zit hier wat bij? http://www.vanaf2.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')