ik was vanmorgen zomaar uit het niets lief. "mama lief".quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:39 schreef chacama het volgende:
Dat klinkt gezellig Nijna en Mrien.
Hier een echte spontane 'ik hou van je gehad' inclusief kroel en kus. Normaal zegt ze het wel terug als ik het zeg, maar nu kwam ie ineens vanuit het niets. Dat is zooooooooooooo
ja. Mag je er dan bij blijven?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:19 schreef simmu het volgende:
we mogen de week ervoor een keertje komen kijken, bedoel je dat?
En Lotte was smerig van het spelen buiten in die auto, gelukkig wel uit d'r broek gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Nijna het volgende:
Mirte heeft vanmorgen met Lotte gespeeld, jammer genoeg ging het regenen waardoor we toch even naar binnen moesten.
Lotte is zeer trotse poppenmoeder, Mirte mocht niet aan haar kind komen, hihihi.
Het was gezellig Mrien.
Helaas Kersjes het is al de 3e nacht op rij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Stiemie, zulk soort nachten zijn slopend!
Kan van alles zijn joh, iedereen heeft toch weleens van die nachten dat je druk bent met van alles behalve slapen? Wij liggen dan te woelen en te zuchten, Linde roept d'r mama.
Hopelijk was het iets eenmaligs en slaapt je schone slaapster vannacht gewoon weer de sterren van de hemel![]()
SacreCoeur, gaat ze naar school voordat ze 4 is![]()
En "alweer"? Ik snap het niet geloof ik.
Ja het is nu heeel gezellig in huize Stiemiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef Kersjes het volgende:
En ik kan me voorstellen dat Linde zelf er ook niet gezelliger op wordt als ze zo slecht slaapt. In combinatie met jouw vermoeidheid moet het vast heeeel fijn zijn bij jullie op het moment![]()
Devin heeft laatst ook zo'n fase gehad maar dan gelukkig 's avonds. Was hij regelmatig nog tot 23:00 uur aan het spoken, steeds weer smoesjes verzinnen om zijn bed uit te komen en ons te roepen. Dan was het weer zijn neus die zeer deed, dan wilde hij weer vertellen dat hij goed kan voetballen, 10 vingers heeft, een slokje water wil etc.etc. Is gelukkig vanzelf weer over gegaan, sindsdien luistert hij overdag ook een stuk beter.
Ja ze gaat al iets eerder wennen & als dat goed gaat ook al iets eerder naar groep 1.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:21 schreef Kersjes het volgende:
Oh Stiemie, zulk soort nachten zijn slopend!
Kan van alles zijn joh, iedereen heeft toch weleens van die nachten dat je druk bent met van alles behalve slapen? Wij liggen dan te woelen en te zuchten, Linde roept d'r mama.
Hopelijk was het iets eenmaligs en slaapt je schone slaapster vannacht gewoon weer de sterren van de hemel![]()
SacreCoeur, gaat ze naar school voordat ze 4 is![]()
En "alweer"? Ik snap het niet geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, toch teveel last van slaap tekort
Vandaag is hij al 3.. Echt raar..
ze belden net vanmorgen dat ze zoveel nieuwe aanmeldingen hebben dat alles wat later start (half september) maar wel definitief doorgaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het met Selene is gegaan op de psz!
Buh stiemie, niet grappig zulke nachten, bij Meike gebeurt het nog weleens dat ze onrustiger slaapt als ze het te koud heeft, dikkere deken erop en ze slaapt weer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |